תיקנתי לסיפור אחר----

בול העץ המפחיד

21/01/2011 1234 צפיות תגובה אחת
תיקנתי לסיפור אחר----

יום אחד..
היה ילד בן 15 ששמו היה דניס שגר בבית במשפחה טובה והיה לו חיים טובים עד שיום אחד הוא יצא החוצה לחברו טל,הוא נתקל בבול עץ ונפל אחר כך כשהוא קם הוא הסתכל אחורה ולא ראה שום דבר…
כשדניס הגיע לחברו טל הוא סיפר לו על מה שקרה לו טל לא האמין לו, דניס הרגיש שהרגל שלו שורפת הוא הרים את הג'ינס שלו וראה מלא דם נוזל מרגלו -ושריטה ענקית- טל נבהל ומהר קרא לאמו,אמו של טל התקשרה אל הוריו של דניס והוריו לקחו את דניס הביתה..
בבוקר-
כשקם דניס ממיטתו הוא ראה שהשריטה נעלמה והרגל שלו הבריאה -תוך כמה שעות-
אביו של דניס הגיע עם אותו בול עץ שדניס נתקל בו מקודם וביקש מדניס לשמור על זה.
דניס אמר "אבא,זה אותו בול עץ שנתקלתי ונשרטתי" אביו לא האמין לו הסתובב והלך לעבודתו.
דניס ניסה להרחיק את בול העץ אבל בול העץ תמיד חזר אחריו לפתע לקח דניס את בול העץ יצא החוצה לקח את מעדר והכניס אותו לבול העץ,בול העץ נחתך לשניים.
דניס חשב שזה נגמר והלך.
בלילה-
הייתה סערה היו רוחות חזקים,דניס התעורר מכל הרעשים והלך לשתות מים…
כשהוא הגיע למטבח הוא שם לב שרגליו נהפכו להיות עצים דניס לא הבין מה קורה יצא החוצה לקח את שני החלקים של בול העץ וניסה לראות מה לעץ הזה יש.
בחלק הראשון של בול העץ דניס לא מצא כלום -החלק השני התחיל לזהור-
דניס נגע בחלק השני של בול וחייו הסתיימו בכך שהוא הפך לעץ.
(בחלק השני של בול העץ אסור היה לו לגעת מכיוון שזה בול עץ המוות)

-הסוף-


תגובות (1)

סיוט 3: ……………
כי זה מפחיד הקטע של הלהרוגגג ……….

12/04/2011 13:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך