הסיאנס

26/03/2013 1848 צפיות אין תגובות

לפני כשנה וחצי אני וכמה חברים שלי עשינו סיאנס ,בבית ספר בהפסקה בשירותי הגברים. ביננו היה ילד שכבר עשה סיאנסים ואמר שהוא מדיום ומומחה בזה וגם אני יודע על זה דבר או שניים אז עשינו סיאנס.

השירותים בנויים בצורה מרובעת שבצד הרחוק שמול הדלת יש מראות וכיורים בצד שמאל יש תאים אז הבאנו שטיח, שני נרות, לוח עם הא' ב' והמילים כן ולא.

אז נכנסנו בהפסקה הגדולה לשירותים נעלנו אותם מבפנים(לאחד מאתנו היה את המפתח) פרסנו את השטיח וכיבינו את האורות אז הדלקנו את הנר וישבנו מסביב ללוח האותיות.

הילד שאמר שהוא מדיום התחיל להגיד "העם יש פה רוח?" והכוס זזה לבד למילה כן(האצבעות שלנו לא היו עליה או משהוא כזה) אני קפאתי בפחד וביחד עם רוב החברים אבל המדיום היה רגוע לגמרי, אני המשכתי מכאן ואמרתי "מהו שמך?" והכוס זזה "ע-ו-מ-ר" אחד מאתנו שאל אותי עם להדליק את האור ואמרתי לו שבשום אופן לא. ברגע הזה הפעלתי בטלפון שלי רמקול בלי להוציא אותו מהכיס(הוא היה מוכן כדי שבלחיצה אחת הוא יקליט) אחד הילדים התפרץ ואמר "אתה הולך להרוג אותנו?" והכוס אמרה "א-ו-ל-י" ברגע הזה הנר התחיל להשתולל ושמענו שמשהו צורח צעקה נוראית הקול הזה לא נשמע אנושי. מיד רצתי לאור להדליק אותו הסתובבתי לבדוק מה עם החברים שלי לפני שהדלקתי את האור וראיתי שהמדיום עדיין רגוע הדלקתי את האור והמדיום ברח לאחד התאים סגר אותם וצרח לנו משהוא ממה שהצלחתי להבין הוא צרח "לאאאאאאא….."

ראיתי שהמראות היו סדוקות ואז הלכתי לכיוון התאים הלכתי לתא הצמוד והצצתי מלמלה מה קורה שם וראיתי את המדיום יושב ומתנדנד קדימה ואחורה קראתי לו בשמו ואז הוא הסתכל עליי וראיתי שהעיניים שלו היו כולן שחורות (כולל הלבן שבעיניים) והעור חיוור ולבן מאוד ומהפה ירד לו קצת דם ואז הוא קפץ התנגש בקיר ביננו ואני כמעת נפלתי אבל בסוף יצאתי משם ואמרתי לחברים שלי שאני סופר עד 3 ואז אנחנו מתפרצים פנימה תופסים אותו ומרתקים אותו על השטיח.

אחד מאתנו שאל איפה המפתחות ואני נזכרתי שהם אצל המדיום התחלתי לספור בלי לענות על השאלה ספרתי 1….2….3 ואז רצנו פתחנו את הדלת ריתקנו אותו לרצפה אני עזבתי אותו הדלקתי את הנר ושאלתי "עומר, מה אתה רוצה מיונתן?"(ככה קראו למדיום) והוא לא ענה אז הצטרפתי לחברים שלי והוא התנגד בכוח שאני ידעתי שיונתן לא היה יכול לעשות, אז נתתי לו מכה על הראש והוא התעלף אז האורות התחילו להבהב ואני לקחתי את המפתחות ופתחתי את הדלת.
בקושי יצאנו משם, אני ספרתי שכולנו יצאנו משם ומיד רצתי פנימה לקחתי את השטיח המפה והלוח ויצאתי. לצערנו הטלפון שלי נשבר כשנפגעתי מהקיר אז לא היה לנו איך להוכיח את מה שקרה (בגלל שלא היה את ההקלטה).

כולנו בין הגילאים 13-16 והמדיום בסוף הגיע לבית חולים, המצאנו שהוא החליק מהשלולית ונפל ואמרנו שהמראות נשברו כי כשהוא נפל הוא דחף שתיים מאתנו והם נפלו על המראות.

אחרי זה המדיום לא זכר כלום ולא דיברנו על זה מעולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך