stories & stuff (girl) v-v
מבוסס על חלום שחלמתי.

בית. מצלמה. ודממת מוות.

stories & stuff (girl) v-v 08/03/2014 1266 צפיות 13 תגובות
מבוסס על חלום שחלמתי.

יום שני 17.3.2005
– לפני כמה ימים נמצאה קלטת במרתף בית ישן באוהיו, ארצות הברית. וליד הקלטת נמצא שלד של בן אדם. ככל הנראה נערה בשנות העשרה. נסיבות המוות נבדקות.-
……………………………………

היי! קוראים לי שיילין ואני בת 15. רק לפני כמה שעות אני, שתי האחיות שלי לולה הבת 6, ובוני הבת 10, והורים שלי הגענו לבית החדש שלנו, באוהיו.
היום זה יום ההולדת שלי וקיבלתי מצלמת וידיאו! עם המצלמה הזאת אני אתעד כל רגע מהיום, עד הטיסה שלנו לחופשה באירופה עוד שלושה ימים.

יום 1
"""""
התמקמתי כבר בחדר. וואו יש פה ארון ענקי!! אבל החלון ממש מוזר… מצוירת בו אישה בבגדים כהים, שמחזיקה במשהו. אני חושבת מראה.
טוב הלכתי לאכול ארוחת בוקר.

לא!! מה קרה? בוני מה קרה?? למה לולה צורחת??
בוני אומרת שלולה ראתה עורבים שמתנגשים בחלון, והיא ממש נבהלה.
באותו היום האישה על החלון שינתה את צבע הבגדים, ומעליה, הייתה כתובת על החלון:
" דממה"
בוני נעלמה. כולם דואגים. איפה היא?


לילה.
אני מפחדת. אני שומעת רעשים. כאילו מישהו דופק בפטיש על הקיר. אמא לא שומעת כלום. אבא לא שומע כלום. רק אני ולולה שומעות. משהו פה לא בסדר.

יום 2
"""""
אבא נעלם. כולם דואגים עוד יותר. למה המשטרה לא מגיעה?. על הקיר כתוב בצבע אדום: "אין טיסה".
בדקנו באינטרנט ויש עדיין טיסה. אני לא מבינה מה קורה.
הרעשים מתחזקים, ואני שומעת שקוראים בקולי: "שיילין. את האחרונה."

אמא השתגעה. היא רצה בכל הבית, כאילו היא מחפשת משהו. היא נכנסת לחדר שלי.
פותחת את הארון, ומוציאה ספר. העיינים שלה אדומות והיא מקריאה בכל רם:" אין אף אחד. אין אף אחד. לאחרון יהיה סוף. כל השאר מלווים."

אחרון. חפרו לי על זה כבר.די!!!!!

אמא עזבה את הבית, והיא אמרה שדודה ננסי באה עוד שעה. דודה ננסי לא מגיעה.

לילה.
אני שומעת רעשים יותר חזקים. הפעם מהמרתף. אני הולכת לשם. פתאום שוררת דממה.
דממה. לא שומעת כלום. לולה הולכת איתי. פתאום אני מרגישה משהו ואני רואה דמות שחורה וגדולה חוטפת את לולה ונעלמת. אני בטוחה שזה סיוט. אני רצה למיטה והולכת לישון.

יום 3. מחר אני אמורה לטוס
"""""""""""""""""""""""""""'
אף אחד כבר לא בבית. משום מה החלון בחדר שלי שבור. משהו רודף אותי. אני בטוחה בזה. מה אני עושה?
הנה אני רואה אותה באה. לוקחת אותי למרתף. היא אומרת לי: את תחליפי אותי . את האחרונה. את מתה.

זו הדמות שלקחה את לולה!!! אני רואה את כל משפחתי שוכבים ללא סימן חיים על הרצפה.

אני מאבדת את יכולת הנשימה שלי. כואב לי. אני מרגישה שחונקים אותי. הצילוו!!!

כנראה זאת הכוונה למה שכתוב על הקיר: "אין טיסה".

אף אחד לא טס. כולם אינם.

—————————————————————————————————-

מעדי ראיה נמסר, שראו דמות שחורה ולידה נערה צעירה, כשהסתכלו במראה.
בנוסף לכך, הקלטת נמצאה הרוסה לילה אחריי תחילת החקירה.
————————————————————————————–

שתי הרוחות מסתובבות ברחבי העולם. בכל בית ובית. ורודפות אנשים. הן לא ידידותיות. ומי שמתעסק איתן, או נכלא לצרה על ידיהן, גורלו כבר נקבע.


תגובות (13)

איזה חלום! אני הייתי מתה מפחד אחרי חלום כזה…

08/03/2014 11:57

מאוד חמוד, אני מודה שמאוד אהבתי. קליל, זורם, ונהדר.
הבעיה היחידה היא שהוא לא מפחיד. הוא לא מותח, לא מרגש, הוא לא גורם לך להסתובב לאחור ולחשוב על הדברים כפי שסיפור אימה צריך לגרום.
– Blackout

08/03/2014 12:00

ורק לי אין חלומות מגניבים.
*ישנה לבד בחושך וחולמת חלומות על סלט חסות*

08/03/2014 12:01

מסכימה עם בלק אאוט, כחלום זה עלול להיות מפחיד אבל ככה לא.
אם תרשי לי אקח אולי פסקה ואתקן אותה כדי שתהיה מפחידה?

08/03/2014 12:02

זה כזה מדהים!
רת בין היחידות שיודעות לכתוב סיפור מצמרר איכותי, כול הכבוד :)
ואני גם אוהבת את סגנון הכתיבה הזה…הוא מיוחד ♥

08/03/2014 12:02

:)סיפורים מעניינים מאד ברור שאת יכולה לתקן
תודה על התגובות הבונות ועל המחמאות :)

08/03/2014 12:03

חלום אדיר.
זה נורא נורא מזכיר לי משהו, ואני לא זוכרת מה.
יאי :<

08/03/2014 12:05

בכל מקרה, אני בכל זאת חושבת שהכתיבה שלך נהדרת ונהנתי מאוד לקרוא את הסיפור. אני אוהבת סיפורים שעוברים לך מהר והם לא כבדים.
הייתי שמחה לקרוא סיפור נוסף שלך.

08/03/2014 12:05

יום 3:
אף אחד לא בבית, אני שוכבת לבד במיטה, רועדת מפחד, קולות מפחידים מקיפים אותי, אין דבר בעולם שלא הייתי נותנת בשביל להיות עכשיו במקום אחר.
החלון בחדרי נשבר ללא שום סיבה נראית לעין, רסיסי זכוכית נופלים עלי ובראשי לוחשים קולות: אין טיסה.
משהו רודף אותי, אותנו, אבל מה?!
רוח קרירה מנשבת במסדרון, הדמות השחורה מופיעה, קולה לוחש בראשי:
"את האחרונה את תחליפי אותי."
הייתי ממשיכה אבל אני חייבת לזוז, הרעיון שרציתי להעביר: יותר תאורים יגרמו לזה להיות מפחיד יותר.

08/03/2014 12:07

    תיקון יפה!

    09/03/2014 18:14

וואו! תודה

08/03/2014 12:09

איזה חלום מפחיד , אלוהים ישמור , אבל נורא אהבתי את הכתיבה שלך ואהבתי גם את הרעיון לכתוב על החלום שלך , גמאני חולמת חלומות אבל לפעמים אני לא זוכרת אותם חחחחח , בקיצור יש לך כתיבה יפה, מדרגת לחמש

08/03/2014 12:26

מסכימה עם סיפורים מעניינים מאוד. כמה שיותר תיאורים ככה יותר מפחיד. למה את לא עושה גרשיים כשאחת הדמויות מדברת?

09/03/2014 18:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך