Tokyo ► Ghoul ► Boy
הסיפור הזה הוא סיפור בהמשכים.

זוטארו נו קליר | Zotarou No Killa | פרק 1 – Zotarou Is A Killa

Tokyo ► Ghoul ► Boy 13/06/2015 1468 צפיות אין תגובות
הסיפור הזה הוא סיפור בהמשכים.

Zotarou No Killa

פרק 1 – Zotarou Is A Killa

_________________________________

"החיים קצרים תלמידי… אבל צריך לעקל… תדע לך זוטארו… מיומנות הנשק, לא נועדה לפגיעה, אלה להגנה עצמית, אני גאה בך… עכשיו, לך! " דמעות ירדו מעינו של הילד המסכן, הוא משך את הנזלת שלו ואמר "אוקיי, אני ילך קפטן דאקודה… "

15 שנים אחר כך…

הסמטה החשוכה הייתה מלאה בעכבישים,עכברים וחיות זבל למיניהם. " מה אתה רוצה ממני! " השודד המפוחד צעק לעבר זוטארו שכיוון את סכינו החדה כמו חתיכה שנשברה מפחית משקה. " אתה… אני לא אתן לך להתקרב יותר לשכונה שלי, שמעת אותי! בקרוב השכונה, אחר כך טוקיו, ואז כל יפן… אתה תראה! " זוטארו דקר את השודד בצווארו ודם נשפך סביב הגופה של השודד…

5 שעות לאחר מכן

"ועכשיו, חדשות מרעישות. הרוצח המיסתורי מאזור 29 בטוקיו מכה שנית, בכך שרצח שודד, המשטרה אומרת במקום לגייס אותו, למצוא אותו ולהרוג אותו. זוטארו כיבה את הטלוויזיה ושתה עוד פחית בירה. " אני מפורסם.. זה כיף, ככה אני יוכל לפוצץ מסיבות עיתונאים עליי. "

כמה שעות לאחר מכן, זוטארו הדליק את הטלוויזיה שלו כדאי לשחק במשחק וידאו, ולפתע הוא ראה בחדשות את הדבר הבא…

המשטרה יוצאת למסע חקירה חדש למציאת הרוצח "חלקיו אומרים שהם ראו אותו קונה נשק מסוחר נשק באזור 15. עכשיו נקבל את המפקדת דוקה לשאת מספר דברים."

דוקה עלתה רצינית במיוחד לדוכן מול אלפי אנשים שחברי משפחותיהם נרצחו על ידי הרוצח המסתורי " אזרחי טוקיו היקרים! אני מבטיחה לכם, שיום יבוא, אני אבוא אם הראש של הרוצח המיסתורי ואני יגיד בגאווה שאני הרגתי את הרוצח המיסתורי שזורע פחד ורוע על טוקיו!. " כל הקהל מחא לה כפיים. זוטארו סגר את הטלוויזיה ואמר לעצמו:

"המפקדת דוקה, כמה שאת יפה… אני יגרום לך להיכנע ולמות… את עוד תראי. "

_________________________________


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך