ולדה_ש
להמשיך?

ירח מלא פרק 4

ולדה_ש 30/11/2012 1561 צפיות תגובה אחת
להמשיך?

התחלתי לרוץ לעבר הרחוב המעורפל .״חכי לי אן אני לא רוצה להישאר לבד!״.עצרתי וחיכיתי לג׳ן ,משום מה היא לא הגיעה ,הסתובבתי אחורה אך לא ראיתי דבר,התקדמתי לכיוון הבית שלי אפילו שלא ידעתי במדויק היכן הוא נמצא,הלכתי זמן מה אבל לא הגעתי הביתה בעצם נראה שאני באותה נקודה שממנה התחלתי להתקדם ,רוח חזקה החלה לנשוב ונראה כי נגררתי לכיוון שממנו הרגשתי את הרוח.נמשכתי לעבר מערבולת . נקודת המבט של ג׳נה: ״חכי לי אן אני לא רוצה להישאר לבד!״ צעקתי אבל לא שמעתי דבר כתשובה,״אן,אן ?את פה״ לא היתה תשובה לשאלות שלי.הלכתי לי בלי שום סיבה אולי אתקל בה אבל הסיכויים נראו לי קלושים , אני תקועה פה ואין שום סיכוי לצאת מפה בלי אנה ואפילו אם יש אני לא מצליחה לחשוב על שום דבר שיכול לעזור לי. התחלתי להימשך לכיוון מסויים ,הסתובבתי וראיתי מערבולת ענקית שעוד שניה אמצא את עצמי בתוכה ,״ הצילו!!!״. ״ג׳ן את בסדר?״ צעקתי לכיוון שממנו הגיע הקול, הרגשתי שאני מתקדמת לתוך המערבולת יותר ויותר מהר ולאחר מכן נשאבתי לתוכה. כשפתחתי את העיניים מצאתי עצמי בבית הקברות במקום שבו פגעה בי האבן כשג׳נה עליי ,״מה זה היה״ שאלנו אחת את השניה, ״נשאבנו לתוך מערבולת והגענו לכאן״ אמרתי לה, היא קמה ממני ואפשרה לי לקום גם וצעדנו ביחד לבית שלי בתקווה שהכל בסדר.״אמא?״ שאלתי את הבית ברגע שנכנסנו,אמא שלי התקדמה לעברנו ובירכה אותנו לשלום,אני וג׳נה עלינו לחדר שלי אבל כשפתחתי את הדלת אותו היצור בעל השלד על הראש הציץ מהחדר שלי עם יתד בידו, ג׳נה ואני צעקנו וברחנו ממנו עד לסלון ,היצור המשיך להתקדם לעבר שתינו,מה אני הולכת לעשות?.


תגובות (1)

כמובן שכן!!!!

04/12/2012 12:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך