הביצה האחרונה

Shvakamatz 23/05/2020 658 צפיות אין תגובות

א

בתחילת המאה ה 20 הלך תהליך של ייבוש הביצות שבעבר כיסו את רוב מישור החוף, אחרי שנים של ייבוש נותרה לה ליד שכונה יהודית חדשה בדרום יפו ביצה אחת אחרונה, היא לא הייתה ביצה קטנה וייבושה לקח יותר זמן מהצפוי, אקליפטוסים לא שרדו בקרקע מסביבה וביום סירחון נוראי של ריקבון נדף ממנה. מועצת השכונה החליטה לשלוח שני חלוצים נבחרים לעשות את עבודות הייבוש בלילה, במשך שבוע הם ביצעו את עבודתם והצליחו להקטין את הביצה פי שניים, לילה אחד נעלמו עקבותיהם ואחיו של אחד הנעדרים "זיו" יצא לחפשם.

ב

זיו יצא בבוקר ליער בלי לספר לאיש, כשנכנס מיד הרגיש סירחון קל, הוא הלך ביער עד שנתקל בעקבות הנעדרים, לפתע שמע קולות רשרוש חזקים והסתובב, על הענפים בזריזות קפצה דמות קשה לראייה שרצה סביבו על העצים, זיו הוציא אקדח וירה לכיוונה אך היא המשיכה לרוץ עד שנעלמה.

ג

זיו עם האקדח בידיו הלך בזהירות לכיוון הביצה, הוא עשה פנייה הצידה ומבעד לעצים איש זקן בבגדים קרועים שהביט ישירות אליו, זיו צועק ורץ לכיוון הזקן "מה עשה הוא לאחיו", הזקן נשאר במקומו וחייך, זיו מתכונן לירות כשלפתע הוא מקבל חבטה מלמעלה ומתעלף. 

ד

זיו מתעורר ומריח ריח נוראי, כבר היה לילה והוא שכב על חוף הביצה, החולצה שלו ספוגה בקיא, הבוץ הרך של החוף נהיה יבש ומוצק, זיו קם והסיט את מבטו מהביצה, לא רחוק ממנו שכב שלד, הוא היה נקי ללא עקבות של בשר או שיער, כל הדברים של זיו נעלמו כולל האקדח שלו, הוא התכוון לקום כדי לחקור את הגופה כשלפתע נשמע קול מהמים, יד התחילה לצאת מהביצה, היא הייתה מכוסה בבוץ ביצה ועצות, האדמה התחילה להתרכך והריח החמיר, רעשים באים מכיוון השלד, בוץ התחיל להתאסף ולכסות את העצמות שהתחילו לזוז, זיו התחיל לרוץ אך הבוץ נהיה טובעני והוא נתקע בו, היצורים מתקרבים אליו בזמן שהביצה מתרחבת ומטביעה אותו, זיו מרגיש צריבה חזקה מהמים שמתחילים להתאדם, הוא מתחיל להקיא דם ולהחנק ממנו בזמן שהעור והבשר של זיו נמסים עד העצמות ושוקעים בביצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך