אליס111
מקווה שתאהבו ותגיבו♥

יער הפושעים פרק 2

אליס111 05/08/2013 1289 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו ותגיבו♥

אדוארד התחיל להתעורר רצתי אליו הוא חיבק אותי שאלתי אותו עם הכל בסדר, אני ההייתי בת 15 וחצי אדוארד עבד איתם הוא היה בן 16 הגענו לכאן שאני הייתי בת 13 וחצי ואדוארד בן 14 סיפרו לנו שהם ישמרו עלינו עד שההורים שלנו יבואו ולא נתנו לנו לישאול שאלות.

אדוארד טום סיפר לי הכל הוא סיפר לי את הסיפור.. חיבקתי אותו ובכיתי עכשיו את מבינה מה קרה לי אבל אני בסדר אל תדאגי אנחנו עוד נימצא אותם מבטיח לך הוא חיבק אותי חזק ובכינו שתיינו.

היה דפיקות בדלת בטוח שזאת בלה טום רץ לפתוח והוא חיבק מישהי הבנתי שזאות כריסטיאן רצתי אליה וחיבקתי אותה, כריסטיאן היא בת 18 היא כמו אמא שלי היא חברה של טום היא יודעת את כל הסיפור היא שומרת עלי תמיד היא עכשיו עברה לגור איתנו.
טום בן-19 ג'ון בן-18 מייק בן-18 ושון בן – 17 וחצי.

ישבנו אני וכריסטיאן בספה בינתיים טום וג'ון הכינו ארוחת ערב ושון ראה טלויזיה אדוארד נח ואני וכריסטיאן ישבנו ודיברנו 'אל תדאגי נסיכה אני בטוחה שנימצא אותם היא אמרה מלטפת את ראשי
אני מעוד מקווה אמרתי לה וחיבקתי אותה, אז מה את עוברת לגור איתנו לתמיד שאלתי? היא הנהנה בראשה חיכתי אליה ואז טום יצא ואמר הארוחה מוכנה כולנו בנו לאכול אני אדוארד טום ג'ון שון וכריסטיאן אכלנו ואז טום דיבר אני ג'ון ושון ניצא היום שוב אתמול הצלחתי לשמוע שהם אמרו שהיום הם יתחילו במקום הראשון שהם חושבים שהם שם כריסטיאן את תשגיחי על אדוארד ואנבאל בינתיים, אם דופקים בדלת אתם לא פותחים למרות שהסיכויים קלושים שידפקו כי הבקתה מוגנת ואי אפשר למצוא אותה..
גמרנו לאכול טום והשאר הלכו להתארגן למבצע של היום אני וכריסטיאן חבשנו מחדש לאדוארד את התחבושת הדימום די נירגע אבל עדיין היה נפיחות ואדום..

דופקים צעקתי לכריסטיאן אין סיכוי שזה הם אין אין הם צריכים לחזור רק ב2 ועכשיו רק 12 אדוארד קפץ מהמיטה ורץ לכיוון העינית שבדלת כריסטיאן חיבקה אותי חזק ואז אדוארד אמר זה זה אישה גבוהה אני לא ראיתי אותה בעבר.. 'טוב בואו נחכה עוד לא ניפתח וניראה מה קורה' כריסטיאן אמרה בלחש ישבתי בסלון ורעדתי מפחד לא ידעתי מי זאות הנקישות התחזקו ואז הגיע הקול 'אני יודעת שיש שם אנשים ואני מבקשת שתיפתחו או שהאלץ לפרוץ' ואז הייתה שתיקה כולי רעדתי כריסטיאן הרגיעה אותנו והיא אמרה שאין מה לדאוג היא הושיבה אותנו בספה ואמרה לנו לחכות היא התקרבה לכיוון הדלת ואמרה עד שלא תאומרי מי את לא אפתח ואני לא פוחדת הכל פה משורין אז או שתדברי או שלא אפתח ואז נישמע שוב אותו קול דק ומעורר צמרמורת ההורים של אנבאל ואדוארד שלחו אותי יש לי מסר בשבילם..
כולי רעדתי מפחד הרגשתי שאני עוד רגע מתעלפת ואז כריסטיאן פתחה את הדלת וראינו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך