אתה רק מדמיין את זה 2

Saya 06/03/2019 925 צפיות אין תגובות

כמה ימים לאחר המקרה , אילן התחיל להתנהג מאוד מוזר. במבט לאחור אני מצטערת שלא שמתי לב לזה כמה שיותר מוקדם,אולי יכולתי לעשות משהו, הלוואי ויכולתי לעשות משהו.
זיכרון חד שיש לי מאותם ימים זה לילה אחד , אימא עבדה משמרת לילה והשאירה אותי אחראית על הקטנים.
הכנתי להם ארוחת ערב , הקטנים שוב רבו על צעצוע או משהו שילדים קטנים רבים עליו. ואילן שיחק באוכל , בשקט מוחלט.
כבר כמה ימים שהוא היה בתוך עצמו , וניסיתי לדובב אותו קצת.
" אילן תאכל משהו , אחר כך תהיה רעב .. "
הוא המשיך לשחק באוכל , ומשום מקום ובפתאומיות שהפתיעה אותי הוא זרק את המזלג לכיווני. נרתעתי לאחור והבטתי בקטנים כדי להרגיע אותם.
אילן עדיין לא הרים את הראש שלו מהצלחת ונשאר שקט . האי תגובה שלו הכניס בי פחד שלא הכרתי.
יכולתי לשמוע אותו נושם בכבדות, אבל מלבד זאת הוא לא נע .
" אתה נורמלי ,מה אתה חושב שאתה עושה? " ניסיתי להישמע תקיפה וכועסת אבל יכלו להרגיש את הרעד בקול שלי.
הוא סוף סוף הרים את הראש הסתובב אליי והביט בי במבט ריק מוחלט , לא זיהיתי את אחי. " האוכל דוחה ,אתם לא שווים את האוויר שאתם נושמים , הייתי צריך ללכת איתו "
שקט מוחלט השתרר בחדר , ואילן לא הפסיק להסתכל ישירות אליי .
" אולי אני באמת צריך להרוג את כולכם וללכת איתו " החיוך שלו התרחב והוא החל לשחק עם הסכין שלו .
קפאתי במקום , אני לא חושבת שחשתי פחד כזה מימיי
רצתי לאחיי הקטנים ונעמדתי מלפניהם.
" אילן על מה אתה מדבר , מה עובר עלייך ? "
נשמעתי יותר מתחננת מאשר תקיפה .
אלמוג ועומר התחילו לבכות ולמשוך לי בחולצה " ליה תתקשרי לאימא " שמעתי את אחד מהם אומר .כל אותו זמן עמדתי נרעדת וניסיתי להגן על הקטנים למרות שלא ידעתי מול מה אני עומדת, או מול מי .
המשכתי לנסות לדבר אל אילן שנשאר שקט ודומם .אפשר היה לשמוע רק את רעש הסכין שמתנגשת בצלחת.
כעבור כמה שניות הוא הזדקף קם מהכיסא ובחביבות המוכרת שלו אמר " נראה לי שסיימנו לאכול , אני הולך לישון. לילה טוב ליה" ונעלם אל חדרו .
אותו לילה לא הלכתי לישון , נשארתי דרוכה וחיכיתי לאימא שתחזור. לקחתי את אלמוג ועומר שישנו אצלי בחדר, וניסיתי להעסיק את עצמי כדי לשמור על עירנות.
כשהייתי בטוחה שהוא נרדם , הלכתי והצצתי לתוך החדר שלו , היה שקט ונראה שהוא ישן.
ניסיתי לשחזר שוב ושוב על האירועים האחרונים , ודבר אחד הפריע לי מאוד.
למי הוא התכוון כשהוא אמר *ללכת איתו*
מי זה *איתו*?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך