idomeir48
כשהבינו שבשביל להכין עוגה צריך לשבור ביצים, הבינו שכדי להבין את האדם צריך לשבור כמה. כשהבינו את זה - התחילו המלחמות המתוכננות להתרחש. זאת כדי לתת הצדקה מוסרית למעשים.

מלחמת קידמה / דוקטור לפט

idomeir48 15/12/2019 866 צפיות אין תגובות
כשהבינו שבשביל להכין עוגה צריך לשבור ביצים, הבינו שכדי להבין את האדם צריך לשבור כמה. כשהבינו את זה - התחילו המלחמות המתוכננות להתרחש. זאת כדי לתת הצדקה מוסרית למעשים.

ישבתי שם באולם רחב המימדים. מכל צדדי היו חוקרים, רופאים ואנשי מדע נוספים משלל תחומי ידע ומגוון רחב של דיסציפלינות.
ראש הממשלה עלה לנאום וסיים את נאומו במילים: "עתיד ורוד זה מה שהאזרחים שלנו רוצים… עתיד ורוד… רובם אינם יודעים שבשביל עתיד זה נדרשים דמם של החיילים וגופותיהם המלבינות. לשם כך הקמנו את הכנס – על מנת לספר לכם על המלחמה בפתח".
אני וחוקר נוסף שיש בכיסא הצמוד אלי לא ידענו תחילה על מה דיבר ומה כוונותיו, עד שעלה שר המדע ופתח את פיו.
השר גיבה את מילותיו של ראש הממשלה ,אך המשיך לפרט מעבר לכך. הוא טען בפנינו שאמנם על פי כל אמנה אפשרית אין לעבור על כללי האתיקה הברורים והחזקים מכל, אך שבעת מלחמה אין כך הדבר ובמיוחד במלחמה כוללת כפי שתכננו במשך מספר שנים. הוא דרש מרובנו לחשוב על תחומי המחקר הפרועים ביותר שנרצה לבדוק ושנגיש בקשות אלה למשרדו לפני תחילת שבוע הבא – בו אמורה המדינה להתחיל במלחמה.
הוא דיבר אלינו בדיבור משולהב בעודו אומר שבשם הקידמה הסכימו גם מנהיגי המדינה היריבה להיראות כאילו הם מופתעים מן המלחמה, על אף שגם הם ידעו – "המלחמה המפתיעה" תחל בתחילת השבוע, ממש עם עלות השמש של יום ראשון.
החיילים ששירתו בשתי המדינות לא ידעו דבר, וכנראה שגם בעתיד לא ידעו.
על חלקם ככל הנראה יעשו דברים איומים, אך כל זאת זבח לטובת הקידמה.
בסיום הועידה נעלמתי רחוק ככל הניתן מן ההתרחשויות. לא הייתי מסוגל לחשוב שדברים כאלה אינם מדע בדיוני ומתרחשים במציאות, אך לא יכלתי לעשות דבר – שכן רוב עמיתי היו שבוייםבקסמה של הקידמה שעתידה לבוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך