darkevony
זה סיפור די עצוב אז מי שיש לו מצב רוח טוב לא לקרוא תסיפור!!

לבד…. פרק 1

darkevony 12/07/2013 793 צפיות 6 תגובות
זה סיפור די עצוב אז מי שיש לו מצב רוח טוב לא לקרוא תסיפור!!

הכל התחיל שישבתי וראיתי טלוויזייה.
היה לי משעמם אז הלחתי קצת ברחוב פתאום ראיתי מדליה על הרצפה היה כתוב שם: "אתה רדוף".
נבהלתי זרקתי את המדליה לרצפה והתחלתי לרוץ לכיוון הבית ספר (זה תקופת חופש ואני עולה לכיתה ז').
הלחתי לבית ספר וראיתי את קורי ילדה אחת שאני מחבב ואז זה קרה.
היתה אזאקה ואני וקורי רצנו למקלט שהיה רחוק אני הספקתי אבל היא לא והטיל פגע ממש לידה אחרי 5 דקות רצתי החוצה לראות מה איתה ופשוט בכיתי.
היא מתה זה היה נורא, לא חשבתי שזה יקרה ואז נזכרתי במדליה האם היא באמת רודפת אותי?.
חזרתי הביתה אחרי מה שקרה אף אחד לא היה בבית, כמו תמיד, ההורים בעבודה.
ישבתי קצת במחשב ושיחקתי בפייסבוק, כתבתי בסטטוס שקורי מתה שכולם ידעו כי הם דאגו לה היא כל היום בפייסבוק והיא לא ענתה לאף אחד.
היתקשרתי לסטן חבר הכי טוב שלי שיבוא אלי הביתה.
כעבור שעה הוא הגיע ושיחקנו במחשב הוא אמר לי שהוא רעב את הוצאתי משהוא לאכול.
אכלנו סושי ואז קרה משהוא נורא.
הוא נחנק ירק דם ומת.
אני רדוף 2 חברים שלי מתו היום, זה לא קורה לי.
ואז התקשרתי לאמבולנס שיקח אותו, הם באו אבל חשדו שאני רצחתי אותו, אמרתי להם שהוא נחנק מהסושי ואז הם הלכו, נכנסתי לפייסבוק וכתבתי שגם סטן מת.


תגובות (6)

=( It is so sad
ואוו הסיפור מאוד עצוב ומפחיד-.-
אבל אהבתי מאוד מאוד
והיי את או אתה חדשים אז בהצלחה באתר השמח לקראו עוד יצירות שלך
אוהבת שרית =)

12/07/2013 05:01

תודה אני חדש ונראה לי יש לי כישרון למרות שזה לא אמיתי ויש לי מצב רוח טוב אבל פעם היה לי מצב רוח נוראאאא נראה לי הכישרון הוא מהמצב של פעם

12/07/2013 05:05

טוב אתה איוון

12/07/2013 05:07

תודה גוסט

12/07/2013 05:09

סיפור טוב איווני דירגתי 4!

12/07/2013 05:36

אני גם מדרג 4 אבל מתוך 10 סתם צוחק אחי סיפור יפה

06/06/2014 22:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך