הזכויות שמורות למחבר - אלן

הסוד במיטה

10/12/2011 1570 צפיות 3 תגובות
הזכויות שמורות למחבר - אלן

איתמר נסע ללוד לפגישת עסקים בה עבד אולם לצערו הפגישה נגמרה מאוחר ולא היה לו דרך לשוב בחזרה והוא החליט ללון במלון דל וצנוע לילה אחד המלון הקרוב ביותר שראה היה מלון "תענוגות" איתמר כשראה את השם צחק בליבו וחשב שהשם מתאים למועדונים אירוטיים ולא לבית מלון אולם לא התעסק בכך רבות. איתמר בא לפקידת הקבלה ואמר לה שברצונו להשכיר חדר לילה פקידת הקבלה שמחה מאוד הייתה גם אדיבה מאוד נתנה לו מפתחות ואמרה לו שהחדר הוא "213" קומה 2.
חדר לאדם אחד חדר חמוד וגם המיטה היא מיטה שעושה מסאז'ים לגוף ככה שהוא יתפנק במלא המובן של המילה איתמר שמח מאוד ודמיין את החדר הקסום לקח את המפתחות ומיהר לחדרו.
כשנכנס איתמר לחדרו הבחין בחדר דל קטן עם מיטה פשוטה רגילה הוא חשב לעצמו "הכיצד מיטה כזו עושה מסאז'ים" חשב בליבו ואז חשב שבטח הפקידה סתם צחקה איתמר היה עייף מאוד והחליט ללכת לישון כששכב איתמר במיטה באמת הרגיש רטט במזרון וזה היה נעים לו אבל גם מוזר לו הרי המזרון איננו מחובר לשום מקור חשמלי אולם לא התייחס ונרדם מייד.
בבוקר כשקם איתמר שם לב שעדיין המיטה עושה מסאז' וזה היה לו כיף אדיר אולם הוא מאוד התעניין לדעת הכיצד מזרן פשוט כזה עושה כאלה דברים הוא שם לב שיש חור קטן במזרן הוא חשב ששם הוא יראה יותר טוב אולי יש שם סוללות או משו בסגנון הוא הכניס את האצבע לחור והרגיש משו לח לפתע הוא הזיז את האצבע והחור נקרע והוא היה ממש גדול הוא הסתכל לחור מקרוב ופתאום לפתע מלא ג'וקים יצאו מהמזרון ואיתמר היה בשוק הוא חשב שהוא יקבל התקפת לב מלא ג'וקים התחילו לשרוץ בחדר ולהתחיל לטפס עליו איתמר לקח את התיק שלו וברח במהירות לביתו.
אולם איתמר הוא איננו איתמר שהיה עד עתה הוא איתמר אחר איתמר שפוחד לישון בבתי מלון והוא נתקף בחרדות ובחלומות קשים ונזקק לטיפול פסיכולוגי ואף לכדורי הרגעה…
כן הבית מלון "תענוגות" אינו תענוג כזה גדול… בלשון המטה…


תגובות (3)

נחמד ….

אלן , אני חושבת שעדיף להוסיף סימני פיסוק + לשפר מעט את הדיקדוק

אבל בסך הכל היה די בסדר!

בהצלחה , רומי

12/12/2011 11:40

הסיפור כתוב יפה מאד וגם אני כמו רומי מאחלת לך המון בהצלחה ♥♥♥ בקי ♥

12/12/2011 11:52

תודה רבה :)
אני ישתפר בפעם הבאה :)

13/12/2011 04:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך