סיפור מפחיד אה... אולי בטח תהנו מהסיפור המפחיד הבא?

נסעתי במכונית ו…

18/03/2010 3067 צפיות 3 תגובות
סיפור מפחיד אה... אולי בטח תהנו מהסיפור המפחיד הבא?

סיגל נסעה במכונית שלה ועצרה ליד תחנת דלק לקנות תפוזינה. ממש ליד התחנה, מרוכז בית משוגעים. סיגל רצתה לדעת מה יש שם אז היא הלכה לשם מבלי חשש. היא פגשה באישה זקנה, עם 3 חג'קונים. האישה שאלה את סיגל: "יש לך מכונית?" סיגל ענתה: "כן! למה?" האישה הושיבה: "אני אישה זקנה ולא יכולה ללכת ברגל. רגלי זקנות ועדינות, אולי תוכלי לרחמי ולעשות לי טרמפפ?" "טוב",אמרה סיגל, "אני אסיע אותך? לאיזה מוסד את רוצה להגיע?" הזקנה ענתה: "לבית הקסמים הגדול ברחוב פראנקאילי, בבקשה!" סיגל עצרה לרגע את השיחה וחשבה: "בית הקסמים הגדול? היו מספרים לי כשהייתי ילדה שהמבנה הזה ישן, וכל מי שהלך לשם לא חזר, וגם לא יחזור! אני חייבת לאזהיר את הזקנה, או שאולי היא המכשפה ששם, רגע יש לי רעיון. אני יעשה לה משהו רע ואז המבנה יקולל למיליון שנה ואנשים אחרים לא יפחדו, זה באמת יעזור!" הזקנה ניכנסה למכונית והכריזה שהיא רוצה לינהוג. סיגל שישבה לידה ראתה שיש לזקנה ביד טבעת. היא כל הנסיעה הניפה את היד שלה. סיגל חשבה רגע על מה שהיא חשבה לפני כן, וניזכרה שהיא מכשפה. היא הוציאה סכין וחתכה לזקנה את האצבע שבה הייתה הטבעת. היא שמה את הטבעת עליה והזקנה ניפצעה ולא מתה. כעבור כמה שנים סיגל כבר גדלה והטבעת עדיין על ידה.
היא פגשה בזקנה שוב, אבל היא שכחה אותה. הזקנה הייתה עם סכין מאחורי גבה וסיגל שאלה בעודה מסתכלת על היד החבושה של הזקנה: "מה קרה לך ביד?" הזקנה לא ענתה והוציאה את הסכין והרגה את סיגל.

לכן ילדים אסור להיתעסק עם אנשים זרים.
וגם: "יחס גורר יחס."


תגובות (3)

זה בכלל לא סיפור מפחיד. היית יכול להאריך את הסיפור ולכתוב אותו במוסר השכל. תמשיך לכתוב :)

03/08/2010 15:10

אני בתתתת

06/11/2010 07:59

שמעי מאמיט זה בכלל לא הסיפורה הסיפור הולך ככה : פעם אחת היה חייל שהיה במילואים והוא חזר הבייתה באוטו שלו הוא היה כ " כ עני עם 3 ילדים ואישה שאהבה אותו , בדרך ראה אישה זקנה מושיטה את ידה לטרפים הוא אמר לעצמו לה לא ? , הוא עצר לה ושאל " לאן את צריכה " והאישה לא ענתה היא עשתה עם היד אותה תנועה של עצירת טרמפים היא המשיכה המשיכה עד שעצרה את ידה ועם ידה החייל עצר .. כעבור שלושה ימים מתקשרים לאותו חיייל ואומרים לו לחזור דוב למילואים .. , כשחזר הביתה ראה את אותה האישה עושה אותה תנועה ובאותו מקום שראה אותה .. , אבל הפעם הייתה לה טבעת על היד , הטבעת הייתה גדולה ונדירה , הוא החליט שהוא רוצה אותה כי אין לא מספיק כסף לפרנס את משפחתו כשירדה האישה הוא דרס אותה 3 פעמים ולקח את הטבעת כשקרט את האצבע שלה , כעבור 3 ימים התקשרו אליו שוב מהמילאום ואמרו לו לבוא , כך היה כשחזר לאוטו שלו הוא ראה אישה כוסית עושה עם היד אבל לא הייתה לה אצבע , הוא שאל אותה " מי עשה לך את זה ? " , ואז היא אמרה לו " אתה " היא התחילה לדקור אותו שבע פעמים והוא מת במקום

22/03/2011 16:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך