ההתחלה זה סיפור אהבה ואז מתחיל כול הסיפור המפחידד שמחה אם תגיבו !!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :)

המקובלת והרוצח

12/01/2012 756 צפיות 4 תגובות
ההתחלה זה סיפור אהבה ואז מתחיל כול הסיפור המפחידד שמחה אם תגיבו !!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :)

היי שמי שרון אני בכיתה ו' ואני מאוהבת בטרוףףףףףףףף קוראים לו סשה הוא בכיתה שלי אבל אני לא כול כך מקובלת אפשר להגיד שאני קצת חנונית :( כולם צוחקים אלי שופכים עלי קולה אבל סשה תמיד מגן עלי אז החלטתי להיות מקובלת.
יום למחרת הגעתי אם חצית מיני חולצה מהממת ותיק חדש שקנו לי,ראיתי את סשה עם כול הבנות המקובלות ,רצתי לשם וכשהייתי קרובה נעצרתי והלכתי ואמרתי להם היי! ואז רומי ענתה(כאילו המנהיגה שלהם)סתכלו מי מדבר עניתי לה רוצה ליראות איך תוך שנייה את רטובה ?רוני אפילו לא הספיקה לומר לא וישאר לקחתי את הבקבוק שלי והשפרצתי עלייה מים כול הבנות היו בהלהם ושמעתי מחיאות כפיים מאחור וכולם צעקו שרון! שרון ! שרון! שרון! קצת הסמקתי והיה צילצול לשיעור חשבון פחדתי שרוני תגיד אותי(לא היה לי כול כך אחפת )אבל הודיעו לנו שהמורה בבית החולים אז הלכנו הביתה כולם היו שמחים וויקי בא אלי ואמרה (החברה הכי טובה של שרון) למה את עצובה כול כך?עניתי לה כלום כלום…. נוו תומרי טוב אז …. שפכתי היום מים על רוני ויקי ענתה מה את משוגעתת?! היא תביא את כול החבורת הבנים הקשוחים עניתי ביגלל זה אני פוחדת פיתאום שמענו צרחה וזאות היתה רוני ,רוני צרחה לנו ויקי! שרון !תזהרו !!!!!!!!!יש מאחורכם גנב או רוצחח אין לי מושג הסתובבנו לאט לאט ולחשתי ל ויקי שנברח ב-3 ויקי אמרה -123 ופשוט טסנו מהמקום רוני צעקה היייייי!רוצח אני פו למה את רוצה אותם אנ יותר גבוה יותר…….ואז הוא פשוט רץ כמו כלב ותפס את רוני הינו בהלהם פיתאום לא היתה קליטהה לא יכולנו להתקשר למשטרהה ושמעתי את ויקי אומרת לי רגע לאבא שלי יש כזה קעקוע …..


תגובות (4)

לא הבנתי את הסיפור

13/01/2012 01:46

הסיפור בכללי נשמע נחמד אבל לא הצלחתי להבין

13/01/2012 02:21

נחמד:)אהבתי מאוד תמשיכי

24/01/2012 09:59

נחמד אהבתי אבל תנסי להגדיר מי מדבר אל מי ומי השמות והכל אבל מאוד יפה!!

30/03/2013 14:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך