משעמם לי
כתבתי את הסיפור הזה במלוא הרצינות אז תגיבו מה חשבתם...

מה זה?

משעמם לי 01/01/2014 828 צפיות 19 תגובות
כתבתי את הסיפור הזה במלוא הרצינות אז תגיבו מה חשבתם...

נכנסתי לביתי. השעה 23:35 הייתי יחסית עייפה אז נכנסתי למיטה ונרדמתי.
השעה 3:19 קמתי לשתות כוס מים. הלכתי למטבח פתחתי את המקרר והרגשתי משהו עובר מאחוריי.
לא ידעתי מה זה, אך הייתי בטוחה שאני רק מדמיינת בגלל שאני כל כך עייפה.
חזרתי למיטה וכשנשכבתי הרגשתי שמהו צופה בי, אז הדלקתי את כל האורות בבית וירדתי לחדר של ההורים, הם לא היו שם.
השעה 3:36 התחלתי לפחד, חיפשתי ספר כלשהו לקרוא כדי להסיח את דעתי אבל.. כל פעם שניסיתי לקרוא הרגשתי משהו מוזר עובר לידי או צופה בי או "מתעניין בי".
השעה 4:02 הכלים במטבח התעופפו לכל עבר וכך גם הספרים בספרייה. התחלתי להבין שאני לא לבד.
ניסיתי לפתוח את הדלת ולרוץ אל השכנים אך, הדלת ננעלה מבחוץ. ניסיתי את כל החלונות – גם הם היו סגורים. התחלתי לבכות ואז ראיתי משהו, משהו מוזר ולא אנושי. פחדתי להתקרב לזה אז שמרתי מרחק.
זה התקרב אליי ואז אני זוכרת את עצמי מנסה לצרוח כמה שיותר חזק כדי שהדבר ייבהל וילך – זה לא הלך. זה נגע לי בזרוע ואז…

זהו סיפור אמיתי שקרה לילדה שאני מכירה, היא לא סיימה לספר לי את מה שקרה לה, ומאז היא נעלמה.


תגובות (19)

ואו.. מפחיד..
זה אמיתי?!
חסרים קצת סימני פיסוק אבל ממש אהבתי :)

01/01/2014 11:49

זה אמיתי?…
איזה פחד…

01/01/2014 11:52

הכל אמיתי
אה ותודה תולעת ספרים אני אוסיף עוד פסיקים

01/01/2014 14:22

משו כאן לא הגיוני.. אם היא סיפרה לך את זה, אז זה אומר שהיא שרדה את מה שקרה שם, מה שאומר שהיא.. מה?
סיפור באמת מגניב אבל זה באמת קרה?

02/01/2014 10:18

הסיפור אמיתי והיא סיפרה לי אותו בטלפון יום למחרת ומאז אני לא יודעת מה קרה לה…

03/01/2014 07:15

את חייבת להמשיך!!

03/01/2014 12:34

תקשיבי.. יש סיכוי שהיא עבדה עלייך כי יש פה כלכך הרבה דברים לא הגיוניים בעליל. הרעיון של הסיפור באמת נחמד אבל כתבת אותו בצורה לא כלכך מובנת והתיאורים כתובים כזה.. לא לא יודעת.. לא טוב.. תתקני את זה לאיך שנראה לך שזה הכי טוב ואני בטוחה שזה יהיה מהמם. עוד דבר אחד- בשביל שזה יהיה מפחיד את צריכה למתוח יותר את הסיפור ולא להשתמש בשפת דיבור.

11/01/2014 06:36

אוקיי, תקשיבו אני אוהבת ביקורות בונות ואני יודעת שיש לי הרבה מקומות לשיפור אבל לא על כל טעות חייבים להעיר. אני מבינה שעשיתי כמה טעויות ואולי הסיפור כתוב בצורה לא הגיונית אבל ניסיתי לגרום לו להידבק למקור כי המקור הוא די רחוק מהסיפור הזה, נאלצתי להשלים פרטים בכדי לסיים את הסיפור אז לפני שאתם מעירים למישהו, חכו שהוא יאמר את הצד שלו!

14/01/2014 11:20

שוב פעם אני מגיבה.
כשקראתי תסיפור הזה ישר שמתי לב שזךזה אותו סגנון כתיבה של "אמילי" וישר בדקתי מי הכותבת…
את מספרת סיפורים כאילו הם עובדות. את לא מכניסה רגש…!
זה כאילו אני אספר ככה:
הלכתי ברחוב. מלפפון קפץ מהקופסא. אנטוניו רקד עם דנה. ישראליה מתה בהודו. באלי לאכול פיצה.
אין קשר כאילו בין המשפטים

17/01/2014 03:36

טוב תודה על התגובות ה״טובות״ וה״מעודדות״ שלכן. אני מפסיקה לכתוב סיפורים באתר הזה! אני חשבתי שבאתר הזה אנשים מתבטאים בצורת כתיבה אבל אני מבינה שאולי לא כדאי יותר להתבטא בצורה כזו עם זה מושך כל כך הרבה תגובות לא עוזרות ושליליות!!!!

17/01/2014 10:11

מאי…
תקשיבי.
הכותבים כאן מדברים מתוך ניסיון.
את צריכה לקחת ברצינות את ההערות הללו, ולדעת לקבל ביקורת.
אני יכולה ללמד אותך לכתוב בצורה יותר… בצורה עם יותר רגש, יותר סימניי פיסוק.
מה, רחלי לא לימדה אותך כלום? ;)

17/01/2014 10:33

תקשיבי, אנחנו לא אומרים את זה בכוונה לפגוע… להפך! אנחנו נותנים לך כלים לשיפור הכתיבה שלך. את צריכה לראות איך אני כתבתי לפני ההערות פה… זה המטרה של האתר. את כותבת ומקבלת מחמאות וכלי עזר.

21/01/2014 03:51

תראו, אני מנסה לעבוד על הכתיבה שלי. אני יודעת שהכתיבה שלי היא די גרועה אבל לא מתוך כוונה רעה! אני מבינה שאלה ביקורות בונות ואני לוקחת אותם לתשומת ליבי אבל כמובן שלאחר שאני קוראת את התגובות אני ארגיש רע על זה שכתבתי סיפור גרוע!

25/01/2014 09:11

טוב… אז ככה…
רובינו פה (בערך כולנו) לא כותבים מקצועיים, המטרה של האתר (לפי דעתי) היא לגרום לנו ללמוד ולצמוח ולכתוב טוב יותר, אני, לדוגמא, ממש השתפרתי בכתבתי מאז הפעם הראשונה שלי באתר, שהיתה לפני שנה, ואני קבלתי הרבה ביקורות, חלקם מעליבות, אבל למרות שזה עצבן אותי, הסתכלתי על הסיפור שלי ואם הביקורת היתה נכונה אז הסכמתי ותקנתי בפעמים הבאות, אני חושבת שכמעט ולא היו מקרים (חוץ מאחד) שממש התעצבנתי ורבתי עם כותבי הביקורת.
אני חושבת ש…״יש פוטנציאל״ עכשיו צריך לממש אותו, לאט לאט ובעזרת הביקורות במיוחד לומדים לכתוב טוב יותר.
אני מציעה לך להישאר באתר ולהקשיב לביקורות, כי אני למשל ללא האתר הכתיבה שלי מדרדרת.
עם את צריכה עצות, או עזרה או משהו, את מוזמנת לקבל אותם ממני.
תמשיכי לכתוב ;)

25/01/2014 09:24

סיפור די מפחיד…
ולמה את נעלבת מאנשים שרוצים לעזור לך ?
ולמה את מאיימת בלהפסיק לכתוב פה ?
את עושה את זה בשביל עצמך , את כותבת בשביל הכיף שלך, למה את רוצה להפסיק את זה ? זה לא בשבילנו.
את לא חייבת למצות את העצות…

25/01/2014 11:21

אני לא מאיימת על כך שאני אפסיק לכתוב אני הפסקתי לכתוב! אין לי שום כוונה להמשיך לכתוב באתר הזה כשכולם נטפלים אליי! מצאתי אתר אחר שמקבל אותי כמו שאני (עם טעויות וללא טעויות)!!!!!!!

26/01/2014 06:17

בלי להעליב, אני חושבת שאת קצת טיפשה. (קצת?!)
אנשים סך-הכול מנסים לעזור לך, לתקן את השגיאות שלך, ולמה?!
רק בשביל שהכתיבה שלך תשתפר ותהיה טובה יותר!
הם לא עושים את זה בשביל עצמם, הם עושים את זה בשבילך! ועם איך שאת מגיבה למה שאומרים לך ומנסים לעזור לך, אני לא אתפלא אם אנשים לא יהיו עצובים שאת עוזבת.
ואגב, אם את לא תפסיקי להתעלם מהביקורות הבונות של אנשים, ולא רק כאן, ולא רק בתחום הזה, אלא בכל מקום ובכל תחום, אז את לא תצליחי להשתפר. לעולם.
אה כן, ואת אמורה לכתוב בעיקר בשביל עצמך, ולא רק בשבילנו!
כי אם הכתיבה לא באה מהלב, מה היא שווה?

05/02/2014 06:40

סליחה מי את/ה שתקרא/יקרא לי טיפשה?!? אתם מתנהגים כמו בריונים ואני חשבתי שבאתר הזה אמורים להיות נחמדים! אך ברור לגמרי שטעיתי

11/02/2014 13:47

אחלה סיפור לא יודע אם אמיתי גם לא כל כך נשמע הגיוני אבל אם אתה בטיול, הסיפור המושלם שאפשר להפחיד איתו ילדים

27/02/2014 07:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך