שזה סיפור לאמיתי תגיבו לי אני חדשה פה

הסרט החיי

28/07/2012 830 צפיות 3 תגובות
שזה סיפור לאמיתי תגיבו לי אני חדשה פה

זה היה יום גשום עם מלא ברקים ורעמים אני ובת דודתי החלטנו ליראות 2 סרטים מפחידים הסרט הראשון שבחרנו קראו לו ״הבוגימן״ זה מסופר על רוח נוקמת כזאת אחרי הסרט הזה ראינו את הסרט ״פרדי קרוגר והסיוט ברחוב אלם״ אחרי שראינו את הסרטים החלטנו ללכת לישון והלכנו לישון בשתיים בלילה בלילה אני והיא חלמנו את אותו החלום חלמנו על פרדי ועל הבגומי מן זה היה ממש מפחיד הלכתי לאמבטיה וראיתי מולי את פרדי קרוגר במראה ואומר לי זמנך הגיע רצתי בריצה חזרה לחדר הלכתי למיטה ואז לידי ראיתי את הבוגי מן ואת בת דודתי שאומרת לי שהיא ראתה את הבוגי מן ואז הגיעו ההורים שלה וזהו זה ניראה לכם אומר משהו?


תגובות (3)

מה ?!
זה לא ממש מובן , את צריכה לתאר את הדמויות ולפתח את העלילה .
ושדמות אומרת משהו לעשות רגשיים " זמנך הגיע " אמר פרדי וצחק צחוק מרושע ,
הסכינים עברו על המראה והשמיעו רעש חריקה , הצטמררתי ורצתי במהירות לחדר ..
מקווה שעזרתי :D
תשמיכיי ^^

28/07/2012 08:47

דנה צודקת.. זה לא כל כך מובן.
הדבר הכי מפריע זה שאין סימני פיסוק בכלל! הפסקה הזאת זה פשוט משפט אחד שנוגד את כל חוקי הלשון ><"
את צריכה לכתוב (זה לא כל מה שכתבת) :
זה היה יום גשום עם הרבה* (השימוש במילה "מלא" זה סלנג כשמשמעותו זה הרבה) ברקים ורעמים -נקודה-. אני ובת דודתי החלטנו לראות שני מפחידים. הסרט הראשון שבחרנו נקרא* (בלי "קראו לו") "הבוגימן" שבו מסופר על רוח נוקמת. (בלי "רוח נוקמת כזאת". שוב, זה צירוף מילים משובש ולא נכון שמשתמשים בו כסלנג.)

אז זה דבר אחד. דבר שני אין הרבה פירוטים. הקורא לא רואה את מה שאת רואה בראש שלך. את צריכה להעביר את זה במילים.
אני ממליצה לך לקרוא סיפורים של מחברים כגון; Venotorus, Estonian
הם גאוני אנגלית אבל זה לא קשור. הם ועוד כמה מחברים שתוכלי למצוא, מכירים היטב את חוקי הכתיבה ויודעים לכתוב נכון מאוד ללא שגיאות בכלל. אני ממליצה לך לקרוא את הסיפורים שלהם כי האמת הם די מעניינים וגם להסתכל על צורת הכתיבה והשימוש במילים מסוימות וסימני הפיסוק וצורת הפרק. כלומר כמה תיאורים ופרטים על המתרחש.
מקווה שלקחת הכול בטוב ולא נפגעת :)

28/07/2012 12:28

צודקים אבל הסיפור לא אמיתי כנסו אליי לסיפור שלי אני חדשה פה אני מקוה שיפרסמו לי את הסיפור

23/08/2012 05:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך