אלכס וורסנופ
זה הפרק הראשון , בהתחלה זה לא נראה כל כך אימתי אבל תאמינו לי שבפרק ה2 זה כבר יהיה יותר .. עם אימה (:

הנפילה – פרק 1

אלכס וורסנופ 17/08/2013 897 צפיות תגובה אחת
זה הפרק הראשון , בהתחלה זה לא נראה כל כך אימתי אבל תאמינו לי שבפרק ה2 זה כבר יהיה יותר .. עם אימה (:

קצת עליי : שמי הוא ג'יימס אני בן 17 וחצי יש לי חיים די מגעילים אבל איך אומרים ? צריך להתמודד .
רציתי לספר לכם על החיים שלי , אולי לא אכפת לאף אחד אבל עדיין , אני מקווה שבסוף לא תרעדו ;
זה היה יום רגיל .. אמא ואבא רבו כמו תמיד , התלבשתי לקחתי את התיק והלכתי לבית הספר,
ברגע שהגעתי ללוקר חיכו לי חבורת ערסים לא נחמדים במיוחד ובינהם דויד , שהוא היה סוג של בריון בית הספר . כולם פחדו ממנו וכל החברים שלו היו שפוטים שלו . דויד : " נו מה עם הכסף שלי ? " אני : על מה אתה מדבר ? " , דויד : " הכסף שהבטחת שתביא לי " אני : " הבנתי , אתה רוצה לשגע אותי ? " דויד : " לא , אבל אם לא תביא לי כסף אתה לא תחייה אז לא יהיה לך איך להשתגע ולמה " . סבלתי , התעצבנתי , קיללתי בלב , והמשכתי בדרכי . הזזתי את השפוטים שלו מהלוקר שלי הוצאתי את הספרים והלכתי לכיתה , כולם הסתכלו עליי ברגע שנכנסתי צחקו ' הנה הפריק ' , ' לך תחתוך ורידים ' , ' מכוער ' , ' גות ' , לא יכולתי לסבול את זה אבל החזקתי את עצמי , ככה עבר חודש , יום אחד בלילה , שמעתי את אבא שלי מתווכח עם אמא שלי הייתי בטוח שזה כלום
שמעתי צרחה וצעדים מתקרבים , ראיתי את אבא שלי עומד בפתח החדר ועשיתי את עצמי יושן , פתחתי קצת את העיניים וראיתי אותו פותח לבנה בחדר שלי ולוקח משם אקדח .. פחדתי ממה שהולך לקרות אז ברגע שהוא יצא יצאתי מהחדר בשקט והסתכלתי עלייו , התכופפתי על הריצפה והצצתי אל החדר של הוריי , ראיתי את אבא מאיים על אימא ומחזיק אותה עם השערכשהיא על הריצפה ואז הוא הקריב אלייה את האקדח וליטף איתו לאט לאט את ראשה וצווארה , ראיתי שהוא מתחיל ללחוץ על ההדק והיא התחננה ' לא , בבקשה לא , אל תעשה את זה , מה עם ג'יימס , מה איתנו , נפתור את זה , בבקשה לא ' הוא רק חייך לא התייחס רק חייך , שמעתי אותו ממלמל דברים , ואז נשמעה ירייה , אמא דיממה על הריצפה שכל הדם שלה נשפך על הריצפה , ירייה בדיוק בין העיניים , הדם עף גם על התיקרה על המצעים של המיטה , רצתי אל אבא וצרחתי עליו . אני : " למה עשית את זה ?! מה הבעיה שלך אתה משוגע ?! אני לא סובל אותך ! אני לא מאמין אתה הרגת את אמא חתיכת בן ז*נה ! " הוא דחף אותי ממנו הסתכל עליי חייך וירה לה בבטן , רצתי למטה שמעתי את צעדיו מתקרבים התחלתי לבכות ולרעוד , הוא היה במדרגות , חשבתי שזה הסוף , אני יהיה יתום , או שאני אמות אם הוא יספיק להגיע אליי , הייתה לי מזוודה עם הבגדים שלי מלפני שבוע שחזרתי מטיול מפגר בבית הספר שלי , בדרך לקחתי את הטלפון התקשרתי ל100 , הוצאתי את המזוודה ואז נשמע קול " שלום משטרת ישראל במה אפשר לעזור ? " , אני : " אבא שלי , הוא ירה באמא שלי , אנחנו גרים בתל אביב ברוטשילד שבעי.." ברגע שהסתובבתי לברוח החוצה , אבא היה מאחוריי , לקח ממני את הטלפון ניתק התחיל לצחוק ושאל, אבא : " באמת חשבת שתצליח לברוח בני ? הכל היה מסודר מהתחלה .. אל תדאג אתה תשלם את חשבונך בבוא היום " בעוד שאבי הידק את האקדח לצווארי בחוזקה , ראיתי בזווית עיניי סכין , נזכרתי שאמא שכחה את הסכין אצלי בחדר יום אחד לא זוכר מדוע .. בשביל להרוויח זמן שאלתי את אבא שלי : " אבא .. למה עשית את זה ? התקשרתי למשטרה , אין הרבה רוטשילד 70 בתל אביב .. היא בטוח הבינה , בבקשה בוא תודה בזה ונגמור עם זה בבקשה אבא " , הוא חייך אליי והזיז את ראשו מצד לצד הבנתי שהוא לא מסכים , בזמן שאמרתי לו את זה הלכתי אחורה לאט לאט והייתי קרוב לשידה בה היה הסכין , אחזתי בסכין ואמרתי לו ' אבא אני מצטער .. ' הוא הסתכל עליי במבט לא מבין לקחתי את הסכין ותקעתי ברגלו , לא רציתי להרוג אותו לגמרי , רציתי שהוא לא יוכל ללכת ולעקוב אחריי , הוא דימם על הריצפה וצרח קללות .. כל הדם נשפך על השטיח הוא דימם עד כאב התחיל לרעוד . בעוד הוא רועד שמעתי את הסירנה , הסתכלתי על אבא .. מנסה לעקל את כל מה שקרה עכשיו , מנסה לעקל שאין לי הורים .. שאני באמת יתום , פתחתי את הדלת זרקתי את המפתחות ופשוט רצתי עם המזוודה ביד , לא יודע לאן לא יודע למה פשוט רצתי , הגעתי למקום חשוך , היה לילה , פחדתי ולא ידעתי איפה אני , הדמעות המשיכו לרדת כל מה שקרה רץ לי בראש , כל הדם שנשפך על הריצפה ועל התיקרה , היריות , הצרחות , הקללות , ידעתי שהם יחפשו אחריי , ידעתי את זה .. לא יכולתי לשאת את זה יותר פשוט הגעתי למקום חשוך עם מלא דשא , לא ידעתי איפה אני , עם הכסף שהיה לי בכיס ה500 שקל שקיבלתי מהעבודה לא יכולתי לעשות כלום , לקחתי מונית וביקשתי שיסע לרחוב שפרינצק 45 , שם ידידי הטוב דור גר , דפקתי בדלתו הוא פתח את הדלת כעבור כמה דקות , נכנסתי לחדרו וסיפרתי לו , הוא נשבע לי שהוא לא יספר לאף אחד , הוא הלווה לי 1500 שקל , אנחנו עובדים באותה עבודה כבר 4 שנים והרווחנו הרבה כסף , הודתי לו והוא חיבק אותי כחיבוק תמיכה ואמר לי שאני אהיה חזק , אמרתי לו תודה רבה , ביקשתי ממנו אם הוא אני יכול להשאר לגור איתו , הוא אמר שאימו בטח תסכים , אמרתי לו שאני אשאר לכמה ימים ושאני אצטרך שהוא יסע להביא את האוטו שלי שנמצא בחנייה הפרטית בבייתי והוא אמר בסדר , בלילה שישנו , חלמתי חלום דיי מוזר , חלמתי על דויד , כל השפוטים שלו כל משפחתי כל חבריי , מתים על הריצפה וחלקם רק גוססים , ראיתי מטוס שמעתי צרחות ראיתי בית ריק דם על כל הקירות בחדרי , שוטרים , מכות , התעוררתי בצרחה וראיתי שהיה כבר בוקר ואז ..


תגובות (1)

ערים פה…
מהמם,מחכה להמשך;)

17/08/2013 21:00
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך