מישהואנונימי
פרק שני לסיפור שלי :) נהניתי לכתוב אותו ואני מקווה שתהנו...

החוף – פרק 2

מישהואנונימי 03/12/2016 1153 צפיות תגובה אחת
פרק שני לסיפור שלי :) נהניתי לכתוב אותו ואני מקווה שתהנו...

״יפה לך.״ הוא אמר לה. היא הסמיקה. או לפחות ככה הוא הניח. הוא אהב להיות בעל הביטחון שכל הבנות תמיד נופלות לפניו אבל היא הייתה מיוחדת. היא הייתה יפהפיה. קצוות שערה הוורוד התעופפו ברוח ובגד הים השחור הקטן שלה לא השאיר מקום רב לדמיון. ״תודה״ היא צחקה צחוק עדין. שפתיה הוורודות חשפו את שנייה המושלמות והסתגרו בחיוך שהיה גורם אפילו לאדם ההכי אומלל בעולם להפוך למאושר. החוף היה יפהפה. השמש שקעה והשמיים נצבעו בגוון כחול כהה. הים סער והגלים הלבנים מקצף היכו בסלעים העומדים יציבים על החול בעוצמה. הוא משך אותה לנשיקה. היא הייתה ארוכה ונעימה. הוא הרגיש את טעמן של שפתיה והתענג על כל רגע. ״מהיום הראשון שמתי עלייך עין״ הוא לחש לה באוזנה אחרי שהם התנתקו אחד מהשני. ״חשבתי שאתה אוהב את אחותי״ היא גיחכה. הוא חייך. ״היא הייתה הסחת דעת״ הוא אמר. ״אל תרגישי לא טוב עם עצמך. היא נפרדה ממני.״ הוא הוסיף. ״אני לא״ היא חייכה. ״כל מה שקרה למכשפה הזאת הגיעה לה״ היא אמרה וסירקה את שערה הארוך לצד בידה העדינה. הבזק של כעס עבר בעיניה ונעלם כלא היה. ״אני אוהב אותך״ הוא לחש לה. ״גם אני אותך סת׳״ היא אמרה ומשכה אותו לנשיקה נוספת, למרות שזה לא היה נכון.

החול הרגיש קר מתחת לכפות רגליו היחפות של אלפי. הוא השאיר עקבות במשטח החלק ונכנס למים עד ברכיו. מזג האוויר היה סוער, והמים געשו. הוא הסתכל למרחק. קו האופק שכב על המים ויצר ניגוד מושלם בין השמים הלבנים לבין האוקיינוס האפור. המגע של המים הקפואים על עורו גרם לו לסבל והוא הרגיש את רגליו מאבדות מתחושותיהן. הוא רצה לצנוח למים הקרים עם כל גופו. להיטהר מהיום הזה, לשכוח מהכל, ובעיקר מאנה. הוא עמד ככה במשך שמונה דקות. זה היה החוף. החוף שבו זה קרה. הוא התבונן בסלע הענקי והמחודד משמאלו ודמיין את סת׳ ברגעיו האחרונים נאבק על חייו, על כל נשימה. השמים הפכו ליותר ויותר כהים וזה היה הסימן של אלפי ללכת. הוא הסתובב והחל לצעוד לכיוון החוף. זה בזבוז זמן לבוא לפה. מה כבר הוא ציפה למצוא?
הוא לא שם לב לזוג העיניים השחורות שהציצו מאחורי הסלע המחודד ועקבו אחרי כל תנועה שלו.

ברגע שהוא נכנס מבעד לדלת חדרו הנייד שלו החל לצלצל – רוטט, ומשמיע את נעימת הפתיחה של ״משחקי הכס״. אלפי הכניס את ידו לכיס והוציא אותו. הוא לחץ על השתק, וזרק את המכשיר על מיטתו, עטופת הסדינים הלבנים. אחרי דקה נשמע צליל פעמון שהצהיר על הודעת טקסט נכנסת. אלפי הרים את הנייד שלו בפעם השנייה וקרא את ההודעה ״אל תשכח… ב11 בדיוק :)״. זה נשלח מקארה. הסטוקרית. אלפי נאנח. ברור שהוא לא היה מסרב לסקס מזדמן, אבל עכשיו זה לא היה הזמן. הוא ידע למה היא מתכוונת. מסיבת סוף הקיץ על החוף. נשמע שתלמידי השנה האחרונה פשוט מחפשים סיבות להשתכר. אולי זה יהיה טוב בשבילו, לצאת לנקות את הראש.
לצאת. לחוף. עוד פעם. הוא הרגיש מין הרגשת ״דה ז׳ה וו״ מוזרה.
מסיבת ״סוף הקיץ״ או ״תחילת השנה״ תלוי את מי שואלים היא ארוע שבו לוקחים חלק חבורה של בני נוער עם אלכוהול על החוף. כולם היו מודעים למנהג ובכל זאת העלימו עין. לאלפי זה לא הפריע, ובכללי הוא לא היה מהאלה שבאים למסיבות, אבל הפעם הוא החליט לבוא.
אחרי הליכה של עשר דקות הוא שמע מוזיקת דאבסטפ רועשת וראה אורות מהבהבים מבעד לעצים. הוא קפץ מעל לגדר עם שלט שהזהיר מפני איזור אסור לרחצה, ומצא את עצמו עומד אל מול כחמישים בני נוער, רובם שיכורים. אחרי כמה צעדים לעבר מיכל הבירה הוא הרגיש יד שמושכת אותו מתוך ההמון אל תוך נשיקה סוערת. אחרי שהוא התנתק הוא ראה את קארה עומדת מולו, מחייכת. ״למה הפסקת?״ היא צחקקה רוכנת לעברו עוד פעם. הוא לא התנגד והשכיב אותה על החול. אחרי עוד כמה נשיקות היא עצרה אותו. ״בוא למים״ היא לחשה באוזנו השמאלית. בעודם הולכים היא הורידה את חולצתה ואת מכנסיה וחשפה את בגדיה התחתונים. היא הייתה יפהפיה. שערה החום התנופף מאחוריה ועיניה הכהות היפהפיות נשאו עליהן את בבואתו של אלפי. חזייתה הייתה שקופה במקצת ונתנה לאלפי טעימה ממה שמחכה לו. הם נכנסו עד שהמים הקפואים הגיעו לחזיהם והיא משכה אותו לנשיקה נוספת. לא הפריע לו שהיה קר. הוא אחז במותניה הדקות ומשך אותה אליו. הוא הרגיש את בד חזייתה מדגדג את חזו. ״את לא צריכה אותה״ הוא לחש והיא חייכה. הוא התנתק ממנה והסתכל על פניה. הוא שם לב שעיניה היו שחורות לחלוטין. לפתע הים החל לגעוש. הוא בחיים לא ראה שינויי כל כך קיצוני. המים היו שקטים מלפני שנייה. ״בואי נצא״ הוא אמר לה. ״חכה״ היא צחקה. ״הכיף רק התחיל״ היא אמרה ומשכה אותו אל עבר פניה. אלפי מיהר להתנתק מנשיקתה. היא לא אהבה את זה. ״תנשק אותי!״ היא צרחה בקול מקפיא דם והגלים התחזקו עוד יותר. ידיה לפתו את גופו של אלפי בכוח בלתי יאומן לנערה בת שבע עשרה. הוא נאבק בה בכל כוחו, ולבסוף השתחרר. הוא החל לשחות אל כיוון החוף שהיה במרחק כמה עשרות מטרים ממנו. אחרי דקה ארוכה של שחייה הוא הסתובב להסתכל אחורה וראה את פניה של קארה סנטימטרים ספורים מפניו שלו. היא חייכה. הוא הסתכל עליה. בעיניה השחורות ועל – , הוא הרגיש שהוא הולך להקיא. הוא ניסה לפקד על גופו לשחות, אבל הוא לא הצליח. הוא קפא באימה. לפתע גל עצום התרסק עליהם. אלפי הרגיש זוג ידיים שמושכות אותו למטה. למעמקים. אבל זה היה מאוחר מדי. רגע לפני הוא הספיק לראות את זה.
את הזנב.
היה לה זנב במקום רגליים.


תגובות (1)

ואני חשבתי שהפרק הראשון טוב! זה היה אדיר!!!!! אחד הרעיונות

03/12/2016 13:22
סיפורים נוספים שיעניינו אותך