הסיפור אמיתי ועכשיו דולי מסתובבת בשדות בלפוריה (מי שלא יודע איפה זה זה באזור עמק יזראל ליד תל עדשים) ודולי נהייתה בובת רוח רפאים בגלל שהיתה שייכת לילד שנפתר והיא לקחה לו את הנשמה.
ואם משהו יספר את הסיפור לילדים מעל גיל 18+ אותו בן אדם שסיפורו לו את זה יחווה את אותו סיפור שנעמה ומשפחתה חוו (זה אומר שגם הוא ימות).
אז בבקשה זה לא צחוק מי שלא מאמין בעיה חמורה שלו.

דולי בובת האימה

24/02/2013 3989 צפיות אין תגובות
הסיפור אמיתי ועכשיו דולי מסתובבת בשדות בלפוריה (מי שלא יודע איפה זה זה באזור עמק יזראל ליד תל עדשים) ודולי נהייתה בובת רוח רפאים בגלל שהיתה שייכת לילד שנפתר והיא לקחה לו את הנשמה.
ואם משהו יספר את הסיפור לילדים מעל גיל 18+ אותו בן אדם שסיפורו לו את זה יחווה את אותו סיפור שנעמה ומשפחתה חוו (זה אומר שגם הוא ימות).
אז בבקשה זה לא צחוק מי שלא מאמין בעיה חמורה שלו.

פעם היתה ילדה בשם נעמה והיא מאוד אהבה בובות. היו לה 120 בובות והמשפחה שלה היתה מאוד עשירה ולכן קנו לה כל יום בובה אחת. יום אחד אמא של נעמה ונעמה הלכו לטייל לחנות בובות חדשה שנפתחה אתמול. כשהגיעו לחנות הן ראו המון המון בובות, אבל הבובה היחידה שנעמה רצתה זאת בובה שחסרה לה עיין,רגל,ויד. אבל למרות שהבובה היתה פגומה נעמה רצתה רק אותה.
אמא של נעמה הסכימה לקנות לה את הבובה אבל אמרה לנעמה את שהמוכר אמר.
המוכר אמר שזאת בובה שאי אפשר להחזיר אותה ושהיא אולה 50 דולר.
למרות המחיר היקר אמא של נעמה קנתה את הבובה ונעמה לקחה אותה וסרקה אותה וטיפלה בה כמו אמא לילד.
בלילה של אותו יום נעמה שמה את הבובה בארגז וקראה לה דולי.
וכשהלכה לישון, כמה שעות אחר כך היא שמעה:"דולי יוצאת מהארגז דולי לוקחת סכין מהמטבח דולי עולה במדרגות דולי רוצה להרוג אותך!!!".
נעמה ספרה לאמא שלה את הסיפור אבל מכיוון שאמא שלה לא שמעה כלום היא אמרה לנעמה שהיא בטח חלמה או משהו.
נעמה הקשיבה לאמא שלה והמשיכה לטפל בדולי כמו שצריך.
בלילה של היום השני נעמה שמעה בלילה:"דולי לוקחת את הסכין מהמטבח דולי עולה במדרגות ודולי רוצה להרוג אותך!!!".
בבוקר נעמה ספרה לאמא שהמקרה קרא שנית והפעם אמא שלה גם שמעה זאת!
אבל אבא של נעמה (שהוא עוד נחר) אמר שאם הוא לא שמעה כלום לא קרא כלום!
בלילה השלישי קרא אותו מקרה והפעם כולם שמעו וראו את דולי חייה.
כולם התכווצו לקיר (מכיוון שלא היה להם לאן ללכת) ודולי הרימה את הסכין ונעצה אותו בגופם של כל בני המשפחה!!!
ומאז נשאר בבית משפחת נעמה רק דם ובובה שרודפת והורגת המון אנשים אחרים!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך