הרוח השטנית

01/11/2013 792 צפיות תגובה אחת

השנה היא 1926 בקלינטון מיסיסיפי … דמי לורנס נערה בת 16 ביישנית , שמנמנה , ולא מקובלת בחברה , הולכת בדרכה לבית הספר . פתאום בדרך תופסת אותה אגתה מרנוד , הנערה המקובלת בבית ספר בבית הספר הקתולי לנערות , מציעה לה חברות ! ולילדה כמו דמי זה הזדמנות לשקם את המעמד החברתי שלה . בדרך הן עברו ליד חורשה קטנה , שפתאום באות החברות של אגתה , ועוקפות בעיגול את דמי . קושרות אותה , נותנות לה בעיטות בבטן. וזורקות אותה " לבאר השטן " שעל פי האגדה האורבנית מאמינים כי יש שם שטן . אחרי 145 ימים נמצאה הגופה של מדי בבאר ע"י המשטרה המקומית , ואיש לא הצליח לתפוס את האשמים … אך רוחה השטנית של מדי עדיין נשארה !.

ג'קסון מיסיסיפי שנת 2006 , מדיסון מרנוד ( הנכדה של אגתה מרנוד ) הולכת לבקר את סבתה , בבית אבות האזורי. מדיסון היא איבדה את אמה , אחרי שנמצאה ע"י סבתה מתה ביער המקומי , וסבתה אגתה היא כל מה שיש לה . זהו היה היום הרצח של ביתה של אגתה ( אמא של מדיסון ) . וכשמדיסון הגיעה לחדרה של סבתה , אז סבתא אגתה סחוטה בדמעות . מדיסון שואלת אותה : "מה קה סבתא , רוצה שאקרא לאחות " . והאגתה אמרה: " אני יודעת למה אימך מתה " מדיסון : מה זאת אומרת ? אני לא מבינה "
אגתה אומרת : "לפני שמונים שנה , כשגרתי בקלינטון , הייתה ילדה בשם דמי בבכיתה שלי . אני וחברותיי
היתעללנו בה . וכל כך שאננו אותה שקשרנו אותה, וזרקנו אותה לבאר הנטוש , שהאמינו שהוא מקולל בקללה שטנית , ואחרי 145 ימים . משטרה מסרה שמצאו את גופתה ,ומאז לא הצלחתי לישון בלילות , וראיתי את הרוח שלה כל לילה , אז עזבתי לג'קסון , התחתנתי ילדתי בת , אנני ( אמא של מדיסון ) . בעלי עזב אותי לטובת אישה אחרת , אז גידלתי את אנני לבד . ואז היא היתחתנה , ילדה אותך . אני הייתי נורא מאושרת . חשבתי שכבר רוחה של דמי עזבה את נפשי , אבל זה לא היה נכון . אנני נסעה באותו זמן אחרי העבודה . והרכב שלה היתפנצ'ר . אז הגעתי אליה במונית עם ציוד תיקון , וראיתי את המכונית פועלת , ואז אחרי 7 מטרים , ראיתי את אנני שוכבת בכביש עם המון דם ! ואז ראיתי את רוחה של דמי עומדת מולי הולכת ונעלמת . ואז הבנתי שהיא נקמה לי ! שיקרתי למשטרה אמרתי שהיא נורתה , כי פחדתי אם אספר את האמת . יחשבו שאני משוגעת ! . ואז גידלתי אותך , ואחרי 13 שנים אחרי האסון , ראיתי אותה הלילה ! , ואמרה לי שאני אמות !. " מדיסון מפוחדת ברחה מהבית אבות בבכי , כשהגיעה לביתה צלצל הטלפון , והשיחה הייתה מרה : " מדיסון מרנוד , זאת האחות סמית מבית האבות , אני נורא מטערת אבל סבתך קיבלה התקף לב ונפטרה ". מדיסון נתקה את הטלפון ושכבה בבכי פתאום נפל לה מהחשכה , מכתב ובתוכו כתמי דם , וכתוב בו : סבתך חטאה בי ! הרגה אותי . אותך לא אהרוג ! אבל ארדוף אותך ! את שתהרגי את עצמך !.


תגובות (1)

יפה! איזו השקעה!!!

01/11/2013 12:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך