ולדה_ש
להמשיך את הסיפור או לא?

ירח מלא פרק 3

ולדה_ש 26/11/2012 1033 צפיות תגובה אחת
להמשיך את הסיפור או לא?

"ג'ן אני באה," צעקתי וקפצתי מהחלון שלי. "ג'ן? איפה את?" צעקתי לרחוב הריק, איפה היא ?, "הצילו, אן תעזרי לי!," רצתי לכיוון הקול והגעתי לבית הקברות."ג'ן? את פה?" שאלתי את האפלה, מה אני עושה ,איפה היא ?, הגיעו קולות משונים מכיוון המוזליאום ומיד אחריהם צרחה . רצתי בכל המהירות על מנת להציל את ג'נה . כשהגעתי למוזליאום ראיתי שני יצורים גבוהים שעל ראשם יש שלד של חיה, אחד מהם החזיק יתד והשני את ג'נה שהביטה בי במבט מפוחד. היצור בעל היתד החל להיתקדם לעברי ,קפצתי לצד והיתד פגעה בקבר וניפצה אותו ,היה לי מזל שזו לא הייתי אני שנפגעה מהיתד!, היצור עוד התקדם לעברי אבל הפעם לא ברחתי אלא הפלתי אותו לאדמה בכך שחיבלתי לו ברגל עם אבן ,לקחתי את היתד מהיצור ותקעתי אותה בגבו ,התקדמתי לעבר היצור השני שהחזיק את ג'נה . לפני שהבנתי מה קורה אבן פגעה בראש שלי והתעלפתי . "מה קרה?" שאלתי את ג'נה ,היא לא ענתה ניסיתי להזיז אותה קצת, לא לא עוזר אבל היא בסדר .הסתכלתי מסביבי וקלטתי שאני במוזליאום , לקחתי את ג'נה וסחבתי אותה מחוץ למבנה . ג'נה התאוששה לאט לאט."איפה אני?" הבטתי בה די מופתעת ,"אן בואי נעזוב את בית הקברות ונלך הביתה" אמרה לי לפתע,הנהנתי ,רציתי ללכת מפה .אני וג'נה הסתובבנו ברחוב שלנו ולא ראינו אף נפש חיה באזור,"מה קורה פה?" שאלתי אותה, "לא יודעת". הגעתי הביתה ,אמא שלי לא בירכה אותי ואת ג'נה לשלום ,גם לא אבי."אמא? ,הכל בסדר?" ,אין תשובה… נלחצתי וסחבתי את ג'נה לחדר שלי. לאחר זמן מה יצאנו והמשפחה שלי נעלמה ,"אמא?" ,אף אחד לא ענה לי,יצאתי החוצה ישר אל הלילה האפל ,היה קשה לראות מכיוון שהיה הרבה ערפל סמיך אבל דבר אחד ראיתי ,את הירח המלא.


תגובות (1)

תמשיכי

29/11/2012 11:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך