נקמה

09/01/2013 1204 צפיות 8 תגובות

אני רוסיה , כן אני רוסיה אין סיבה להתבייש בזה .
עליתי לכיתה ז' אם שני חברות טובות שלי מהיסודי , אחרי זמן התחילו להציק לי כמה בנות , " מלכות הכיתה " הן שנאו אותי כי לעומת בנות אחרות , לא הייתי שותקת , הייתי מקללת אותם בחזרה ואף מרביצה להן כי הייתי ילדה מאוד חזקה , הן עשו עלי חרם כמה פעמים ואני לא התייחסתי , הן פחדו ממני מאוד , לכן לא העזו להרים עלי יד שוב
היו מקללות , זורקות מחקים בשיעור , אני הייתי מחזירה , מחייכת, צוחקת כאילו זה לא משפיעה עלי , אבל האמת שהייתי ממש בדיכאון .
יום אחד עשרה בנות עקבו אחרי הביתה מהבית ספר , כשקלטתי אותן התחלתי לרוץ הן תפסו אותי הפילו אותי לריצפה והתחילו לבעוט בי
הן בעטו בי בבטן ופנים בלי רחמים. הן צילמו את זה והעלו לפייסבוק.
אנשים אחלו להאסף ולראות מה קורה , והבנות ברחו .
שכבתי שם פצועה , עם פנים מדממות , וכאבים בצלעות , אנשים קראו לאמבולנס , ומשם התקשרו להורי .
ההורים שלי הזמינו משטרה , ולא הססתי להגיד להם את כול השמות של הבנות שהרביצו לי .
לאחר מכן השוטרים ראו שהן העלו סרטון לפייסבוק , שכיביכול פוגע בזכויותי , ופתחו לכול אחת מהן תיק במשטרה.
לאחר כמה ימים חזרתי לבית הספר , הבנות לא התקרבו אלי יותר , אחת מהן המנהיגה , אמרה לי שיום אחד היא תנקום בי על ההלשנה .
כך עברה לה השנה.
בתחילת כיתה ח' היה לידיד טוב לי יומהולדת , הוא עשה מסיבה ביער .
גם הבנות ששנאו אותי , הגיעו למסיבה , הייתי ביחסים טובים עם הבנים ועוד כמה בנות .
רקדנו , שתינו ( אני לא )
וכשהגיע 2 בלילה רוב האנשים כבר היו שפוכים על הריצפה וישנים , אחת הבנות ששנאה אותי באה אליי ואמרה לי שהיא מבקשת סליחה על כל מה שהן עשו לי , ושהיא מאוד מקווה להפוך להיות חברה שלי , כי אני "לטענתה" ילדה מקסימה וטובה . אני ילדה מאוד סלחנית , חייכתי ואמרתי בוודאי , היא הזמינה אותי לעשות סיבוב ביער אם כמה בנות , כי כולם כבר ישנים .
בהתחלה היססתי אבל אז הסכמתי .
לאחר 10 דקות שהתרחקנו די הרבה ממקום המסיבה , הילדה שאמרה שהיא תנקום בי איימה עלי עם סכין , שלא אזוז ,שאר הבנות קשרו אותי לעץ , כך שלא יכלתי לזוז , הבנות עשו סוג של מעגל סביבו , אחלו לירוק ולהרביץ , אבל הילדה שהכי שנאה אותי אמרה תפסיקו , אני ראשונה .
היא לקחה מספרים וחתכה לי את השיער לגמרי . אהבתי מאוד את שיערי הוא היה חלק ובלונדיני מאוד בריא וארוך , לא הסתפרתי מכיתה ב'.
הבנות היו בשוק שהיא עשתה לי את זה , והן אמרו לילדה יאלה זה עונש מספיק בואי נלך , אך היא אמרה , שאני הרסתי להן את החיים עם התיק במשטרה וזה לא מספיק .
היא הפשיטה אותי לגמרי , וצחקה על גופי , האיצה בבנות לצחוק גם הן , למרות שהן היו מבוהלות לגמרי .
היא לקחה את הסכין וחרטה לי על הבטן " מלשנית" אני צרחתי בכול נשמתי , הבנות צעקו על הנערה שתפסיק שהיא הגזימה , שהיא משוגעת , אך היא אמרה להן שילכו אם הן רוצות , והן ברחו משם .
אני הייתי חצי מעולפת , היא הרימה לי את הראש ואמרה לי " אמרתי לך שאנקום בך לא ? "
היא שחררה אותי והלכה , אני לא יכולתי לזוז , שכבתי שם , למחרת מצאו אותי כמה אנשים והגעתי לבית חולים מצב קשה , כמעט מתתי מדימום.
אחרי כמה ימים תפסו את אותה נערה והכניסו אותה לבית סוהר לעבריינים צעירים , היא מעולם לא הלשינה על חברות שלה והן לא נסעו בעונש.


תגובות (8)

1) אמיתי?!
2) ואו….. מלחיץ, מטריד….

09/01/2013 08:25

לא אמיתי חח

09/01/2013 14:06

אמממ..מלחיץ ומטריד בו זמנית

09/01/2013 14:11

אחרי שקראתי את זה בהיתי במסך עם פרצוף מוטרד

10/01/2013 07:42

אני הייתי ככה:
O______O

זה מטורף!
ואהבתי XD

10/01/2013 07:52

הייתי עם פה ענקי בהיתי במסך ככה O:
אבל יותר ענקי ברמות(עוד שנייה נכנס לי זבוב לפה)

11/01/2013 09:12

O_________ O 0__________________________0
O O
0

21/01/2013 05:24

אני הייתי כך:
*_________________________*
נ.ב
סיפור מטריד ומפחיד אבל מדהים
ואני עדיין כך:
*_______________________*
—————————————————–

15/05/2013 06:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך