הסוף לסיפור הקצר שלי, אני אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם, זהו הסיפור הראשון שלי. אם אהבתם תנו 5 לבבות. תודה רבה על שקראתם, אני אמשיך לעבוד על סיפורים נוספים. אם אני אקבל מ10 אנשים 5 ללבות אני יעלה את החלק הראשון של המתנה- ההתחלה, הסיפור שיסביר את הרקע לסיפור הזה.

המתנה חלק 3- הסוף

15/07/2016 859 צפיות 4 תגובות
הסוף לסיפור הקצר שלי, אני אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם, זהו הסיפור הראשון שלי. אם אהבתם תנו 5 לבבות. תודה רבה על שקראתם, אני אמשיך לעבוד על סיפורים נוספים. אם אני אקבל מ10 אנשים 5 ללבות אני יעלה את החלק הראשון של המתנה- ההתחלה, הסיפור שיסביר את הרקע לסיפור הזה.

הסיפור לא יתקדם מכאן מכיוון שבמשך הזמן הקרוב הרוח עזבה אותו אבל הסיפור לא נגמר כאן…

30 במאי 2014
היום בבוקר כשהתעוררתי הרגשתי את אותה הרגשה רעה שלא הרגשתי כבר 9 שנים!, משאו על בטוח לא היה בסדר.
אני ישבתי על המחשב שלי ושיחקתי קצת עם חברים שלי עד שפתאום האור בחדר שלי נכבה, המשחק קרס ואני הייתי משותק.
לא יכולתי לזוז וישבתי בפחד נוראי שמשאו נמצא מאחורי, פתאום הופיע על המסך מסמך טקסט ריק.
הידיים שלי פתאום החלו לכתב את המילים האלו: "חשבת שנפתרת ממני?", "אתה אידיוט".
לרגע חזרה לי השליטה על הידיים שלי, והבנתי שהוא רוצה תגובה, אז כתבתי לו: "אני לא יודע מה אתה רוצה ממני, אני לא רוצה למות, יש לי עוד בשביל מה לחיות, אני יעשה הכול בשביל שתעזוב אותי". אבל אחרי שנייה שסיימתי לכתוב הוא שוב גרם לי לכתוב: "חחחחחחחחחחחח, אתה לא רוצה למות??, חחחחחחחחחח, אתה תמות בייסורים קשים, אני אחנוק אותך ואני אמצוץ לך את הדם, אתה תמות אבל אני לא יהרוג אותך במהירות, אני רוצה שאתה" ברגע הזה הוא הפסיק ואז היה רעש של צחוק רצחני והשליטה על הגוף שלי חזרה, הסתובבתי וראיתי אותו ולפני שיכולתי לעשות עוד משאו הוא נעלם ואז שמעתי צרחה חזקה שאמרה ת-ס-ב-ו-ל אני רוצה ש-ת-ס-ב-ו-ל, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
אחרי זה אני זוכר שלא יכולתי לנשום והצלחתי לברוח מהחדר אבל ברגע שיצאתי ממנו התעלפתי.
31 במאי 2014
זה לא יכול להיות, אני במיטה שלי, אני לא יכול לזוז, הוא עומד מעלי, אני לא יכול לנשום, הוא לוקח את היד שלו ומתחיל לפתוח לי את הבטן.
הוא מוציא את האיברים שלי אחד אחד ואוכל אותם, אני מנסה לקרוא לעזרה אבל אני לא יכול לדבר, אחרי שהוא סיים לאכול אותי הוא אמר לי, זה עדיין לא נגמר, אני בדרך לחבר שלך רון.
את כול זה כתבתי אחרי שהוא אכל אותי, אני רושם את זה כדי שמי שיקרא את זה ידע, אתה לא בטוח ממנו, כול מי שקרא את הסיפור הזה הוא אחת מהמטרות שלו, אני לא ינוח עד שאני אהרוג כמה שיותר אנשים, ח-ח-ח-ח-ח-ח-ח-ח-ח-ח-ח-ח-ח. להתראות בעולם הבא.
ג'פרי.


תגובות (4)

סיפור טוב ממש דמינתי את החלקים. 5 לבבות????????????????????????

16/07/2016 00:00

20/07/2016 21:58

אחלה סיפור????????????????????????????

20/07/2016 21:59

אפשר להגיד שהיום אני לא אשן

03/08/2016 19:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך