פרחים
תהנו ותגיבו.
פרחים ♥

בית הרוחות – פרק שלישי

פרחים 23/01/2014 865 צפיות 2 תגובות
תהנו ותגיבו.
פרחים ♥

בית הרוחות
פרק שלישי
הוא לא ראה את אן, הוא ראה גלימה ארוכה ושחורה, חלקה כמו משי, שהסתירה פנים של מישהו, והשתרכה לאורך כל החצר. הוא שמע קריאת עורב מרחוק, אחר כך צרחה ולאחר מכן לא שמע דבר, חוץ מהנשימה הארוכה והצרודה של אותו היצור שעמד מולו. הוא שם לב שנהייה פתאום חושך, למרות שהשעה היתה רק חמש בצהריים. הוא לא ראה בתוך הגלימה דבר. רק חושך. הדמות הושיטה יד רירית, תפסה בגרונו של ג'רמי, קירבה אותו אל פניה כך ששמע את קול נשימתו של היצור המוזר והריח את ריחו הרקוב, ואז שמע אותו אומר בקול צרוד ומפחיד : " ברוך הבא לבית הקברות של פריז, תיהנה". הדמות אמרה ואחר כך צחקה צחוק מפחיד. "ביי ביי, נתראה שם!" הוא אמר וצחק צחוק מפחיד, והתמוסס באוויר החמים של הצוהריים. פתאום הכל התברר מסביבו של ג'רמי, וג'רמי היה מפוחד כל כך, ועוד שמע את רולו הצרוד של אותו היצור, לוחש לו את המילים הללו…. אבל אני גר בלונדון, איך הוא הגיע לפריז ? ומה הוא רוצה ממני בכלל ? ואיזה יצור הוא ? ואיזה בית קברות ? אני לא מת או משהו. חשב לעצמו, ועוד מיליון מחשבות ושאלות התרוצצו פה ושם בראשו. ואז שם לב שהוא עוד עומד בחוץ, ומשהו מסתכל בו. לרגע נבהל, כי חשב שזה אותו היצור, ואז התרומם וראה שזו אן, שעמדה שם מצחקקת. " קרה משהו ? " היא שאלה, ולרגע עזבה את הצחקוק. ג'רמי הסס אם לספר לה או לא, אבל משהו בה היה בוטח, וחיזק את ג'רמי מבפנים, למרות שהיה מפוחד. "בואי, תיכנסי, ואז אספר לך ". הוא אמר לה, והיא נכנסה. הם עלו לחדרו, והוא סיפר לה הכל. הוא שפך בפניה את ליבו. והיא אמרה שהכל יהיה בסדר, ונחמה אותו, והרגיעה אותו. ואז קרה משהו שביטל את הכל – הוא שמע שוב את אותה הצרחה ששמע כשהיצור הזה בא…..


תגובות (2)

הסיפור מתקדם מהר והדמויות קצת שטחיות , אני מציעה לך להוסיף נגיד " בואי , תיכנסי , ואז אספר לך " אמר בקול מפוחד .
להוסיף תארים כדי שישמע מעניין
אני לא רוצה להעליב אבל אני מקווה שתתיחסי לזה ברצינות , את מוזמנת לקרוא את סיפוריי

01/02/2014 10:37

אני יודעת.
אני יודעת על על מה שאמרת.
אני כתבתי את זה עוד כשהייתי קטנה, ואני העלתי אותו כמו שכתבתי.
בכל מקרה, תודה על ההצעות.
ואל תנסי " להחשיב את עצמך " זה לא כאילו שאת כותבת יותר טוב ממני.
לדוגמה: אין לך סימני פיסוק במקומות המתאימים בתגובה שלך, ותתייחסי כותבים עם שני יודים.

02/02/2014 05:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך