ולדה_ש
להמשיך? לא?

ירח מלא- פרק1

ולדה_ש 23/11/2012 1602 צפיות 8 תגובות
להמשיך? לא?

"חכי לי רגע, ג'נה את מקשיבה לי אפילו?,חכי!!" צעקתי לחברה שלי, היינו בדרכנו לבית הקברות הישן כדי שחברה שלי תוכל להעתיק תרשימים של קברים, "איך את מסוגלת לעשות את הזוועה הזאת? את מחללת קברים של אנשים מתים!,וחוץ מזה לא נראה לי שלבוא לבית הקברות בלילה של הירח המלא זה רעיון טוב!",ג'נה הסתובבה אלי ואמרה:"אוחח… אין לך ממה לפחד אז יש ירח מלא, ביג דיל",איך סיבכתי את עצמי בזה? יכלתי עכשיו לשבת בבית ולראות טלויזיה אבל הייתי חייבת לבוא לוודא ששום דבר לא הולך לקרות לג'נה,האווירה בבית הקברות נהייתה מצמררת האוויר נהיה קר יותר או שזה רק נדמה? ניסיתי להיתרכז ולהקשיב לדברים שקורים מסביבי, שמעתי את עלי העצים מתנופפים ברוח, את מי האגם של בית הקברות ולפתע שמעתי רעש מפחיד משהו שדומה לצעדים,"ג'ן אני חושבתשאנחנו צריכות להיתחפף מפה!" ג'נה הסתכלה עליי במבט מפוחד, "אממ… אנה יש מישהו מאחוריך והוא לא נראה כמישהו נחמד", או או, הסתובבתי לאט לאט כמעט משותקת מרוב פחד, הרגשתי איך כל החושים שלי מתחדדים כאילו היצור שעמד מאחורי העיר בי צד מסוים שלא ידעתי שיש לי,הרגשתי כאילו אני חייבת לברוח שברגע שאני אסתובב אני אמות, סמכתי על החושים שלי ורצתי בכיוון הנגדי ליצור, באותה הזדמנות תפסתי את ג'נה איתי,"אמרתי לך שזה לא רעיון טוב!", ג'נה הביטה בי חיוורת מרוב פחד "מצטערת צדקת, עכשיו תוציאי אותי מפה!", הדמות רדפה אחרינו עד שנעלתי אותנו במוזליאום (מבנה ישן המצוי בבתי קברות שבו מקיימים טקסים לזכר המנוח), מה אנחנו הולכות לעשות עכשיו?,אני לא הולכת למות פה זה בטוח,באותו רגע הסכלתי על היד שלי לשנייה וכמעט התחרפנתי: לאורך היד היו סימנים בצבע סגול והציפוניים שלי היו חדות ונראו מאיימות, נתתי מבט בשיער שלי וקלטתי שהוא הפך ללבן, מה קורה לי,הבטתי מחוץ לחלון קטן במוזליאום ישר אל הירח המלא, הוא זה ששינה אותי,הפך אותי למשהו לא מוכר למשהו מפחיד ומאיים,הכל בגלל הירח המלא.


תגובות (8)

להמשיך!!!!!!!
זה מעניין מאד בבקשה להמשיך :) XD

24/11/2012 08:24

היי ולדה היקרה וברוכה השבה לאתר ♥♥♥

הסיפור שלך מדהים וכמובן שעלייך להמשיך ויש לי שאלה קטנה מי היא הבחורה היפהפייה שמעטרת את הפרופיל שלך ????

שבוע טוב ולדה ממני באהבה בקי ♥♥♥

24/11/2012 08:27

מבטיחה המשך בקרוב, ובקי הבחורה שבפרופיל זה ציור שלי לאבריל לאבין

24/11/2012 09:46

חחח אבריל לבין היא אכן יפהפייה XD

24/11/2012 09:49

צודקת במליון אחוז משכית, דרך אגב מה קורה?

24/11/2012 09:51

הכל סבביישן D:
ציירת את החד קרן?

24/11/2012 09:52

זרקו לי בטעות את הציור הראשון (אמא שלי והנקיונות שלה) אז אני מציירת מההתחלה

24/11/2012 09:54

חחח לא נורא ^^
עפתי לראות "היפה והחיה"
ולא.. לא את הסרט..
סדרה חדשה!! :)
אני מאוהבת בה

24/11/2012 09:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך