עוד אגדה עירונית מ-צ-מ-ר-ר-ת-!

מקווה שתפחדו!

ממני רומי

אגדה עירונית – תחנת הדלק

28/11/2011 857 צפיות 3 תגובות
עוד אגדה עירונית מ-צ-מ-ר-ר-ת-!

מקווה שתפחדו!

ממני רומי

"אוף …. איזה באסה!" מלמלה סם כשנסעה לכיוון האוניברסיטה.
היא החליטה להדליק את הרדיו ולשמוע את החדשות. "וכעת , באיזור המרכזי של אלסקה יש סופת ברקים ורעמים , הערב הטמפרטורה תיהיה בין שמונה מעלות עד עשר מעלות. וזה סוף החדשות וכעת …"
סם כיבתה את הרדיו ולאחר כמה רגעים אמרה:"די , לא ידעתי שאני באמצע שום מקום , בשעה עשר בלילה ותקועה בסופת ברקים ורעמים!"
מכונית מוארת מפנסים שעברה בכיוון הנגדי סינוורה את עיניה של סם וכאשר עברה , סם הבחינה שמיכל הדלק שלה ריק.
היא התפללה שתגיע לתחנת הדלק שהייתה בעוד כ-50 מ'. "יש , הצלחתי" לחשה לעצמה סם שהגיע לתוך תחנת הדלק. תחנת הדלק הייתה ישנה , צבעי מיכלי הדלק והביתן היו דהויים.
לפתע , דמות התקרבה למכוניתה של סם….
היא נבהלה מאוד , אך כשראתה שהדמות היא בסך הכל המתדלק , היא נשמה לרווחה. למרות שהיא חשדה מהמתדלק. גם הוא נראה שייך לתחנת הדלק:הוא נראה בשנות השישים לחייו , שערו היה אפור ומלוכלך והוא עבר במקצת את כתפיו , זיפים שחורים נראו על פניו ובגדיו נראו בלויים ומעט קרועים.
"אפשר לעזור לך גברתי?" הוא שאל. "כן. מיכל מלא של דלק בבקשה." היא פתחה מעט את החלון הקידמי של מכוניתה והושיטה למתדלק את כרטיס האשראי שלה.
הוא רץ לתוך תחנת הדלק וכעבור כמה רגעים חזר. "גברתי ," הוא הביט בפנייה והחל לגמגם , "הת-תקשרו מחבר-רת האשראי , הם-ם רוצים לד-דבר איתך" , "לעזאזל" היא רטנה ושיחררה את חגורת מושבה.
המתדלק רץ לכיוון הביתן , ובזמן זה היא הכניסה לכיס מעילה "תרסיס פילפל" , למקרה שיתקוף אותה , חשבה.
היא התקרבה לביתן בריצה , מנסה להימלט מהגשם החזק.
היא נכנסה לביתן והתקרבה לטלפון , היא לא שמה לב שהמתדלק נעל את הדלת.
"הלו?" היא שאלה , לקח לה כמה שניות כשהבינה שהקו מקוטע.
המתדלק התקרב אליה , אט , אט. הוא תפס בידה וניסה להפיל אותה לרצפה.
"עזוב אותי!" היא צעקה ובידה הפנויה היא הוציאה את התרסיס וריססה את עיניו של המתדלק.
הוא מעד על הרצפה ונאנק מכאבים. היא שברה את חלון הביתן בעזרת מטף שמצאה שם.
"חכי , אל תלכי!" הוא צעק אחריה. היא קפצה מעל לחלון השבור ורצה לכיוון מכוניתה.
"אני רוצה להציל אותך!" צעק אחריה. אך היא כבר נסעה.
"יש מישהו במושב האחורי של מכוניתך!" הוא זעק , בתקווה שתשמע אותו.
"אלוהים! איזה פחד" היא לחשה כשדמעות הציפו את עיניה.
ברקים הבזיקו את השמיים. היא הביטה למראה ומה שראתה שם שיתק אותה.
הגרזן הבוהק שהיה סמוך לצווארה גרם לנשמתה להיעצר.
איש במעיל רעול פנים היה מאחוריה. הוא לקח את הגרזן לאחור בתנופה ובמהירות רבה הוא נע לכיוונה של סם.

***********************

"והיום החדשות!
בחורה צעירה נהרגה מתאונה מצערת … ראשה נערף ממקומו … אין סימנים מזהים של הרוצח.
יש הטוענים שהמתדלק שנמצא כ-200 מ' מהאוניברסיטה "קמרון" רצח אותה בעזרת גרזן …."


תגובות (3)

רומי החביבה הסיפור שלך מדהים מבקשת שתמשיכי מהר תודה ושבת ברוכה בקי ♥♥♥♥

02/12/2011 08:22

את חייבת להמשיך! אמא , איזה סיפור מפחייייייד O__0 אבל ייפה!

27/12/2011 11:35

O_O רומי את מפחידה אותי!!!!

27/12/2011 11:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך