אלכס וורסנופ
תהנו לכם חמודים שלי :3

הנפילה – פרק 3

אלכס וורסנופ 20/08/2013 739 צפיות 2 תגובות
תהנו לכם חמודים שלי :3

החוקר : " למה רצחת את אישתך אדון " אבא : " אדון גרילסקי בשבילך ." החוקר : " אדון גרילסקי , למה רצחת את אישתך ? האם זה נבע מרי….." אני : " לא ! אני אגיד לך למה הוא רצח אותה ! הם רבו , הוא בגד בה הבן זונה ! היא בכתה היא התחננה אני ראיתי הכל ! אתה בן זונה אתה לא אבא , איך נתנו לך להיות אבא תגיד לי ?! למה נתנו לך לחיות ?! " , אבא : " תסתום את הפה שלך כלב ! "

*
נשמתי עמוק , ידעתי שאסור לי להתעצבן . אני צריך לשמור על קור רוח , ריכזתי את כל המחשבות שלי על אמא , על פעם .. ואז .. אבא : " אני ראיתי אותה .. עם גבר אחר ברחוב , מישהו מהעבודה שלי . נכנסתי לבית שלו ושאלתי אותה מה היא עושה היא אמרה שהיא מחזירה לי , הסעתי אותה הביתה היא הייתה שיכורה ולקח שעה עד שזה עבר לה , שהיא התעשטה היא אמרה לי שהיא ראתה אותי עם לורן , אמרתי לה שזה כלום שזה היה סתם סטוץ היא לא הקשיבה לי , התחלנו לריב , לקחתי את האקדח מהחדר של הכלב הזה מולי ו .. איימתי שאני יהרוג את עצמי , היא התחננה שלא היא אמרה לא בבקשה לא , היא התחילה לצעוק ופשוט .. יריתי "

*
ברגע ששמעתי מה שהוא אמר .. לא חשבתי על כלום . העיניים שלי נהיו שחורות , הראש שלי העביר את כל התמונות האוזניים השמיעו כמו קלטת את כל מה שהוא אמר עכשיו .
החוקר:" מה איתך ? למה דקרת אותו ברגל ? למה ברחת ? " אני : " הוא רצה להרוג אותי , הוא איים עליי , לקחתי את הסכין שאמא ז"ל השאירה על השולחן , לקחתי אותו ודקרתי אותו ברגל לקחתי את המזוודה שהייתה עדיין ארוזה וברחתי , לא רציתי להיות שם יותר .. עברתי לחבר טוב שלי ואז אתם באתם באמצע שדויד הבן זו.." החוקר: " אוקי הבנתי מספיק , אתם משוחררים , לכל אחד מכם נארגן בית ומכיוון שאתה בקרוב 18 זה יהיה בסדר , תשלם דמי שכירות נמוכים נמצא לך בית עם חדר אחד והכל יהיה בסדר , ואתה אדון גרילסקי תשאר בביתך "

*
– נקודת המבט של דור –
ג'יימס יצא , הוא היה מעוצבן ראו את זה עליו , הוא פשוט יצא ואני וליה רצנו אחריו הוא התחיל לבכות , אני:" מה קרה !? " ג'יימס : " עזוב אחי .. החיים שלי זה פשוט סרט אימה "
הוא אמר שהוא ישאר אצלי עוד יום אחד ושלמחורת יביאו לו בית עם חדר אחד , ושאל אם הוא יכול להלוות את המיטה המחשב והטלוויזיה שיש להם במרתף וכמובן שאמרתי לו שכן .

*
– חזרה לנקודת המבט של ג'יימס –
אני וג'יימס חזרנו הביתה , פשוט קפצתי על המיטה ונירדמתי , חלמתי שאני הורג את דויד .. החלום הכי טוב שיש , חבל שחלומות לא יכולים להתגשם אני ……

– המשך יבוא בערב –


תגובות (2)

המשך

23/08/2013 03:13

המשך פליזוש…

23/08/2013 08:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך