זוהר12
זה הסיפור השני שלי אז תגידו לי מה אפשר לשפר

כלב העצמות

זוהר12 10/11/2015 1441 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור השני שלי אז תגידו לי מה אפשר לשפר

בעיירה נידחת באנגלייה חיו חמש בנות חברות הכי טובות מיקה, לורה, אליז, לינזי וויקי.
ללורה היה עבר קשה, אמא שלה היתה אלכוהולסטית והיתה מרביצה לה והיום אחד הי איימה אליה אם סכין אבל פגעה בעצמה ומתה מחוסר דם.לא היו לה עוד בני משפחה חוץ מדודתה שחיה בגרמניה. בנתיים היא חיה אצל אליז.
הן היו שכנות, חיו באותה שכונה הן היו עושות הכול ביחד אבל… בזמן האחרון הן התרחקו כל אחת מצאה חברות חדשות, אבל ויקי רצתה להיפגש, שכל הבנות יבואו אליה הביתה למסיבת פיג'מות.

אחרי בית הספר ויקי הוליכה את כולן אל הבית שלה. הן ישבו בסלון וכולן בילו בכיף ריכלו ושיחקו אמת או חובה.
אחרי שכולן נרדמו ויקי התעוררה וקמה לשתות מים.
צרחה מחרישת אוזניים העירה את הבנות הן רצו אל המטבח וראו את ויקי מעולפת אל רצפת המטבח לינזי פלטה צעקה חלושה,
מולם עמד כלב עצום ממדים.. כולו עצמות לבנות בלי עור, בלי בשר ובלי שרירים כל הבנות צרחו פה אחד פרט לויקי שהייתה מעולפת.
מיקה ולורה סחבו את ויקי אל מחוץ למטבח אבל ללא מאמץ הכלב תקע את שינייו הגדולות ברגלה, היא צרחה בכאב!
הוא תלש את הרגל ממקומה! רצפת מטבח כבר הייתה מגואלת בדם…
הן השאירו את גופתה של ויקי מאחור ורצו אל מחוץ לביניין הן רצו כל כך מהר שהן לא שמו לב לאן הן רצות… הן מצאו את עצמן ביער, רק עכשיו כשהן עצרו הן ראו שהן כבר לא חמש הן שלוש… לינזי נאלמה הן החליטו להתפצל בשביל לחפש אותה. לאחר שעה של הליכה מיקה מצאה אותה או לפחות חצי ממנה…. לינזי שרואה על האדמה היבשה גופה חסר כל רוח חיים בעוד ראשה בתוך שלולית דם במרחק כמה מטרים ממנה מיקה עמדה לקרוא לאליז ולורה אבל זה היה מאוחר מדי, היא הרגישה את נשימות הכלב אל עורפה….
צרחה נשמעה בכל רחבי היער

בסופו של דבר כלב צד גם את אליז ולורה את הרוצח לא מצאו רק את גופותיהם המבוטרות של הילדות……

ובנתיים כלב העצמות מחפש קורבן חדש למרר את חייו….


תגובות (2)

תיאור כריתה נחמד.
אני חושבת שהיה לזה פוטנציאל להפחיד (בעיקרון קשה להפחיד אותי.)
המשפט "קורבן חדש למרר את חייו" לא ממש נכון, הכלב הורג לא מתעלל ומשתעשע עד שנמאס לו ואז הוא הורג כך שהמירור הוא לכמה דקות בודדות.
נראה לי שכדי להאריך את הקטע שביער.
כמה סימני פיסוק חסרים בקטע האחרון על מציאת הגופות ולא מציאת הרוצח, החיסרון של זה קצת בלבל אותי.

10/11/2015 15:45

    תודה על ההערה, אני אקח את זה לשיפור הסיפורים הבאים שלי.

    15/11/2015 23:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך