דינה
טוב אז בגלל שבקשתם החלטתי להמשיך את הסיפור. תהנו :)

היומן פרק 2

דינה 29/10/2012 934 צפיות 4 תגובות
טוב אז בגלל שבקשתם החלטתי להמשיך את הסיפור. תהנו :)

היא עמדה קפואה ועייניה פעורות לרווחה היא לא האמינה למה שראתה עד שלבסוף היא התעלפה והילדה החיוורת נעלמה. בעלה שבדיוק נכנס לבית,הבחין במראה הזוועתי הזה,בתו הקטנה שוכבת מתה על הרצפה ולידה שוכבת אשתו הוא נבהל והתקשר לאמבולנס ולמשטרה הוא אפילו לא שם לב ליומן. "זה נשמע הזוי אבל אתם חייבים להאמין לי!" התחננה בפני השוטרים ובעלה האשה שלפני מעט זמן היתה מעולפת.האמא רצחה את בתה ככה כולם חשבו . הם שלחו אותה לחקירה ולאחר מכן לטיפול פסיכולוגי נמרץ ואחר כך היא נכנסה למעצר ל-24 שעות.'אין מעבר' זה מה שהיה כתוב על הסרטים שקישטו חצר הבית. כמה שוטרים צעירים חקרו את הבית,אך לא מצאו שום סימן לרצח אבל הם מצאו יומן שהיה זרוק על הרצפה אחד מהשוטרים דפדף ביומן ושנייה לאחר מכן כל השוטרים נדקרו בסכין על ידי הילדה החיורת..אחרי שאותם השוטרים לא יצאו מהבית הרבה זמן אז החליטו לשלוח עוד כמה שוטרים כדי לחקור את הבית ולמצוא את השוטרים האחרים אך לבסוף הם מצאו רק את גופותיהם. איש זקן אחד נכנס ללא רשות לתוך הבית "אדוני אנה תפנה את המקום אנחנו חוקרים פה..!" אמר אחד השוטרים בטון צעקני במיוחד "אני…אני יודע…" גמגם האיש הזקן "מה אתה יודע?" שאל אחד השוטרים "הילדה…חברה שלי" המשיך הזקן השוטרים השתתקו הם הביטו בו כאילו נפל מהירח הזקן הרים את היומן והחל לדפדף בו זה היה נראה כיאילו עוד רגע והוא יפרוץ בבכי. ופתאום הילדה החיוורת דוב הופיעה השוטרים עמדו במקום קפואים. הילדה החזיקה סכין והתקרבה אל האיש.. "קארי…את לא זוכרת אותי??..זה אני יאצ'ק היינו חברים טובים במלחמה זוכרת??"
.
.
.
.
.
המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכי!!!
זה מהמם!!!

30/10/2012 06:54

וואו, הסיפור הזה ממש מעניין, אני ממש שמחה שהחלטת להרחיב אותו!
אם יורשה לי, אני ממליצה לך לתאר קצת יותר…
בדרך כלל בסיפורי אימה את רוצה יותר מהרגיל למשוך את הקורא, לגרום ללב שלו להחסיר פעימה ואת לא יכולה לגרום לזה כל עוד העלילה רצה מהר מידי…
תנסי "להקפיא" רגעים חשובים, כמו הרגע בו השוטר מדפדף ביומן וכולם מתים, תעצרי לרגע, תתארי את הילדה עצמה, את הפנים, ההבעה, הסכין שהיא מחזיקה… זה יכול להיות גם משב רוח חולף שמלווה את ה"כניסה" של הילדה הזאת ל"סצנה" מבינה?
גם אחר כך ברגע בו הילדה מגיעה לאחר ההופעה של הזקן ההמום, תנסי לתאר את הפנים שלו, את המחשבות ואת הרגשות שהוא בטח מרגיש כשהוא רואה את היומן,
ככה הקוראים שלך יוכלו להתחבר לעלילה יותר :)
מחכה בקוצר רוח לפרק הבא! =)

30/10/2012 08:08

נעמי תודה רבה על ההצעה אני אשתדל לקחת את זה לפרקים הבאים :) ותודה רבה לכל מי שמגיב =)

31/10/2012 07:17

בבקשה

31/10/2012 12:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך