היום האחרון בחודש- 23:23

DemonSlayer 02/04/2015 1054 צפיות תגובה אחת

בכל לילה, של היום האחרון בחודש, יש את האנשים חסרי המזל, האנשים שלא זוכים לראות את היום הראשון של החודש הבא.
אם אתה אחד מחסרי המזל, אתה תקבל שיחה בדיוק ב-23:23.
השיחה אולי תהיה ממספר חסום, או אולי שזה אחד מאנשי הקשר שלך, או מספר שאינך מכיר.
לא משנה מי מתקשר, גם אם אלו הורייך, החבר הכי טוב שלך, בת הזוג שלך, אל תענה.
אם תענה, בשיחה יושמע תדר מסויים, שיגרום לעור התוף שלך להיקרע, ולמוח שלך לדמם, ואתה תמות תוך כמה דקות מדימום.
אם לא תעשה את הטעות של לענות לשיחה, תצטרך להיכנס מהר מתחת לשמיכה שלך לפני שהטלפון מפסיק לצלצל, ולחכות בשקט.
אתה צריך שהוא יחשוב שאתה ישן, אחרת התוצאות לא יהיו נעימות כלכך.
תצטרך להישאר ככה עד שהשמש תזרח בבוקר.
אתה תשמע דפיקות על החלון, אבל אל תציץ! תישאר מתחת לשמיכה.
אחרי כמה דקות אתה תשמע את הדלת של חדרך נפתחת, לא משנה אם נעלת אותה או לא. לאחר מכן תשמע צעדים במרחק סנטימטרים ספורים ממיטתך. חכה! אל תציץ! אני יודע שאתה רוצה לצרוח ולברוח מביתך כמה שיותר מהר, אבל אם תעשה זאת.. ובכן, לא יודעים מה קורה לאלה שכן מציצים, צורחים או מנסים לברוח. אולי אתה תוכל לדעת, אם אתה תהיה כזה.
אני יודע שאתה מפוחד, אבל אסור לך לפתוח את העיניים, אפילו לא קצת, משום שהוא מביט בך, ואסור שיגלה שאתה ער. רוצה לדעת מי זה? אז קדימה. תפתח את העיניים!


תגובות (1)

אמא…… פחד!!!!

11/04/2015 18:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך