הזכויות שמורות לי - אלן מחבר הסיפור .

אימה בדירה

10/12/2011 802 צפיות 5 תגובות
הזכויות שמורות לי - אלן מחבר הסיפור .

משפחת כהן הייתה התרגשה רבות כי היא עברה לדירתה החדשה בעיר חיפה.
המעבר היה קל נעים והדירה נראתה פשוט חלום, כל אחד מבני הבית:
האם- שרית האב- יוסי ושני ילדיה נעמה בת ה 11 ועופר בן ה 8.
פינטזו איך הם יעצבו את החדר שלהם את הסלון ובחנוכת הבית איך האורחים יתרשמו לטובה מהדירה.
מידי יום בני הבית היו שבים לדירתם אחרי יום עבודה או הבית ספר והתחילו להרגיש אווירה מוזרה בבית היה ריח נוראי של דג בהתחלה לא הרגישו את הריח אולם כל יום הריח החריף יותר ויותר בהתחלה האב אמר לאם: "אינך מנקה טוב את הכלים.. תנקי את הרצפה" אולם האם ענתה :" אני כל יום מנקה זה לא הגיוני הבית נקי ומצוחצח כמו שהיה בדירה הקודמת אבל הריח כאן זוועתי אפילו עם אני פותחת חלון זה לא עוזר" בני המשפחה התאכזבו קשות מהבית והחליטו לבטל את חנוכת הבית.
מיואשים התחילו לשפץ ולנסות לשפר את האווירה עופר שעזר לאביו בשיפוץ שם לב לקילופים בקיר הוא התחילו לגעת ולגרד יותר ויותר מבלי שאביו שם לב אחרי גירודים רבים שם עופר שיש מאחורי הצבע דלת עץ הוא קרא במהירות לאביו תחילה אביו כעס עליו שגירד הקיר אולם מהר מאוד נתקף בסקרנות והתחיל לנסות לפתוח את הדלת כשהצליחו מהר מאוד ההתרגשות ירדה לטמיון כי בחדר לא היה דבר… פרט לחתיכת נייר קטע מעיתון ישן, יוסי קרא את הכתבה והחוויר הכתבה דיברה אודות הדירה בה הם התגוררו לפני 10 שנים באותה הדירה גרה מזל בת כהנה עולה ממרוקו בת 50+.
מזל הייתה מכשפה רעה שהייתה עושה מעשי כישוף ורוע נגד השכנים ובני האדם בכלל..
באותו הבניין גרה לאה מדיומית ומתקשרת היא תיקשרה עם מלאכים ושאלה ואותם מדוע האווירה הוחלפה בדירה וגילתה שזה באשמת מזל נחרדה לאה אולם ניסתה לעזור ולפתור את הבעיה.
לאה חלמה חלום ובו אמרו לה לקחת סכין עם להב מיוחדת ולתקוע למזל בלב כשהתעוררה לאה נחרדה כי היא לא רוצחת היא היססה היא לא רצתה לעשות משו כזה היא יצאה לים מקום שהיה מרגיע אותה תמיד וניסתה להרגע לפתע שמה לב לסכין חד מתחת לעץ פורח ומלבלב והיא הבינה כי עליה לפעול מהר ולהרוג את המכשפה היא לקחה את הסכין הלכה למזל מה שלאה לא ידעה שמזל המכשפה רעה ידעה בדיוק מה לאה רוצה לעשות כשלאה דפקה בדלת של מזל , מזל פתחה את הדלת נראת מופתעת והזמינה אותה לביתה לאה ניכנסה ומאחוריה הסכין החדה היא הרגישה סכנה אולם התעלמה ממנה לפתע מזל תקפה את לאה ולקחה את הסכין ודקרה אותה.
לאה מתה במקום מזל לקחה את הגופה בשקית וקברה אותה ממש מול הבניין מתחת לבלוני הגזים.
ומאז על הבניין הייתה אווירה של רוע ופחד.
כשיוסי קרא את הכתבה הוא היה מזועזע קרא במהירות לכל בני הבית לשיחה סיפר להם אודות המקרה שרית אמרה כי עליהם לברוח מהבית לא לגור שם כי יש אנרגיה רעה כל בני הבית הסכימו
ואז לפתע נכבה האור והייתה דפיקה בדלת בני הבית נחרדו אולם יוסי הלך לכייוון הדלת שאל מי זה לא הייתה תשובה הוא החליט שלא לפתוח…
אבל הרגיש מפתח במנעול ואז הדלת נפתחה לבד והוא ראה את מזל.
היא באה בשביל לנקום בשביל דם חדש..
היא ניכנסה לדירה הרגה את בני הבית וגם אותם קברה באדמה ליד בלוני הגזים.
ומחכה לקורבנות חדשים מזל הרוצחת והמכשפה הרעה משוחררת ואיש איננו מודע עליה או עוצר אותה
אולם פרט אחד קטן השתנה עכשיו מזל כבר לא מזל היא מיטל לוי והיא עובדת בתור נדל"ן
והיא משכירה לאנשים תמימים את הבית ומחכה בקוצר רוח לקורבן הבא שלה….


תגובות (5)

אהבתי!

עדיף להוסיף עוד סימני פיסוק …

אבל היה נהדר☺

12/12/2011 11:34

תודה רבה
כן… זאת הבעיה שלי שקשה לי לשים סימני פיסוק אבל להבא אני יהיה יותר סבלני וישים :)

13/12/2011 04:41

יפע!!

13/12/2011 09:34

תודה ^_^

14/12/2011 10:13

יפה,אהבתי.

05/01/2012 13:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך