noagoni
חצי מהסיפור הוא אמיתי וקרה לי ....

מיצ'ובישי אפורה

noagoni 11/12/2011 791 צפיות 3 תגובות
חצי מהסיפור הוא אמיתי וקרה לי ....

היום בבית ספר, סיפרו לנו על שתי ילדים שחזרו מהבית ספר, ומישהו עם מיצובישי אפורה, אמר להם : "ילדים בואו קחו סוכריה !" והם לקחו אותה והכניסו אותם לאוטו. הם חזרו רק בערב .

*סיפור אמיתי שקרה בבית ספר שלי..*

היום בפייסבוק, עניתי על סקר:
ג'סטין ביבר הוא ?
– גיי
– חתיך ♥
– מיזה פחטין סיכר ?!

ואני עניתי גיי. אני לא אוהבת אותו אבל אני מכירה אותו .. לא במציאות. אז אחר כך זה הראה את זה לכולם . וכתבו לי : "איך את יכולה לשנוא אותו ?" ואז גם התחילו לקלל אותי. אבל אחת התגובות הייתה: "ילדה? אל תתעסקי איתו , אני מכירה מישהו חזק ושרירי. טלפון אחד אליו ואת מתה. לא פחדתי ורשמתי: " כן בטח ."

כעבור יום ההורים הלכו לעבודה ואז מישהו דפק בדלת. "מי זה?" שאלתי. "אמא ואבא ." פתחתי את הדלת וראיתי שתי נערים אולי תיכונסיטיים שגדולים ממני בחמש שנים .. הם שאלו : "מיקה בין נמצאת פה ?! כדי לה שתבוא." (כן מיקה בין זה השם שלי ..) ואני מרב פחד אמרתי: "היא לא פה." "אז איפה היא ?" הם אמרו. "היא אצל חברה. "אוקיי… " אמרו והלכו.

כעבור יום הם באו שוב ואני הייתי אצל חברה באמת.. ואחותי סיפרה לי מה קרה:

הם באו ושאלו: "איפה מיקה בין?!" ואני אמרתי שאת פה .. רק לסתם לדעת מה הם רוצים. והם היו נראים כאילו עשית משהו רע להם. ואז הם אמרו: "היא פה ?!" ואני אמרתי: "בעצם היא לא פה .." והם אמרו: "בכל מקרה. אם תראי אותה, תגידי לה שאנחנו רוצים .." ואז את באת ואמרת : "אמא.." ואז אמרו: "את מיקה בין ?!" אמרת: "כן ." והם אמרו: "אנחנו רוצים לבקש ממך סליחה ."

וזה מה שקרה. קצת מוזר אבל טוב זה מה שיצא.

סוף


תגובות (3)

אוקיי ….

סיפור נחמד! (סוף מצחיק ב-ט-י-ר-ו-ף!)

את האמת , הסיפור הסתבך מעט … בחלק שבו אחותה של הילדה סיפרה לה על שני הנערים … כלומר , הילדה הייתה שם או לא?

אני חושבת שעדיף להוסיף תיאורים כדי להיכנס יותר לעלילה.

אבל , בסך הכל היה מעולה!

מחכה לעוד ….

ממני , רומי♥

12/12/2011 11:08

תודה. אין לזה המשך, חצי מהסיפור באמת קרה לי במציאות .

15/12/2011 10:25

סיפור מלחיץ יפה כזה (:

28/12/2012 18:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך