unicorn ^^
סליחה שזה כל כך קצר.

אסור להתעסק עם ליז

unicorn ^^ 24/08/2016 1137 צפיות 4 תגובות
סליחה שזה כל כך קצר.

"ואתה, חמוד, תבטיח שלעולם לא תדבר על מה שקרה כאן" ליז אמרה לילד בן הארבע שישב על הכיסא השבור. הרוח נשבה בין החורים של העץ שממנו היה פעם בנוי הבית, הבית של ליז. "א..אני מבטיח" גמגם הילד, "אני אדאג לכך שלא תספר, או תדבר אי פעם" היא לקחה חוט שחור ועבה ומחט.

"אתה יודע מה עושים עם שני הדברים האלה, ג'ונתן?" היא שאלה בעודה משחילה את החוט בתוך המחט. "ק..קו.. קושרים דברים.." אמר הילד הקטן, כולו מפוחד. ליז שמה את החוט והמחט בצד, על השידה והתקרבה אליו באיטיות עם מחבת גדולה. "סליחה. אני מצטער. אני לעולם לא אדבר עלייך שוב עם אף אחד אני מבטיח אני-" הוא לא סיים את המשפט, וכבר ליז חבטה בראשו עם המחבת.

היא לקחה את החוט והמחט מהשידה המתפוררת, כולה צוחקת, 'עוד קורבן' היא חושבת לעצמה. ליז החלה להשחיל את החוט בשפתיו של גו'נתן המסכן. תפר, ועוד תפר. טיפת דם, ועוד אחת. החוט עובר בתוך עורו הבהיר עד ששפתיו של הילד היו סגורות, כנראה שלנצח.

"אסור להתעסק עם ליז ילד, חבל." מלמלה לעצמה והסתכלה על מה שעשתה. הוא היה מעולף ולא הבחין בדבר. היא ניגבה את הדם במטפחת שמצאה בכיסו וכשסיימה שטפה אותה והחזירה למקום. היא לקחה את ג'ונתן על כתפייה והחזירה אותו לביתו. היא ידעה שכשהוא יתעורר הוא לא יזכור דבר, או יוכל לספר למישהו.


תגובות (4)

לא הבנתי…
זה סיפור בהמשכים?

24/08/2016 22:55

קריפי, למרות שמשהו בשורה האחרונה קצת מציק לי, אני לא בטוחה מה. חוץ מזה, הייתי שמחה לשמוע עוד קצת אודות ליז הזו, למרות שזה לא סיפור בהמשכים, אני עדיין מחכה להמשך.

25/08/2016 18:23

מצמרר

26/08/2016 12:14

אוךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
זה כל כך מעצבן מישהו יכול להסביר לי מי זאת ליז?!
אני מוצאת עלייה מלא סיפורים ואני פשוט לא יודעת מי זאת!!!!!!
תעזרו לי!!

21/06/2018 15:26
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך