סיפור האימה הריאשון שלי.

אן- פרק 1

13/01/2012 1231 צפיות 9 תגובות
סיפור האימה הריאשון שלי.

ישבתי בחדרי, משחק במחשב, לבד, כמו תמיד. עשיתי הפסקה קטנה והיסתובבתי לכיוון המראה. הייתה שם ילדה.
"אהההה!!!!" צרחתי וניצמדתי לקיר, ואז שמתי לב שרואים את הילדה רק במראה.
"למה אתה מפחד כל כך?" שאלה הילדה. לא עניתי, פחדתי מידי. ניראה שהיילדה שבמראה היתקרבה אליי. ניצמדתי לשולחן.
"בבקשה אל תיפגעי בי" היתחננתי.
"למה לי ליפגוע בך?" שאלה אותי.
"א…א…אני.. לא יודע" מילמלתי. "למה את ניראת רק במראה?" שאלתי.
"כי אני כבר לא יכולה ליהיות לא במראה, הרי אתה יודע מי אני" אמרה לי.
"אני ל..לא" גימגמתי, "בבקשה תעזבי אותי, לא עשיתי לך כלום…" ניצמדתי עוד יותר אל השולחן ולקחתי את המסרק שלי שהיה עליו. כן, נשק שימושי.
"גם אני לא עושה לך כלום." ענתה בשלווה.
"את מפחידה אותי" אמרתי.
"למה? מה מפחיד בי, אני רק…." מילמלה.
"את רוח!" צעקתי ושלפתי את המסרק.
"תרגע. " אמרה.
"תישבעי שאת לא הולכת ליפגוע בי" אמרתי בקל הכי יציב ובטוח שיכלתי.
"נישבעת" ענתה בשיעמום.


תגובות (9)

שלום לכותבת,
ברכותיי על סיפור האימה הראשון שלך. אני מבינה שוודאי נהנת לכתוב אותו, מרגישים זאת בעת שקוראים.
יש לי רק מספר הערות קטן לגבי מה שאת מתארת פה. את מנסה ליצור תחושה של אימה מוחלטת. ילד, קטן יחסית, צעיר, יושב ומשחק במחשב. הדממה שמסביבו כמעט הורגת את ציוצי הציפורים שעוד ערות, והאור של מסך המחשב מכניס לחדר יצורים חיים שלא אמורים להיות בו. הקול היחידי שהוא שומע, הוא האצבעות שלו שמידי פעם מרפרפות על פני המקלדת, או הלחיצה הבודדת על העכבר כשיש צורך.
ואז באה ילדה מוזרה, בתוך מראה, וכל מה שהוא עושה זה לצרוח ולדבר איתה?
משהו בילד הזה לא בסדר.
או יותר נכון, משהו חסר. והמשהו הזה נקרא תיאור. תיאור תיאור תיאור. כל מה שצריך כאן זה תיאור. תיאור של מראה הילד, מראה החדר, מראה הילדה, קול הילדה, קול הילדה, הצלילים שמסביבם.
הקורא, לא נמצא בתוך הראש שלך יעל. הקורא הוא דמות שלא קיימת בסיפור. את חייבת ליצור לקורא את הרעיון. את המשמעות. את המקום והזמן.
והכי חשוב: את חייבת לתת לקורא הרגשה שהוא נמצא יחד עם הדמויות בסיפור.
אני ממליצה לך לעבור על הסיפור שוב, ואולי לקחת כמה טיפים מסיפורים של אדגר אלן פו.
בהצלחה.

ממני, ליסה.

14/01/2012 13:36

תודה רבה על התגובה ליסה, אנסה לשפר ואעבור על הסיפור שוב.

14/01/2012 22:51

מזל טוב , סיפור האימה ה-1 שלך!☺

את מנסחת את הסיפור באופן יוצא מן הכלל , רק שהתיאורים בו מועטים.

בכל זאת , את כותבת נהדר , ללא שגיאות כתיב ואני דורשת ממך להמשיך את הסיפור באופן מ-י-ד-י-!

ב-♥ רומי

16/01/2012 11:31

אני ממש רוצה לקרוא את זה!
תמשיכי תמשיכי תמשיכי
בדרך כלל אני לא אוהבת סיפורי אימה אבל זה יוצא מן הכלל (:

16/01/2012 11:39

תודה!

17/01/2012 10:41

מגניב! תמשיכי!

20/01/2012 22:42

אני מחכה שהמערכת תאשר..

20/01/2012 22:43

היי יעלי
אני החלטתי מסיבות כואבות לנטוש את האתר ורציתי לאחל לך כי תצלח דרכך בכל אשר תפני ממני באהבה בקי ♥♥

21/01/2012 02:55

סיפור טוב האבתי

24/03/2012 11:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך