הסיפור הוא חיקוי שהמצאתי לסיפור האמיתי שלא המצאתי "דולי בובת האימה!".
אם תקראו את הסיפור המקורי תראו את כל ההזהרות שהוספתי ביוש.

דולי- חיקוי הסיפור "דולי עולה במדרגות!"

15/06/2013 1392 צפיות 3 תגובות
הסיפור הוא חיקוי שהמצאתי לסיפור האמיתי שלא המצאתי "דולי בובת האימה!".
אם תקראו את הסיפור המקורי תראו את כל ההזהרות שהוספתי ביוש.

פעם היתה ילדה בשם נוי.
נוי חיה עם משפחה ענייה שאמצה אותה כשהיתה בת שנה.
נוי מאוד אהבה בובות, אך בגלל שמשפחתה היתה ענייה לא היה לה אפילו בובה אחת.
יום אחד נוי ואמא שלה הלכו לטייל בכפר ובדרך ראו חנות בובות חדשה. נוי שאלה את אמא שלה עם אפשר להכנס לחנות רק כדי לראות ולא לקנות. אמא שלה הסכימה והם נכנסו לחנות. בחנות היו אלפיי בובות ונוי התפאלה רק מבובה אחת, דולי שמה. המוכר אמר לנוי שהבובה הזאת בחינם בגלל שחסרה לה יד ימין ועין שמאל. לנוי לא היה אכפת שהבובה פגומה ולקחה אותה. כל היום נוי שחקה עם הבובה כאילו היא לא פגומה. ובלילה הראשון נוי שמעה את הדברים האלה:" דולי עולה במדרגות, דולי רוצה להכנס לחדר של נוי!!". בבוקר נוי ראתה את הבובה על המדרגות ואמרה שהיא בתך שחכה לשים אותה בארגז שלה. כל היום השני נוי שוב טיפלה בבובה כל כך יפה ובערב לפני שהלכה לישון שמה אותה בארגז שלה. ובלילה נוי שמעה:"דולי יוצאת מהארגז, דולי עולה במדרגות, דולי רוצה להכנס לחדר של נוי!!!". בבוקר שוב ראתה נוי את הבובה על המדרגות. נוי כל כך נבהלה עד שקראה לבובה את יד שמאל ואת עין ימין ושמה אותה הכי עמוק שאפשר בתוך הארגז. ובלילה שמעה:"דולי מחברת את עין ימין, דולי מחברת את יד שמאל, דולי מוצאת סכין במטבח, דולי עולה במדרגות, דולי נכנסת לחדר של נוי דולי עולה על המיטה דולי רוצחת את נוי!!!!!". בבוקר ההורים של נוי ראו את הבובה עם סכין ביד ואת נוי מכוסה דם לידה. ההורים של נוי בכו וזרקו את הבובה לפך. ובאותו יום עברו ההורים לקצה השני של הארץ ולא שכחו לעולם את הבובה המכושפת!!!.


תגובות (3)

נחמד,אבל יש לך כמה שגיאות כתיב.
כותבים התפעלה ובהקשר שלך,את אמורה לכתוב אם במקום עם.
לדעתי,את גם צריכה להוסיף יותר תיאורים,כי הסיפור המקורי היה יותר ארוך.חוץ מזה,עדיף שתנסי להמציא סיפורים מהמדיון ולא לקחת אותם ממקור כלשהו.
בהצלחה בהמשך!

15/06/2013 09:00

*דמיון

15/06/2013 09:00

שגיאות כתיב לפעמים קוראות לי כי אני כותבת מהר מדי ולא שמה לב!
וזה לא מהדמיון או ממקור אני לא המצתי את זה זה קרא באמת וזה חיקוי של הסיפור האמיתי שאני כתבתי.

16/06/2013 03:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך