אלכס וורסנופ
אני מצטערת אם הפרק היה יותר ארוך או קצר , אני ממהרת לאן שהוא , אם יש הערות כל שהן תכתבו לי בתגובות אני אשמח לעצות שיפור (:
תודה רבה ותהנו מהקריאה [:

הנפילה – פרק 2

אלכס וורסנופ 17/08/2013 1375 צפיות תגובה אחת
אני מצטערת אם הפרק היה יותר ארוך או קצר , אני ממהרת לאן שהוא , אם יש הערות כל שהן תכתבו לי בתגובות אני אשמח לעצות שיפור (:
תודה רבה ותהנו מהקריאה [:

ואז ראיתי את אימו של דור מרימה את כל הדברים שלי ושמה במזוודה , ברגע שקלטה שהתעוררתי הסתכלה עליי וצעקה :" ג'יימס ! דור סיפר לי הכל , המשטרה .. היא מחפשת אותך הודיעו בחדשות ! אתה יכול לגור אצלנו במרתף .. חדר קטן אבל יש אור מיטה שידה וארון , שהם לא ימצאו אותך , הירידה למרתף היא מהארון שנמצא בחצר , אל תדאג אף אחד לא ימצא אותך , יש שם טלוויזיה דיי גדולה ושומעים בה טוב , יש לדור מחשב אתה יכול לקחת אותו .. " , " תודה רבה על העזרה גברת וושבסקי " חייכתי חיוך אלייה , נכנסתי למרתף , הוא היה נראה כמו חדר אימה .. אבל הסתדרתי עם זה ברגע שצבעתי את החדר , הלכתי לבית הספר המשטרה לא ידעה שזה אני למזלי .. לא מבין איך אבא שלי לא גילה להם , הרי הוא חרא של בן אדם . הלכתי לבית הספר וכרגיל הערס המפגר בא לבדוק שהחיים שלי עדיין הרוסים , דויד : " אז יתום קטן , מה איתך ? " אני : " הכל בסדר תודה ששאלת בן זו*ה " , דויד הביא לי סטירה שגרמה לי להרגיש כאב חד , כולם סביבו צחקו חוץ מדור ומהאנשים שלא ראו את המחזה המביך הזה , דויד : " נו אז איך אמא שלך נהרגה ? אבאל'ה לא סבל אותה ? כמו שאף אחד פה לא סובל אותה ? " כולם השתתקו , אף אחד לא השמיע הגה , התקרבתי לדויד ומכיוון שהייתי גבוהה ממנו היה לי כמה היתרונות מעליו , הפלתי אותו על הריצפה והתחלתי להביא לו בוקסים , דמיינתי אותו בדמות אבא שלי , " למה עשית את זה ?! למה אתה חייב להרוס לי את החיים חתיכת בן זו*ה , אני שונא אותך ! כולם שונאים אותך ! אין אף אחד שאוהב אותך ! כולם מפחדים ממך חתיכ….. " לפני שהספקתי לסיים את המשפט איבדתי את ההכרה .

*
-נקודת המבט של דור –

כבר כמה זמן שג'יימס בחקירה .. המשטרה לקחה אותו , עלו עליו , אבא שלו אמר להם , אני לא מאמין .. החבר הכי טוב שלי הולך להכנס אולי לבית הכלא , יחד עם אביו ..

*
-נקודת המבט של ג'יימס –

התעוררתי בחדר לבן , ראיתי מולי את אבא שלי , שולחן הפריד בינינו ישבנו על הכיסא , מולנו עמד מישהו במדים שחורים , לא הבנו איפה אנחנו . אני : " איפה אני ? " האיש :" אתה בחדר החקירות "
הבנתי בבו הרגע .. אני במשטרה . אבא : " חתיכת כלב אתה הלשנת עליינו ? "
אני : " אם הייתי מלשין הייתי יודע איפה אנחנו נכון אידיוט ?! " ירקתי לו על הפנים , והוא הסתכל עליי במבט זועם . ראיתי את דור מחוץ לדלת מתהלך ומסתובב סביב המסדרון , ליה ישבה לידו ובכתה .. כואב לי לראות אותה ככה , כואב לי לראות אותם דואגים לי .. ואז נכנס לחדר מישהו במדי משטרה . החוקר : " נעים מאוד אני החוקר , רציתי לשאול אותכם כמה שאלות .. "
הסתכלתי על החוקר במבט לא מבין . החוקר : " שאלה ראשונה " חייך קלות . החוקר : " למ ……

– המשך יבוא בצהריים (: –


תגובות (1)

תמשיכי

18/08/2013 01:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך