DarkBear
ניסיתי להמחיש פה את כל הידע כלי בכתיבה עם אוצר מילים הכי גבוה שהכרתי, מה דעתכם? הייתי סגור על סוף אחד אבל שיניתי אותו, תגלו כשתקראו את הסוף.

"את בסדר?"

DarkBear 25/09/2014 1040 צפיות 7 תגובות
ניסיתי להמחיש פה את כל הידע כלי בכתיבה עם אוצר מילים הכי גבוה שהכרתי, מה דעתכם? הייתי סגור על סוף אחד אבל שיניתי אותו, תגלו כשתקראו את הסוף.

ילדה כבת שניים עשר שנים יושבת בפינת הרחוב ובוכה.
אנשים רבים רק בוהים בה וממשיכים הלאה, ישנם כמה אנשים המתקדמים לעברה ונעצרים על ידי אנשים אחרים.
אחד מאותם אנשים היה ג'ון, ג'ון היה ידוע בטוב ליבו ובאופיו התמים, אך כאשר התקדם לעבר אותה ילדה איש אחד בגובהו בעל שיער שחור קצר, משקפי שמש וזיפים עצר אותו.
"מה קרה?" שאל ג'ון את האיש.
"אנא ממך, אל תצעד לעבר הילדה" אמר אותו איש.
"מדוע, הרי היא בוכה" השיב לו ג'ון.
"אותה ילדה אשר בוכה שם היא שד, כל מי אשר מנסה לבוא לעזרתה גם אם הוא האיש הכי נבון וחזק יאבד את אופיו ויהפוך ללא אחר ממלא חרדה וטראומה." ענה לו האיש ומשך עוד קצת את ג'ון לאחור ומיד עזב אותו כאשר הבחין בדמות אחרת מתקדמת לילדה.
"איני מאמין לסיפורים, אני לעולם לא אפנה את גבי לאנשים שצריכים עזרה" חשב ג'ון והתקדם לעבר הילדה מתחמק מאנשים אשר מנסים להרחיק אותו.
"סלחי לי עלמה, אך מדוע את בוכה?" שאל ג'ון את הילדה.
הילדה רק המשיכה לבכות וכל האנשים שהיו ברחוב עזבו במידית.
הילדה הרימה את ראשה בוחנת את הרחוב ואז אמרה "איש אינו אוהב אותי, מתייחס אלי, הם מתנהגים אלי כמו אל שד.".
"ובכן אני מתייחס אלייך, ומדוע לא לאהוב אותך, הרי את ילדה לא דיקטטור" ענה לה ג'ון.
"מבלי רצון אני גונבת אוכל וכסף מחנויות ואנשים, איני חושקת בכך אני עושה זאת למען לחיות, אין לי בית והורים" ענתה לו הילדה.
ג'ון הרגיש אמון בילדה, כך שלא בדק אפילו מה שלום ארנקו שבכיס.
"אני יכול לדאוג לך לאזור מגורים ומזון." ג'ון הושיט לילדה יד.
הילדה נאחזה ביד וקמה באמירות תודה ובכי חלוש של שמחה.
ג'ון והילדה התקדמו ביחד לעבר ביתו בזמן שאנשים מציצים עליהם מרחוק ופחד מציף את גופם.
ג'ון והילדה הגיעו לבית, ג'ון פתח את הדלת והם נכנסו.
"דרך אגב שמי ג'ון, מהו שמך?" שאל ג'ון.
"מרי" ענתה הילדה בשקט.
"שם יפה" אמר ג'ון וצעד לעבר המטבח.
מרי התקדמה והתיישבה ליד שולחן האוכל והרגישה לא במקום.
"תכף האוכל מוכן, את אוהבת דג סלומון נכון?" שאל ג'ון בודק את התנור.
"כן" ענתה מרי בשקט.
לאחר כמה דקות כאשר הדג היה מוכן השניים החלו לסעוד, ג'ון אכל את הדג והבחין שמרי אוכלת באיטיות וקצת.
"חכי" אמר ג'ון וקם מכיסאו.
ג'ון התקדם לעבר מרי וחתך לה את הדג לחתיכות קטנות כדי שלא תתקשה או תבלע עצם בטעות.
"ת…תודה" אמרה מרי ודמעות נפלו מעיניה.
ג'ון חייך והמשיך לאכול.
לאחר כמה שעות של צפייה בטלוויזיה ומשחקים השניים עלו לישון.
ג'ון הראה למרי את חדרה ועלה לקומה למעלה לישון גם כן.
כמה שעות לאחר מכן ג'ון התעורר.
ג'ון הביט בשעונו וראה שהשעה היא ארבעים וחמש דקות לאחר חצות.
ג'ון ירד קומה והתקדם לחדרה של מרי לראות מה שלומה.
כאשר הגיע ראה שמרי איננה במיטתה.
ג'ון הסתובב וראה את מרי מאחוריו מפוחדת.
"מה קרה?" שאל ג'ון.
"היה לי חלום רע" מלמלה מרי והביטה ברצפה.
"זה היה רק חלום, עכשיו את בטוחה" אמר ג'ון.
מרי חיבקה את ג'ון בחוזקה ואמירות תודה ובכי יצאו מפיה.
"זה בסדר" ענה ג'ון ואז פתאום דם ניתז על הרצפה.
מרי בהתה בפחד ובלבול בג'ון, האיש שהחדיר לה סכין לבטן.
"ל…למה?" שאלה מרי ובכי עז על פניה.
ג'ון רק חייך ותקע את הסכין בליבה.
מאז אותו לילה איש לא ראה יותר ילדה בוכה בפינת הרחוב, ולגבי ג'ון?
הוא יצא לחפש קורבן חדש

(כן חשבתי לשים בסוף שהילדה רוצחת אותו או מתעללת בו, אבל חשבתי שזה צפוי מידי אז חשבתי על סוף מפתיע, והנה הוא ^)


תגובות (7)

הקטע האחרון נכתב משום מה כתוב בצורה פחות- מושקעת מהאחרים, אולי בגלל שבראש היה לך סוף אחר. /זו דעתי מצטערת/
אבל יפה, אני אישית נבהלתי, תמשיך לכתוב!
<3
אליה\ן

25/09/2014 19:37

כן… איזה חצי שעה כתבתי והייתי כבר קצת עייף בסוף…
אני חושב על להעלות קצת יותר מאוחר (שבועיים או חודש) סדרת אימה שמתנהלת כמו סרט (כאילו לכתוב תסריט ולהפוך אותו לסיפור עם אקספוזיציה ומהלכה שנייה ושלישית (אם אומרים מהלכה שכחתי את המילה) הסדרה תהיה בערך לפי דעתי כ5 עמודים אני אנסה לתמצת את זה ולעשות פרקי ספיישל ארוכים ככה שה יהיה כ50 פרקים.
אבל הכתיבה מאוד קשה ככה שזה חודש עבודה.
(ואני מעדיף לסיים לכתוב הכל ואז להעלות כדי שלא יקרה שום מחסום כתיבה (עוד לא חוויתי מחסום כתיבה, מפחיד) ^^)

25/09/2014 19:44

    ממ, פעם אחרונה שבדקתי אומרים מערכה, וחוץ מזה שזה יותר קשור לתיאטרון מאשר לקולנוע [אבל מי יודע, מעולם לא למדתי קולנוע]

    25/09/2014 19:46

הסוף היה מפתיע, אני מסכימה.
אם כי הרצת אותו מהר מדי לטעמי. אני-באמת-לא-יכולה-לשים-אצבע-על-הבעיה!
בכל אופן, היו כמה סימני פיסוק חסרים\לא בדיוק במקום, והשפה הגבוהה איכשהו הסתבכה בכמה מקומות [אם תבקש אעבור ברפרוף בשנית ואוציא את כל הבעיות שזיהיתי]
העלילה מדהימה. אהבתי את זה. מאוד. דירוג ארבע כי… אתה יודע, מה שנאמר קודם, אבל אם זה היה אפשרי הייתי נותנת 4.7 כזה, כי הטעויות… הן טכניות יותר לטעמי, ועניין של ניסיון ודברים כאלה.
טוב נו, הרי אוהבי קריפי פסטות תמיד יכתבו סיפורי אימה טוב יותר :P

25/09/2014 19:44

כן יש לי בעיות עם פסיקים… ;-; לגבי ההרצה זה כי הייתי עייף בסוף ורציתי לגמור עם זה לפני שישכח לי הרעיון לסוף.
ואם תגידי לי מתי מתאים שפה גבוהה ומתי לא זה מאוד יעזור ^^

25/09/2014 19:47

מה?! למה?! פויה ג'ון! פוי! ילד רע! לך לשבת בפינה ולחשוב על מה שעשית! חחח סתם אבל למה? עכשיו יהיו לי סיוטים בגללך >:() (אני פחדנית) סתם צוחקת יפה מאוד. באמת סוף מפתיע.

25/09/2014 19:56

זה מפתיע חח נהניתי

25/09/2014 20:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך