אני דור בן 8 וזה סיפור ראשון שלי אז תגיבו ותגידו מה לא עשיתי בסדר בסיפור ובהמשך עם היה הגבות אני ימשיך תה סיפור שלי

הרוצח סדרתי

14/10/2011 767 צפיות 5 תגובות
אני דור בן 8 וזה סיפור ראשון שלי אז תגיבו ותגידו מה לא עשיתי בסדר בסיפור ובהמשך עם היה הגבות אני ימשיך תה סיפור שלי

שלום קורים לי מושה, אני היום מזמין חברים עלי הביתה. אנחנו הולכים לראות סרט אימה, השעה 00:00 וכל החברים בוא עלי. ולפתע אנחנו שומעים רעשים מוזרים למעלה, הלכנו ובדוק מזה לא ראינו כלום אז חזרנו לראות תסרט. וכשאנחנו הגענו הכל היה חושך. לא מבינים מה קרה? חשבנו שאולי אחד מהחברים עשה את זה. אבל לא שוב שמענו ראשים מוזרים למעלה. הלכנו לראות וראינו משהו למעלה לבוש שחור עם שער על הפנים עינים אדומות, הוא רץ לעברנו ואנחנו רצים למטה. והוא תפס אחד מהחברים שלי תפס אותו ודקר אותו בלב. הוא אוצי את הלב של רון והכל לו תלב. ימשכנו לרוץ וברחנו מי הבית. הוא נעלם, נהיה שקט. לא שמענו כלום, הלכנו לבדוק עם הוא באמת הלך. כן אבל לא יכלנו לאשר בבית. אז הלכנו לחבר שקורים לו נתי. ותקשרנו למשטרה ולהורים של כל החברים לספר להם. אבל אפחד לא אמין לנו. לא ידענו מה לעשות ואז הלכנו לראות עם הוא חזר. כן הוא חזר אבל יתחבנו והוא לא ראה אותנו. אז הוא הלך והלכנו החרב לראות מה הוא עושה.הלכנו והלכנו והוא פתם נעלם באוויר לא איבנו מה קרה? ואז כל אחד חזר הביתה שאני חזרתי לבית שלי ההורים שלי היו בבית. אז ספרתי להם והם לא האמינו לי. אז הלכתי לשון וחלמתי חלום שאותו איש שרצח את רון אמר לי שאתה תמות בקרוב וקמתי. אני ספרתי לאבי על החלום הוא אמר, לי על תדאג זה רק חלום לא יקרה לך כלום. אז קמתי לבצפר צחצחתי שניים לקחתי ציוד והלכתי לבת ספר שם פגשתי את שי,ליאור, אור, וספרתי לליאור החבר הכי טוב שלי על החלום הוא אמר לי שהוא חלם אותו דבר רק איך הוא רצח אותך. ואז אמרנו שכולם הולכים לאיפה שהאיש נעלם ישבנו שם שעות ופתם ראינו אותו חוזר מי השמים הוא קלת אותו ורדף אחרי ואז.

המשך יבוא!


תגובות (5)

n

אוקיי-אז יש שגיאות כתיב,וזה מקשה לקרוא…..
במקום-תה סיפור,תה סרט:
את הסיפור או ת'סיפור…
בכללי לא רע….

15/10/2011 11:57

תודה אני יתקן

15/10/2011 12:00

לכתוב יתקן זו שגיאה כותבים אתקן

15/10/2011 12:02
n

לפתה->לפתע
ושאנחנו->וכשאנחנו
יגענו->הגענו
שמנוע->שמענו
ינעים-עינים
למתה-למטה(אחרת יוצא שמישהי מתה…)
מי החברים-מהחברים….
צריך עוד?

15/10/2011 12:10

יש שגיאות כתיב אבל יחסית ….
זה טוב

16/10/2011 05:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך