ronit11997
אוקי יצא לי יותר סיפור אהבה במקום סיפור מפחיד :/ וההקדמה.. היא נכונה... אני באמת גרה בבית האחרון בשכונה שלי שמשקיף ליער. קיצר... מקווה שתאהבו את זה.. או בתור סיפור אהבה או בתור סיפור מפחיד

היער

ronit11997 07/02/2013 922 צפיות 4 תגובות
אוקי יצא לי יותר סיפור אהבה במקום סיפור מפחיד :/ וההקדמה.. היא נכונה... אני באמת גרה בבית האחרון בשכונה שלי שמשקיף ליער. קיצר... מקווה שתאהבו את זה.. או בתור סיפור אהבה או בתור סיפור מפחיד

-אני גרה בבית האחרון בשכונה שלי, מצד אחד בתים,מהצד השני יש יער…בבקרים היער הוא מקום מדהים,בלילה.. הוא מקום אחר לגמרי.. אין אורות,אין רעשים,פשוט יש כתם שחור וגדול,לפעמים עוברת שם מכונית שמפריחה את השממה.. אבל רוב הזמן,בלילה, היער הוא מקום מפחיד לגמרי. היום כשטיילתי בו..הכתה בי המוזה ועלה בי הרעיון לכתוב סיפור מפחיד על היער הזה.. מקווה שתאהבו-

********************

לפני שנים רבות,כשרק התחילו לבנות את העיר, היו פה רק כמה בתים בודדים,רק העשירים של התקופה יכלו לקנות פה בתים. בכל העיר שלנו היו רק 10 משפחות. כולן חיו בהרמוניה מושלמת. כולם חיו באזורים שונים בעיר אבל הכירו את כולם. 20 ילדים היו בעיר בתקופה ההיא. הם תמיד שיחקו יחד. אבל רוני ומאי שיחקו ביחד יותר מכולם. הם גדלו יחד,התאהבו ועמדו להנשא עד שיום אחד ההורים של מאי הודיעו לה שהם מצאו למענה מישהו הרבה יותר מכובד ויותר עמיד מרוני. מישהו שיהיה לה לבעל. מאי השתגעה. "אני לא אתחתן אם אף אחד אחר… רק עם רוני! אני אוהבת רק אותו!"
"את תלמדי לאהוב אותו.. תביני מאי אנחנו רוצים את הטוב ביותר בשבילך." אמרו ההורים של מאי למאי. מאי לא רצתה להקשיב להם. היא לא הכירה את אותו אדם,היא לא ידעה מה הוא עושה למחייתו. היא רק ידעה שהיא רוצה בכל ליבה לרוני.
היא ניסתה לברוח אבל ההורים שלה נעלו אותה ולא נתנו לה לצאת בשום מחיר. הם הציבו שומרים בכל הפתחים בבית,הם נעלו את כל היציאות ושמרו את המפתחות קרוב לליבם. יום החתונה הגיע. היא לא ידעה עם מי היא עומדת להנשא. ההורים שלה אמרו לה שזה הוא הברון פון מאנו, אדם עמיד,מכובד,שברשותו שטחים רבים בשלל מדינות. הוא היה אדם זקן וחמדן. כל מה שעניין אותו היה כסף. את השטחים שלו הוא איבד במשחקי פוקר, וכן את כל רכושו. לא היה לו כל רכוש עימו. הוא היה מרושש, הוא רצה להתחתן עם מאי רק בגלל הכסף הרב שיש למשפחתה. הוא לא אהב אותה בכלל, הוא תיעב אותה בעמקי נשמתו. הוא אהב רק כסף,כסף ועוד קצת כסף.
"אלוהים.. אני לא רוצה להנשא לו.. אני לא אוהבת אותו בכלל.. אני אפילו לא מכירה אותו, למה אלוהים.. למה אתה חייב להפריד בין שני אנשים שאוהבים אחד את השני? אלוהים.. אני לא מבקשת הרבה… אני רק רוצה להיות עם האחד שאני אוהבת… מצידי לחיות איתו בעוני רב.. אבל לחיות איתו ורק איתו! עם שני ילדים שיתרוצצו סביבנו… והרבה אהבה.. זה כל מבוקשי.." התפללה מאי לאלוהים בקול רם ואחד השומרים שמע אותה. ליבו התמלא חמלה כלפי זוג האוהבים והוא החליט לעזור להם להגשים את חלומם. "אני אגיד לרוני להגיע ליער,בחצות הלילה, אני אבריח אותך מפה ותוכלו להיות יחד, תקימו בית רחוק מפה, עם שני ילדים ועם הרבה אהבה. אבל ברגע שהוא מגיע, תתחילו לרוץ.. תרוצו כמו שלא רצתם מעולם." אמר השומר למאי ומאי הנהנה. הוא אמר את אותם הדברים לרוני והוא הסכים בלי לחשוב פעמיים. הברון פון מאנו גילה על המזימה כלפיו והחליט לרצוח אותם. הוא רצח תחילה את רוני שהיה בדרכו לאהובתו. הוא החליט לתת למאי לחכות…לחכות כמה שיותר. זה היה בינואר.. היה קר ומאי הייתה לבושה בשמלה בלבד. מה שיבוא קודם, או הזריחה או המוות הטבעי מהקור. חשב לעצמו פון מאנו. הוא החליט לענות אותה. מאי חיכתה וחיכתה וחיכתה, עד שהתייאשה לבסוף. היא הבינה שקרה משהו לרוני כי הוא לא היה מבריז לה ללא סיבה הגיונית. מאי החליטה לחזור בחזרה ולברר מה קרה לרוני. אבל אז הגיח הברון פון מאנו ושיסף את גרונה, היער היה חשוך אבל עינייו נצצו בניצוץ מוזר. היו לו עיניים של רוצח,חודרות,עמוקות שמשדרות קור עז, שלא משדרות שום רגש…אומרים שעד היום אם לטייל ביער בחצות ניתן להבחין במאי, עומדת ליד העץ ומביטה לעברך בעיניים עצובות, אם אתה יפה מספיק ודומה לרוני.. מאי תרוץ אלייך,תחבק אותך ותיקח אותך איתה אל העולם הבא,אומרים גם שניתן לראות כיצד מאי נרצחת, ניתן לראות ולחוש את הקור שבא מעינייו,ניתן לראות את הניצוץ הזוועתי בעינייו. ואם אתה לא מהיר מספיק הברון פון מאנו יהרוג גם אותך.. הוא יהרוג כל מי שיהיה עד למעשו הזוועתי…


תגובות (4)

את כותבת יפה מאוד.
אהבתי :)

07/02/2013 15:00

תודה..שמחה שאהבת ^^

07/02/2013 15:12

וואי זה מפחיד אמאלהה !!!! וזה ממכרר ! זה סיפור מושלםםם ! ומפחידד רצחח !

10/02/2013 12:32

תודה ^^

13/02/2013 12:17
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך