התמונה של הילדה

19/08/2013 939 צפיות 15 תגובות

כבר כמה שנים שתלויה בחדר שלי תמונה.נהגתי להסתכל בה הרבה שהייתי קטנה,איך שהוא תמיד הרגשתי שהיא חייה ומסתכלת עליי לא יודעת למה…אף פעם לא שאלתי את ההורים מאיפה התמונה הזאת.בתמונה הישנה רואים ילדה קטנה עם שמלה באמצע היער היא תמיד נראתה לי מבוהלת.ואף פעם לא ידעתי למה,זה בטח נשמע מוזר לחשוב שהתמונה הזאת חייה אבל לי היא הרגישה מלאת חיים.יום אחד מצאתי בעיתון ישן שהיה מונח ליד השידה שבסלון.שנת 1968 בתמונה רואים את אותה הילדה!התחלתי לקרוא את הכתבה.אני אקצר ואכתוב כאן שהיה כתוב על רצח התמונה הייתה מזעזעת וברגע שראיתי את זה הייתה לי סחרחורת. הפסקתי לקרוא את הכתבה מהר.ושאלתי את אימא שלי מי זאת ולמה היא כל כך דומה לתמונה של הילדה מהחדר שלי.אימא שלי אמרה לי שאין קשר בין התמונות ושאני לא צריכה להילחץ.אבל כן נלחצתי אתם לא הייתם נלחצים מי דבר כזה?עליתי לחדר שלי לקחתי את התמונה ושמתי אותה בתוך המגירה שלי.בסביבות השעה 3:42 אני שומעת ריעשים של מגירה נפתחת,אני מנסה להתעלם 5:06 הרעשים חוזרים על עצמם ניסיתי להתעלם מהרעשים אבל הם לא הפסיקו.9:41 אני קמה ורואה את התמונה על השולחן שלי אני מתחילה להילחץ עד כדי כך שאני בורחת מהחדר שלי.אני שואלת את אחותי הקטנה אם היא נגעה לי במגירה,וכמובן שהיא אומרת לא אחרי אני שואלת את ההורים שלי והם אמרו גם שלא.שמתי את התמונה בסלון ומהר מאוד שכחתי ממנה.ב3:42 אני מתעוררת ושומעת רעשים של צעדים עובר לידי צל של בן אדם.אני מרגישה שאני לא יכולה לזוז מרוב פחד,אני מסתובבת אחורה ואין כלום.לא הצלחתי להירדם אז עברתי לסלון.והתמונה לא שם!התחלתי לפחד שכבר רציתי לברוח מהבית.אחרי שההורים שלי התעוררו סיפרתי להם הכל והם אמרו שאני סתם מדמיינת,אני קצת כעסתי שהם לא מאמינים לי.אני לא יודעת אם זה היה קיצוני מדי אבל באותו היום זרקתי את התמונה לפח.הפסקתי לשמוע רעשים של מגירות אבל עדיין קורא דברים מוזרים אני מרגישה באמת רדופה,זה ממש מפחיד אותי כל העניין הזה.ומה שהפחיד אותי יותר מכל היה הרגע שקראתי את הכתבה במלואה,היה כתוב:בשעה 3:42 נרצחה א'.האיברים נמצאו ברחבי הבית.המשטרה עדיין חוקרת מי הרוצח…הכל התחיל להתחבר לי למה התעוררתי בשעה הזאת.אני לא מאמינה ברוחות רפאים אבל אין לי הסבר יותר טוב מי זה.אני מפחדת,עדיין קוראים לי דברים מוזרים…


תגובות (15)

זה אמיתי?
יכול להיות שהיא מנסה לתקשר איתך, שתעזרי לה לעבור הלאה..שיגלו מי הרוצח..

19/08/2013 03:06

זה אמיתי אבל אני פוחדת ומה זאת אומרת לתקשר?

19/08/2013 03:22

כמו מדיום, לעזור לרוחות, להבין מה הן רוצות,

19/08/2013 03:26

הרוח הזאת יותר מנסה להרוג אותי מאשר שאני אעזור לה חוץ מי זה איך אני יכולה לעזור?

19/08/2013 03:29

יכול להיות היא מנסה לומר משהו,

19/08/2013 03:36

מה אני יכולה לעשות כדי שהיא לא תבוא יותר

19/08/2013 03:41

סיאנס ..
גם לי היו מקרים שכל הזמן שמעתי משהוא קורה לי בחדר אז הייתי אומרת מה?
ואז הוא שוב היה אומר את השם שלי.. אני לא יודעת מזה,יש הרבה אנשים במשפחה שלי שמתו ואני לא מכירה אותם.
גם קרה לי יום אחד שדיברתי עם סבתא שלי לפני השינה בשמיים (כמה שזה נשמע מוזר זה עוזר לי טוב?!)
והיה לי סיוט באותו היום ושמעתי אותה אומרת "תתעוררי זה רק חלום רע" והרגשתי משהוא מנער אותי וקמתי ישר ולא ראיתי אף אחד..
נ.ב בטח אתם חושבים שאני משוגעת -.-

19/08/2013 03:46

הארלם, קרה לי משהו דומה, אבל יותר גרוע, סבר רבא שלי ז"ל מופיע בסיוטי, וכעבור שנה, הם מתגשמים,
אז לעומתי, את נשמעת רגילה לגמרי

19/08/2013 03:48

מה שקורה לשניכם קורה גם לי

19/08/2013 03:52

אתמול בלילה,
כולם הלכו לישון ואני נשארתי ערה.
אני החלטתי ללכת לישון. שמתי את הראש על הכרית (באותו יום ישנתי בסלון, הסיבה לא משנה עכשיו) ואני שמעתי את החלון נפתח ושמעתי כמו קול של רוח פרצים, אבל עכשיו זה לא חורף ואין רוח.
חשבתי שזה סתם מקרה,
ישבתי 5 דקות והחלטתי לחזור לישון.
שוב שמתי את הראש על הכרית. אחר כך, שמעתי קול מוזר כזה.
ולא היה אף- אחד…
אני חושבת שהכל היה סתם בראש שלי.. זה קורה לי מדיי פעם. כמו הזיות כאלו. /:

19/08/2013 04:22

אני לא חושבת שהכל בראש שלי איך תסבירי את העובדה עם התמונה והעיתון

20/08/2013 09:50

להארלם שייק
סיאנס?
זה לא מסוכן?

20/08/2013 09:52

אל תעשי את זה לבד תעשי עם עוד כמה אנשים.
אני חושבת שזה כן מסוכן אבל זה על מנת לעזור לה לא להפריע לה ..

21/08/2013 08:48

נשמע מפחיד אם המצב יחמיר אני אעשה את זה

21/08/2013 08:59

לפי התורה, אסור בשום פנים ואופן לעשות סיאנס (אני לא דתייה, או משהוא כזה),
למה?
– אומרים שזה מפריע לרוחות שבשמיים, ואסור להפריע להם!1
אם מה שאת אומרת נכון, אני מציעה לך לשרוף את התמונה הזאת,
כדי ש 'הרוח' תעלם!!
חחחחחח אני יודעת שאני נשמעת קצת משוגעת, אבל ראיתי הרבה סיפורי אימה,
חיחיח, אבל תזכרי, לא לעשות סיאנס,
אים משהוא שואל מה זה סיאנס?!
– לוקחים דף שכתוב עליו את כול האותיות, ואז לוקחים כוס ושואלים את 'הרוח' שאלה, וכמובן שאומרים איזה תפילה, ועוד כמה דברים, תחפשו ביוטיוב ותראו כמה חיליים שעשו את זה, וקראו מה קרה להם,

טוב אני מקווה שלא חפרתי:)^
מימני אילנה:)

22/08/2013 07:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך