מערכת המוסיקה של אמא שלי (סיפור אמיתי)

09/09/2013 753 צפיות 2 תגובות

אני אספר לכם סיפור שקרה לי לפני שנה.
זה היה יום ראשון בבוקר רגיל אבא ואמא שלי הלכו לעבודה ואחי הלך לפנימייה ואני יצאתי אחרונה מהבית שלי לא לפני שבדקתי שכל המכשירים בבית מכובים(כי קרה כמה פעמים שאני או אחי שכחנו לכבות את הטלווזיה או את המזגן) ואחרי שבדקתי שכל המכשירים מכובים הלכתי לבית הספר ושחזרתי שמתי לב שכל הבית מנותק מחשמל אז הלכתי לבדוק שלא קפץ הפקק ושבדקתי הפקק באמת קפץ אז הרמתי אותו ושמעתי את המכשירים נדלקים ואז השכנה שלי יצאה עליי וביקשה סליחה שניתקה את החשמל וששאלתי למה? היא אמרה שזה בגלל ששמנו מוסיקה חזקה מאוד באהמרית והפרענו לה לישון ואמרתי לה שזה לא הגיוני כי רק עכשיו חזרתי לבית ולא היה אף אחד בבית והראתי לה שהמערכת המוסיקה של אמא שלי הייתה מכובה. למערכת של אמא שלי אבד השלט אז הדרך היחידה להפעיל אותה היא ללחוץ על הכפתור.

זה לא הפעם הראשונה שזה קרה בשתיים בלילה שכולם ישנו בבית המערכת החליטה להתעורר ולהפעיל על פול ווליום מוסיקה של אמא שלי קמתי והלכתי בחושך לסלון וכיביתי את המוסיקה (אני מכירה כל פינה בבית שלי אז אין לי בעיה ללכת בחושך) ובבוקר שאלתי את אמא שלי (כי היא לפעמים ישנה בסלון בגלל שאבא שלי נוחר) אם היא הדליקה את המערכת אתמול בלילה? והיא אמרה לי שהיא ישנה אתמול במיטה שלה.


תגובות (2)

יווווווווואווו מלחיץ !

12/09/2013 13:46

אמאלה…

26/09/2013 17:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך