כל הזכויות שמורות למחבר - אלן

זהות בדויה

13/12/2011 1179 צפיות 2 תגובות
כל הזכויות שמורות למחבר - אלן

"מה זה?" שאל את עצמו דניאל כשבתיבת הדואר שלו הופיעו מכתבים של חובות ומכתבי אזהרה מהרשויות… הוא חשב בליבו זו טעות בוודאי אין ספק בכך והתעלם…
עד ששבוע לאחר מכן בשעה 12 בלילה שני עבריינים דפקו לו בדלת וצעקו "חובות צריך להחזיר" דניאל נבהל חשב לעצמו מי הם? ומה הם רוצים ממני? דניאל לא פתח ובבוקר כשיצא לעבודה ראה פתק ובו היה רשום: "חכה חכה דניאל לוי זה הסוף שלך אתה עוד תראה אתה תשלם על כך ביוקר"…
דניאל נבהל והחליט לגשת למשטרה במשטרה הוא סיפר את כל מה שקרה בחודש הקרוב והשוטר שחקר אותו שאל "מה באמת אתה לא יודע למה מחפשים אותך? אתה רציני???" דניאל השיב "כן, אדוני אין לי מושג אני לא מכיר אותם ומעולם לא הסתבכתי עם עבריינים"… השוטר חשב ואז השיב מייד: "היכול להיות שאיבדת תעודת זהות?" דניאל חשב חשב ואז נזכר שהוא באמת איבד תעודת זהות לפני 5 שנים והוציא חדשה ולגמרי שכח מי זה הוא אמר לשוטר: "כן אני איבדתי תעודת זהות לפני 5 שנים אבל הוצאתי חדשה אז ככה ש.. אני לא חשבתי אפילו שיקרה לי משו דומה לזה" השוטר אמר אני מצטער להודיע לך אבל אתה בסכנה אנחנו ננסה לתפוס את הגנב אולם אנחנו חוששים שזה יהיה מאוד קשה עלייך ללכת לבנקים לקחת עורך דין ולסדר הכל… דניאל נדהם בתוך שנייה כל חייו הפכו לגיהנום אחד גדול… והוא חשב בליבו "מה אני יעשה? מה גורלי עתה"? אולם איש איננו ידע את התשובה לכך…
דניאל מיהר לעורך דין פלילי שקרא במהדורת החדשות בעיתון לפני שבועיים וקבע פגישת ייעוץ..
בפגישה אמר לו העורך דין "זה עסק יקר חביבי… אתה תצטרך לשלם הרבה מאוד גם פיננסית וגם נפשית אתה מוכן לזה"? דניאל השיב : "אין לי ברירה אחרת" אז העורך דין ששמו אלון אמר: "אוקי.. אז בוא נתחיל בעבודה"… העורך דין ביקש מסמכים מזהים שהיו לו לפני 5 שנים כשהיה קטן יותר שבאמת להראות שהוא זה הדניאל לוי האמיתי ולא הגנב שמתחזה לו… דניאל חשב חשב ואז הגיע למסקנה שעליו להביא את תעודת סיום שבא למד בתיכון הרי יש שם את התמונה שלו…
הוא קבע פגישה נוספת ושב לביתו.. כשפתח את דלת ביתו נדהם לגלות שכל הבית הרוס מושמד והיה פתק ובו היה רשום: "מה שעשינו לבית נעשה גם לך אתה עוד תראה תצטער על כך מאוד" דניאל כל כך פחד לחייו אולם לא איבד את התקווה ולקח את התעודה מהתיכון ונסע לעורך דין בפגישה הוא נתן את התעודה לעורך דין וסיפר מה קרה לו העורך דין אמר "בינתיים עלייך לעבור דירה למקום בו איש לא יחפש אותך ואז נמשיך הלאה" דניאל בן ה -26 שסך הכל רצה לסיים את התואר שלו במנהל עסקים ולהקים משפחה נורמלית עתה צריך להתחבא מין העולם על משו שבכלל לא עשה…
דניאל החליט ללכת לסופר לקנות כמה מוצרים להרגע.. הוא שילם את התשלום באמצעות כרטיס אשראי הקופאית הייתה המומה ואז דניאל שאל : גברתי, מה קרה?" והיא אמרה:" אתה דניאל לוי? אני לא מאמינה בדיוק לפני 5 דקות היה כאן מישו ששילם אם הכרטיס האשראי הזה והיה כתוב שם דניאל לוי" דניאל היה המום ואמר : "זה הגנב שגנב לי את הזהות איפה הוא איפההה" המוכרת אמרה תרגע יש בסופר מצלמת אבטחה תוכל להביט בה ולראות כשדניאל ראה את פניו של הגנב הוא נדהם הגנב הוא לא אחר מי יואב – השכן של דניאל שנעלם לפני 5 שנים ואיש איננו ידע למה…
דניאל היה בתדהמה גדולה יואב שדניאל כינה כחבר הכי טוב שלו הרס לו את החיים עם חובות וגנב לו את הזהות זה מעשה שלא ייסלח… הוא מיהר לעורך דין מרוב מהירות הוא לא שם לב וחיכו לו שני בריונים מגודלים ועצרו אותו ואמרו לו: "אתה דניאל לוי"? דניאל השיב "כן זה אני מי אתם"? הוא אמר אנחנו זה אלה שאתה חייב לנו כסף דניאל אמר "מה? לא לא תקשיבו זה השכן שלי הוא גנב לי את התעודת זהות גנב לי את הזהות" הבריונים אמרו "אא באמת? זה מה שקרה"? דניאל נרגע חשב שהם מבינים אותו ואמר "כן…בעצב" אז הבריונים צחקו ואמרו: "כן בטח זה מה שכולם אומרים עכשיו תקבל את העונש שלך.." דניאל אמר : "אני נשבע זה מה שקרה אל תפגעו בי בבקשה" הבריונים צחקו לקחו רובה וירו בו…
ואז אחרי כמה דקות כשהם הסתכלו בתעודת זהות הגנובה הם הבינו שטעו התמונה של הגנב שהשתמש בתעודת זהות לא תואמת את התמונה האמיתית של דניאל לוי
הבינו כי טעו והצטערו על כך מאוד אבל היה כבר מאוחר מידי….


תגובות (2)

אוי ….. זה נוראי!

סיפור עצוב מאוד.

רוצה שתמשיך עם סיפורים כאלו , אתה נהדר בקטגוריית האימה!

חוץ מזה , אתה התחלת להוסיף עוד סימני פיסוק וזה מ-צ-ו-י-י-ן-!

מחכה בקוצר רוח לסיפורים הבאים , רומי

14/12/2011 07:17

תודה רבה לך :)
כן בהחלט אני משתפר לאט לאט ואני יתחיל יותר ויותר להוסיף סימני פיסוק בשביל שהסיפורים שלי יהיו עד כמה שיותר רציניים ומעניינים…
ואני בהחלט ימשיך בקוטוגריית האימה!
אז יש למה לצפות :)

14/12/2011 10:12
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך