האמת שבאימה- דייט ראשון הכי יפה (חלק 2)

תמר ברוך 20/02/2014 759 צפיות אין תגובות

הצליל נשמע שוב, זו הייתה מין שריקה. אבל לא רגילה, לא של בן אדם.
"ברנדון, ברנדון, החזק אותי חזק." החלה לבכות אמילי.
"נראה לך?! אני אוהב את החיים שלי, עפתי מפה!" צעק ברנדון והתחיל לרוץ. אמילי הייתה פגועה, בהלם. היא חשבה לעצמה: 'איך הייתי טיפשה! למה הסכמתי לצאת איתו בכלל?!' היא הייתה סוערת מבפנים, אך שקטה מבחוץ.
הצליל חזר שוב, אבל בעוצמה חזקה יותר.
אמילי הבינה שמה שזה לא יהיה, זה מתקרב.
לכן היא החלה לרוץ, היא רצה… רצה… ורצה… אבל ככל שיותר רצה, היא נשארה באותו מקום.
אחרי שעצרה בפעם החמישית בקרחת היער ההיא, אמרה לעצמה בלחש תוך כדי התנשפות: "זה לא הגיוני, אני רצה כבר עשרים דקות, עד עכשיו יכולתי להיות על מפתן הדלת בבית, אני לא מבינה."
היא הוציאה את הסמארטפון שלה והתקשרה לאיזבל. בצד השני נשמעו קולות חניקה, אהאחאהאהחחח ו*ביייייייפפפפ*. הטלפון נותק.
'מה קרה לאיזבל?!' אמילי שאלה את עצמה, היא הסתכלה מסביב, היא הייתה מבועתת. מבלי לחשוב פעמיים, שזו הייתה טעותה של אמילי, היא צעקה לאוויר: "מה עשית לאיזבל?! מה אתה רוצה ממני?!"
השריקה נשמעה שוב.
אמילי נעצרה. היא ראתה משהו, שחור וחשוך, כל כך אפל, שהיה קשה לה להסתכל עליו.
הוא התקרב אליה, והתקרב עוד ועוד ועוד…
עד שהוא נעצר מולה.
הוא היה גבוה ממנה, היא הרימה את מבטה. עיניה הכחולות הבהירות הביטו בפניו האפלים. הוא הביט בה., היא הרגישה שהיא נשאבת, היא הרגישה שגופה מתרומם מעל הקרקע. אמילי לרגע קט חזרה לעצמה והסתכלה למטה, היא הבינה שהיא כבר שני מטר באוויר! היא צרחה, אחריה המפלצת צרחה ואז.. היא נבלעה.

בשלוש לפנות בוקר, אחותה הקטנה של אמילי, שרלוט, החלה לדאוג לשלומה של אמילי. מכיוון שלא חזרה הביתה.
היא צעקה: "אמילי! אמילי! את מתחבאת? איפה את? אמא דואגת לך מאוד!"
לא נשמעה תגובה.
"אמילי?" שרלוט צעקה שוב לאוויר.
לפתע אמילי נעמדה על המדרכה.
"הוא אמילי, תודה לאל שאת בסדר!" שרלוט אמרה ורצה לחבק את אחותה. כששרלוט חיבקה אותה, אמילי לא הגיבה.
"אמילי, מה קורה לך? את אוהבת שאנחנו מתחבקות." שרלוט שאלה בדאגה. אמילי הורידה את מבטה אליה, שרלוט שמה לב שעיניה של אמילי לא כחולות כמו שהיו, אלא שחורות כמו הלילה.
"אמילי?? הכל בסדר???" שרלוט שאלה.
אמילי צרחה וחשפה את השיניים הגדולות שלה, שרלוט נאכלה בצרחות כאב.
מאותו לילה והלאה, אנשים מחוץ לשכונה המציאו שיר על השכונה:
"אמילי אמילי, איפה את נמצאת? אמילי אמילי, מה קרה לך? אמילי אמילי, יודעים שזאת לא את. אלא מפלצת מקוללת."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך