מראה-פרק 2

06/10/2012 746 צפיות 7 תגובות

יש שני 24 בפברואר:
היום הלכתי ל״מקום שלי״ שזה בעצם מיני יער עם הרבה עצים ונחל.
בקיצור ישבתי מתחת לעץ דקל כולשהוא.
היסתכלתי על הנחל………………….
הדבר הבא שאני זוכרת זה את המיטה שלי והיד שלי הייתה מגואלת בדם,שאני די בטוחה שהוא לא היה שלי.

שמעתי את אמא שלי מדברת בטלפון,היא נישמעה עצובה מאוד מאוד,שמעתי אותה מתקדמת אל חדרי
הדלת הלבנה שלי נפתחה ואימא נכנסה היא החלה לפרוץ בבכי ואמרה לי בשקט:״דוד ג׳ייקוב, הוא,הוא…מת.
פתאום גם אני התחלתי לבכות
למרות שלא חיבבתי את דוד ג׳ייקוב.

התעוררתי,בערך ב- 2:30 בלילה למשמע צלילי סכינים במטבח קמתי,נהייתה לי צמרמורת פיתאום.
ירדתי לאט לאט במדרגות,לא רציתי להגיע למטבח,פחדתי
הגעתי למטבח,הדלקתי את האור ו…ראיתי את הגיברת הזקנה היא היתקרב אלי ומילמלה משהוא שלא שמעתי,פתאום הסתחררתי ובום היתעלפתי ונפלתי על הרציפה.

הדבר הבה שאני זוכרת זה בית חולים ואימא שלי ישנה בכיסא החום הארוך שהיה מימיני.
עברתי לצורת ישיבה והיו לי ביד כול מיני קליפסים כאלה,ואז הרגשתי כאב ראש נוראי וחזרתי לישון.
הדבר הבא שאלה זוכרת זה,האישה הזקנה!!


תגובות (7)

המשך!! ותאריכי את הפרקים ;)

06/10/2012 11:05

ממש מעניין תמשיכי..!!! ותאריכי יותר את הפרקים :)

06/10/2012 12:20

תודה ואני יאריך

06/10/2012 13:55

אוקי אז הרעיון מאד טוב, אני מוכרחה לציין שהיו רגעים שעברה בי צמרמורת שזה דבר ראשון שמחפשים בסיפורים מהסוג הזה :)
אבל את צריכה לעבוד יותר על הקצב, העלילה מתקדמת מהר מידי, הימים והלילות מבולבלים והיו קטעים שהלכתי בהם לאיבוד: לדוגמא, רגע אחד היא במכונית בדרך לכנסייה. רגע אחר כך היא כבר במקום הקבוע שלה שאני לא יודעת עליו כלום, התיאור החלקי שנתת לא ממש מספיק כי המקום הזה בברור חשוב מאד לדמות שאת מפתחת מבינה? רגע אחר כך, עוד לפני שאני מספיקה לנוח מעט מכל מה שעבר על הדמות, היא כבר במיטה, מכוסה בדם…
אני מבינה שכל הרעיון הוא להדגיש את הזוועה שבדבר אבל בסיפורים כאלה, במיוחד בז'אנר הזה, הקוראים מחפשים תיאורים, נפח.
תנסי לתפוס את הרגעים הכי מפחידים בעלילה שבנית ולהאט את הקצב,
לתאר מה עובר על הדמות; רגשות, מחשבות, הקשר לסביבה שלה וכל מה שעולה בדעתך, ככה את בונה רקע לאימה, את גורמת לקורא שלך להיקשר לסביבה המאיימת ולפחד באמת :)
טוב, מקווה שלא חפרתי יותר מידי ושתקחי את ההערות כביקורת בונה כי שוב, הכוונה שלי היא ממש לא להעליב אותך או לפגוע בך,
סך הכל אני מאד אוהבת את הסיפור :)
ואני גם מחכה להמשך! =)
3> נעמי

06/10/2012 20:21

תודה קראתי הכול ואני ישני

07/10/2012 02:10

פרק יפה אהבתי את הדבר שאת זוכרת את המיטה עם היד והדם שלא היה שלך

07/10/2012 12:34

תודה

07/10/2012 13:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך