מסקנה:אף פעם אל תשארו בלילה לבד בבית!

מולי עולה במדרגות..

31/05/2010 3074 צפיות 5 תגובות
מסקנה:אף פעם אל תשארו בלילה לבד בבית!

פעם לפני הרבה שנים היתה ילדה קטנה שלא היה לה אף אחד בעולם חוץ מסבתא שלה.יום אחד לילדה היה יום הולדת וסבתא שלה קנתה לה בובה.הילדה מאוד שמחה והחליטה לקרוא לבובה שלה מולי.יום למחרת הסבתא של הילדה אמרה לה שהיא נוסעת לשבוע לפגישת עבודה ושהיא תחזור מהר ובנתיים חברה שלה תשמור עליה.ובלילה כשהסבתא של הילדה נסעה הילדה הניחה את הבובה בקומה למטה והחדר של הילדה היה בקומה למעלה ופתאום כשהילדה נרדמה במיטטה שמעה קול מוזר שאומר:"מולי עולה במדרגות" הילדה לא התייחסה והמשיכה לישון ובלילה שאחרי שמעה שוב קול שאומר:"מולי עולה במדרגות"…אחרי הרבה לילות שהילדה שמעה את זה הילדה התחילה כבר לפחד וכשהגיעה הלילה הילדה ישנה בקומה למטה והבובה בקומה למעלה ובלילה הילדה שמעה:"מולי יורדת המדרגות"…הרבה פעמים וראתה את הבובה שלה יושבת על המיטה שלה ומחייכת והילדה גזרה למולי הבובה את היד ויום למוחרת עוד יד ואחרי כמה ימים גם את הרגליים.וכשהגיע הלילה הילדה ראתה את מולי מרחפת באוויר לאוורה ומוציאה סכין ודוקרת את עצמה הילדה צרחה וחברתה של הסבתא שאלה מה קרה? והילדה לא הספיקה להגיד דבר והתעלפה.כעבור כמה ימים הילדה מתה ואף אחד לא הבין איך זה קרה.וכעבור 20 שנה הילדה נכנסה לתוך הגוף של הבובה מולי ועכשיו היא זאת שמטרידה ילדים……..


תגובות (5)

סיפור נחמד
אבל עם היית מרחיבה
ומוסיפה קצט כמה דברים
טוב אני אגיד את מה שאני באמת חושבת
אני חושבת שזה גרוע
זה אפילו לא מפחיד.

05/06/2010 15:34

שלום הסיפור קצר והיית צריך לפרט יותר בסוף בהתחלה ובאמצע
אבל די אהבתי

02/08/2010 17:24

מקסים אני רוצה שתעשי עוד סיפורים האמתי …..זה לא היה מפחיד…..זה היה מפחיד בטרוף!!!!!

25/06/2011 11:58

עכשיו אני פוחדת לישון בלילה ;(

01/04/2012 10:36

יש כבר ספר כזה והוא נקרא "הבובה"
כלומר אתה מעתיקן!

23/05/2015 15:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך