דוגמא לאגדה עירונית

יש עוד מ"ס רב של אגדות עירוניות ,

מקווה שתצטמררו

רומי

אגדה עירונית – הרוצח שבביתי

26/11/2011 1326 צפיות 6 תגובות
דוגמא לאגדה עירונית

יש עוד מ"ס רב של אגדות עירוניות ,

מקווה שתצטמררו

רומי

"והיום בחדשות , טרגדיה נוראה. במסיבה שנתית בביתו של נער נמצאה גופתו של בעל הבית.
לפי הדיווחים הוריו של הנער נסעו לחופשה ביוון והנער אירגן מסיבה … וכעת דיווחים מהמקום עם מקס נוריטבול"

*********************************************************************************************************

"וואו , זאת המסיבה של השנה! אני רוצה להודות לנסיך שלי שאירגן את המסיבה הזאת בבית ה-ע-נ-ק-י שלו!" צעקה איימי לרמקול.
היה אפשר לראות שהיא שיכורה. בעצם , כולם היו שיכורים.
ככה נראתה מסיבת הסיום של התיכון בביתו של ברנדון.
"די-ג'י ," צעק ברנדון. "תשים שיר רועש לגמרי , מטאל או רוקנרול!"
המסיבה הייתה מלאה בנערים ונערות חלקם שיכורים וחלקם עדיין היו שפויים.
אפילו הטרייר הקטן והלבן של ברנדון היה שיכור. "עוד , עוד , עוד ,עוד" היה ניתן לשמוע את קולו של ברנדון שנתן לכלבו לשתות שמפניה. "יש!" צעק ברנדון , "הוא שתה את כל הכוס" אמר ברנדון וליטף את כלבו שהיה מעט רדום.

– כעבור חצי שעה –

"ברנדון , לאן אתה לוקח אותי?" גיחכה איימי כשברנדון נשא את איימי על זרועותיו לעבר המרפסת.
"תנשמי אוויר צח" אמר ברנדון "אנחנו לגמרי שיכורים!"
שניהם צחקו.
לפתע נשמע צילצול הטלפון הנייח של הבית. "הלו?" שאל ברנדון. "אתה הולך למות היום" נשמע קול לא מוכר.
"כן בטח …" צחק ברנדון. " איזו אגדה עירונית זו? אני השמרטפית ואתה מצלצל מכיוון חדר הילדים?"
"לא , זאת לא האגדה הזאת." לחש הקול מהטלפון.
עיניו של ברנדון נפערו לרווחה , "אז , איזו אגדה זאת?" שאל בחשש.
"האגדה על הזקנה שהכלב שלה מתייבש במיקרוגל!" צעק הקול הלא מוכר.
פתאום , קול הצפצוף של המיקרוגל החל לצפצף.
"לא!" צעק ברנדון וירד במהירות במדרגות , הוא הגיע למטבח והתקרב בחשש … אט , אט , פתח את הדלת וכשראה את גופו המסכן של כלבו נוטף דם הוא צעק.
יד עם כפפה שחורה סתמה את פיו ואז דקרה את הנער בחזהו.
ברנדון נפל לרצפה ומת …

"ברנדון? איפה אתה?" שאלה איימי עד שהגיעה למטבח ומה שראתה שם גרם לה לדפיקות לב , חבריו של ברנדון באו אחריה וכשראו את חברם הטוב על הרצפה ללא רוח חיים , הם צלצלו למשטרה.

מצלמות ואין סוף שוטרים סקרו את הבית אך הרוצח לא נמצא.

-סוף-


תגובות (6)

אוקיי זה סיפור אימה טוב =))))
אני מקווה שתמשיך אם זה כי זה באמת עשה לי צמרמורת =)

26/11/2011 12:46

רומי בגללך אני לא אצליח לישון בלילה!!! O_O

27/11/2011 10:54

אוקי, יש לך כישרון מפחיד לסיפורי אימה(הבנת? הבנת? אויש אני מוכשרת) וואו באמת סיפור מפחידO: בעיקר הקטע עם הכלב… מסכן:(

27/11/2011 11:14

לאנג'ל , אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור ואני בהחלט אכתוב עוד "אגדות עירוניות"

ללוסי , אני מקווה שעכשיו יש לך השראה בנוגע לסיפורי אימה … ותודה על המחמאה XD

ולSTORIES 4 U תודה רבה!

אני אמשיך בקרוב

ב-♥ רומי

27/11/2011 12:29

השראה יש, אעיון לניסוח הסיפור… אין חחחח
תמשיכי לכתוב אולי זה יבוא (רמז מובהק להמשך\כל סיפור חדש) D:

27/11/2011 12:35

אוהבת את הסיפור שלך תמשיכי בקי ♥♥♥

27/11/2011 13:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך