האגם האדום

26/03/2013 857 צפיות תגובה אחת

לפני בערך מאה שנה היה אגם רגיל לא גדול ולא קטן .הוא היה בין שני ממלכות. הממלכה של המלך המרושע שאהב רק את עצמו והממלכה של המלך הטוב שאהב והתחשב בכולם.
שתי הממלכות חיו בשלום עד שיום אחד המלך המרושע דרש את ידה של הנסיכה מהממלכה הטובה לנישואים ובהיותו עם הרבה צלקות מהקרבות בהם הוא היה וגם שהוא היה די מרושע היא סירבה לו.
המלך היה מזועזע שמישהו סירב לו בפעם הראשונה בחייו ,והחליט לקחת את הצבע האדיר שלו ולהילחם בממלכה השוחרת שלום כדי שיבינו שלא מסרבים לו לעולם. והמקום המושלם למלחמה היה האגם. המלך הטוב ניסה לדבר בהיגיון עם המלך המרושע אבל המלך הרע היה שקוע בנקמה ולא הקשיב לו.
וכך בדיוק בחצות נלחמו שתי הצבעות, אחרי קרב עמוס בדם וכואב . הקרבות המלך הרע ניצח ושבע את רובם כולל את הנסיכה.
הוא אמר לנסיכה שאם היא תסכים להתחתן אתו הוא ישחרר את כל בני עמה אבל היא תצטרך לעבור לגור אתו בארמון. הנסיכה סירבה וצחקה צחוק מזלזל.
המלך האכזר לקח את כולם לאגם. קשר את הנסיכה לעץ ונתן לה טיפות מיוחדות שלא תוכל לפתוח את העיניים ורצח בתוך המים את כל אנשי הממלכה השוחרת שלום אחד אחרי השני, אנשים אמרו שאפשר היה לשמוע את צעקות המלכה כשהיא רואה את חבריה ובני משפחתה נרצחים באגם, לבסוף המלך הציע לה להינשא לו, המלכה התחילה לצחוק בקולי קולות וירקה לו בפרצוף. המלך בעצמו לקח אותה לעגם והטביע אותה תוך כדי שהיא המשיכה לצחוק.
אף אחד לא יודע מה קרה למלך המרושע באמת, אומרים שהוא השתגע ותלה את עצמו. אבל האמת היא שהרוח של מלכה באה עליו בלילה ואמרה שהיא מוכנה להתחתן אתו אבל רק באגם וכך הם הלכו לאגם שם צפו הגופות של המשפחה של המלך, המלך המבוהל ניסה לברוח אבל לא הצליח היא הטביע אותו וצחקה את אותו הצחוק שהיא צחקה כשהוא הציע לה להתחתן.
מאותו יום קוראים לאגם האגם האדום בגלל שהמים שלו בלילה נראים כמו דם ואומרים שאם ללכת לאותו מקום בשעה 12 אפשר לשמוע את הצחוק של הנסיכה ולפעמים אם מקשיבים טוב טוב אפשר לשמוע את הצעקות של המלך המרושע ואנשי הממלכה הטובה צוחקים ביחד עם המלכה.


תגובות (1)

מאוד יפה!!!

27/03/2013 04:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך