אני כרגע עובד על החלקים הבאים, זו רק ההתחלה...

המתנה חלק 1

13/07/2016 936 צפיות אין תגובות
אני כרגע עובד על החלקים הבאים, זו רק ההתחלה...

20 ליוני 2005
זה היה היום האחרון ללמודים וגם יום הולדתי, היום היה מצוין, עשו לי מסיבת הפתעה גדולה.
לאחר ששרו לי יום הולדת שמח חברי הטוב רון הביא לי עותק של המשחק באטל פילד 2 שהיה אומר לצאת רק מחר. הוא אמר לי שהדוד שלו הביא לו את המשחק בגלל שהוא עבד על המשחק, הוא גם אמר שזו גרסה מאוד מוגבלת של המשחק בגלל שהדוד שלו אמר לו שבגרסה של המשחק הזה יש אפשרות לערוך את קבצי המשחק בזמן שהמשחק עובד בגלל שזה גרסת דיבאג של המשחק ואז הוא קרץ לי, לא רציתי לאכזב אותו אבל לא היה לי מחשב מספיק חזק בשביל להריץ את המשחק ולמען האמת אני לא ממש אוהב משחקים שמבוססים על מלחמות כי הם תמיד נותנים לי תחושה רעה.
אחרי שקיבלתי את התעודה שלי חזרתי הביתה וההורים שלי וכל המשפחה עשו לי מסיבת הפתעה גדולה. ואז לא האמנתי למראה עניי, זה היה מחשב חדש לחלוטין שיכול להריץ כול משחק בקלות, אני הייתי מאושר ואפילו יותר מאושר כשידעתי שאני יכול לשחק עכשיו במחשק שחבר שלי הביא לי.
זה היה מאוחר מאוד בלילה כשהמסיבה הסתיימה, אני החלטתי להתקין את המשחק על המחשב החדש שלי ולשחק בו מחר. נכנסתי למיטה והייתה לי תחושה שמשאו ממש לא בסדר.

21 ליוני 2005
היום התחיל נהדר, זה היה היום הראשון של החופש הגדול. אני רציתי לשחק קצת עם המחשב החדש שלי. פתחתי את האינטרנט כדי להסתכל קצת על חדשות של משחקים. ראיתי שהמשחק שחבר שלי הביא לי יצא לחנויות ויש עליו ביקורות לא רעות.
החלטתי לפתוח את המשחק אבל המחשב שלי קרס, לאחר שהדלקתי אותו מחדש ניסיתי שוב והפעם נראה היה שהמשחק עובד כראוי. אבל משום מה באזור של השם שלי הופיע השם בודק מספר 295 ולא השם שאני הקלדתי, ניסיתי לתקן את זה אבל זה לא עזר, התחלתי לשחק קצת אבל אחרי 20 דקות עלו על המסך המילים הבאות: "אתה חושב שזה מצחיק?" לא הבנתי מה זה, חשבתי שזו הודעה מאחד השחקנים אחרים. אבל אחרי עוד 5 דקות היה כתוב: "זה לא הוגן שאתה משחק עם הגרסה הזו של המשחק נכון בודק מספר 295 או שאני צריך לקרוא לך ג'פרי?" אני באותו הרגע הייתי טיפה מבוהל, איך הוא ידע שאני משחק בגרסה הזו? איך הוא ידע את השם שלי, זה לא השם שהקלדתי, השם שהקלדתי הוא ג'י ג'י בגלל שזה הכינוי שלי.
אני המשכתי בכל מקרה לשחק עד שפתאום הופיע הודעה שדי הבהילה אותי: "אתה גורשת מהמשחק בגלל שאתה משתמש בגרסה לא רשמית של המשחק, אתה לא תוכל עוד להיכנס למשחק, אם יש לך טענות אנא תתקשר לתמיכה הטכנית". ואז המשחק קרס וביחד איתו גם כל החשמל בבית.
החשמל חזר אחרי 10 שניות והחשב עלה מחדש.
אני החלטתי למחוק את המשחק מהמחשב ושמתי את העותק שלו בארון שלי, איפה שאני תמיד שומר קופסאות של משחקים.
זה היה ערב ואני רציתי ללכת לישון אבל התמונה הזו שרצה לי בראש היא של הרגע שבו החשמל נפל, למה זה קרה שאלתי את עצמי, סיפקתי את עצמי עם התשובה שאולי זה היה סתם צירוף מקרים לא טוב.
באמצע הלילה שמעתי קולות מוזרים מהמחשב שלי, זה היה נשמע כאילו משאו מנסה לצאת מהמחשב אבל חשבתי שאלו סתם קולות שבראש שלי וחזרתי לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך