למי אהב את הפרולוג הקודם מקווה שתהנו מהפרק !!!

למה לא -פרק 1

23/09/2020 374 צפיות אין תגובות
למי אהב את הפרולוג הקודם מקווה שתהנו מהפרק !!!

היה זה אמצא הקיץ היינו אני ,לונה, ג'קסון ובוב .
יצאנו כברגיל לחוף לחוף הים כדי לנצל את הגלים הגבוהים של אמצע הקיץ , ארבעתינו גולשים כבר מעל שנתיים ביחד עד אותו קיץ נוראי.
אחרי שהיינו כבר כמה שעות בתוך המים החלטנו לצאת לנוח על החול ,היה אז אוויר מאוד נעים העמדנו את הגלשנים בערימה על החוף והתישבנו
"יו אלכס מה אתה מתכנן לעשות בשנה הבאה אתה עוזב עם אמא שלך לניו יורק?"
שאל ג'קסון.
"אני לא בדיוק יודע בכל זאת אנחנו בני שמונה עשרה כך שאני יכול לבחור להישאר כאן איתכם." אמרתי בעודי מביט לעבר האופק בוהה בגלים המתנפצים .
"בוב, אתה מתכוון ללכת ללמוד בקולג' בשנה הבאה ?" שאלה לונה .
לונה היא הבת היחידה בחבורה ואני שמח שהיא איתנו היא מחזיקה אותנו שפויים פה לולא היא היינו בתחתית ממזמן .
"אני חושב שכן אבא שלי די מכריח אותי הוא כל הזמן אומר שהשכלה זה טוב ושזה יביא אותי לכל מה שטוב בחיים ועוד מהשיט הזה ".
בסך הכל אנחנו חבורה מושלמת בעיניי כל אחד מיוחד במינו.
אז היי אני אלכס מי שנקרא המנהיג של החבורה , אני לא אוהב שקוראים לי ככה אני שווה כמו כולם ,קצת על עצמי אני די גבוה קיבלתי את זה מאבא שלי שהיה הגבוה במשפחה את השיער קיבלתי מאמא שלי בצבע שתני מתולתל די ארוך כמעט עד הכתפיים אני לא רזה ולא שמן ושלא נדבר אפילו על העיניים שאותם לא ידוע ממי קיבלתי אותם הם בצבע ירוק בהיר .
ג'קסון דומה לי בקצת כמעט חושבים שאנחנו אחים אבל זה לא נכון הוא טיפה יותר נמוך ממני ושיער בלונדיני חלק עם עיניים חומות .
בוב הייתי מתאר אותו כמו החנון שיש בסרטים קצת שמנמן ומגושם ,רק שבוב לא זה ולא זה הוא הילד הי חכם שאני מכיר, הוא די נמוך עניים שחורות ושיער חום הוא קצת יותר מלא ממני .
ולונה שאני חולם להיות איתה מאז כיתה ט' מהרגע שהכרנו נהפכנו להיות החברים הכי טובים רק שלא היה לי האומץ להזמין אותה להיות החברה שלי ,
אז היא בדיוק כמו חלום של כל גבר גבוהה שיער בלונדיני עם עיניים כחולות .
"הי אלכס אתה רואה שם משהו?" קרא בוב ,משהו נצץ שם בחול .
התרוממתי והתחלתי להתקדם לאט לעבר הדבר הנוצץ
"אלכס תיזהר מזה ,זה יכול להיות מסוכן". הזהירה אותי לונה
"אל תדאגי " אמרתי התקרבתי יותר ויותר , האוויר מסביבי נהפך לקריר יותר לפתע
בשמיים התחילו להופיע עננים התקרבתי עוד הדבר היה קבור בחלקו בחול, התכופפתי והרמתי את הדבר, זה היה בקבוק זכוכית כנראה נסחף לחוף עם הגלים , בנתיים כולם כבר התקבצו לידי .
"תראו יש בתוכו דף " אמר בוב שבחן מקרוב את הבקבוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך