המאסטרית!
זה הסיפור הראשון שלי , ואני מקווה שתקראו ושתאהבו אותו...
זה סיפור על נער מתבגר שחווה סיוטים המרמזים על בית חדש אליו הוא עובר עם משפחתו, הסיוטים מובילים אותו לגלות דברים מעניינים על משפחתו, הבית, על עצמו , ועל כל דבר שהכיר אי פעם !



-מקווה שאהבתים , ושתגיבו בהתאם, תודה (: -

הבית

המאסטרית! 11/03/2012 828 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי , ואני מקווה שתקראו ושתאהבו אותו...
זה סיפור על נער מתבגר שחווה סיוטים המרמזים על בית חדש אליו הוא עובר עם משפחתו, הסיוטים מובילים אותו לגלות דברים מעניינים על משפחתו, הבית, על עצמו , ועל כל דבר שהכיר אי פעם !



-מקווה שאהבתים , ושתגיבו בהתאם, תודה (: -

הבטתי בעיניים השחורות שלה , העיניים השחורות , שהיו מצבצות מבעד לפוני הארוך והשחור שלה,
שהיו מקום המסתור שלי , התקווה היחידה שלי, השלוה שלי , כעת הן לא יותר מחלל ריק .
הבטתי בה , כמנסה להזהיר אותי , במשך זמן רב רק עמדנו והבטנו זה בזאת , בלי לדבר , דיברנו עם המבטים, ניסיתי להתקרב וצעדתי אלייה , ניסיתי להתקרב אל הנערה , אך כשפסעתי , הדלת נטרקה מאחוריי , הבטתי לאחור וכשהחזרתי מבטי ,הנערה לא עמדה שם יותר, היא נעלמה !
"תקשיבי "אמרתי "אני אבוד , אני לא יודע איפה אני בבקשה תעזרי לי , אולי את יודעת איפה אני ? איפה את? מי את ? בבקשה תעני לי ".
"תלך , אסור לך להיות כאן , הוא יחזור בקרוב , תברח כל עוד אתה יכול ! "
"איפה את, מי יחזור ? מה קרה ? מי את ? "
כל השאלות לא הועילו בדבר ,לא נשמע קול , לאחר מספר דקות, נשמעה צווחה מקפיאת דם, "הצילו , תעזרו לי ! מישהו!!! " רצתי לעזרתה של הנערה במצוקה , היא המשיכה לקרוא לעזרה , נאלצתי לעלות במדרגות החורקות אל הקומה השנייה , משם הגיעה הצעקה , כשהגעתי , ריח של מוות שרר במקום , הבית כנראה היה נטוש אך קולות הצעקה של הנערה המשיכו, הגעתי לדלת חומה , מקולפת במקצת .
נכסתי לחדר, וראיתי את
-המשך יבוא –


תגובות (2)

קודם כל , מזל טוב על הצטרפותך לאתר ועל כתיבת סיפורך הראשון☺!☺!

דבר שני , כבר על ההתחלה רואים שיש לך כישרון בזה (כתיבת אימה)☺

דבר שלישי , המשך מיד!!!

דבר רביעי , ממני , רומי♥

12/03/2012 08:36

רומי תודה רבה נחמד לשמוע, אחריי הרבה זמן אני אנסה לחזור לבדוק אולי עדייין נשאר לי קצת מהכישרון (: <3

28/07/2013 16:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך