trueStory
בנתיים הכל כמעט הולך כמו הסרט , וסליחה עם אני מעוותת את זה קצת כי אני לא זוכרת טוב ^^

לקחת סיפור לצד אחר "הזרים" \ THE STRANGERS

trueStory 06/08/2013 1017 צפיות 3 תגובות
בנתיים הכל כמעט הולך כמו הסרט , וסליחה עם אני מעוותת את זה קצת כי אני לא זוכרת טוב ^^

טוב האמ , יש סרט אימה כזה שקוראים לו "הזרים" .
ראיתי אותו והחלטתי לקחת אותו למקום קצת שונה , (אני גם אקרא לדמויות בשם שונה בשביל שלא יהיה בלבול)
מי שראה את הסרט , הרוב פה דומה אז לא יודעת כמה כדאי לקרוא O:
אותו דבר לגבי מי שלא ראה ורוצה לראות , תראו אל תקראו:)
כל השאר , אולי תרצו לראות בהמשך :)

פרק אחד:

"נו רוצה לרקוד כבר ? " לחשה לוסי אל האוזן של דייויד.
"אני צריך לדבר איתך.. " אמר דייויד והרים את לוסי אל ידיו והתחיל ללכת אל מחוץ לאולם החתונה .
השניים יצאו ונעמדו בכיכר עגולה עם המון פרחים ואורות צבעוניים,
"נו מה? אנחנו נפספס את כל האירוע , אתה יודע כמה זה חשוב לטרוייאן, היא חיכתה לזה כלכך הרבה זמן.." אמרה לוסי וסימנה לו לחזור לבפנים.
"אני אוהב אותך כל כך, אבל זה לא מספיק לי. אני רוצה לדעת שבחיים לא תעזבי אותי, אני רוצה לראות אותך כל בוקר במיטה לצידי ולדעת שלא תלכי ממני . אני רוצה ליהיות איתך לנצח. " אמר דייויד בזמן שכרע את ברכו והוציא טבעת מכיסו "לוסי , האם תנשאי לי?"
לוסי הייתה יכולה להישבע שהרגע הזה נמשך כמו נצח . "דייויד , אני .. פשוט , תבין . אני לא מוכנה לזה עדיין , זה פשוט ש…"
דייויד לא הביא ללוסי לסיים את המשפט, הוא החזיר את הטבעת לקופסה, שם אותה בכיסו והלך משם עם דמעות שיורדות מעניו.
לוסי התיישבה על ברכייה בכיכר והתחילה לבכות.
לאחר שעתיים , דייויד ישב בביתם המשותף, המלא בורדים ובנרות רייחנים, מוכן לרגע בו יחזרו הביתה לאחר שלוסי תגיד בפשטות "כן". אבל לא , שום דבר לא פעל לגבי התוכניות שלו הערב..
ביתם היה באמצע יער גדול וסבוך ,שבתוכו היה שביל אחד בחזרה לעיר.
דייויד שמע רעש של מחוץ לדלת , הוא ידע שעכשיו המצב יהיה מביך מתמיד.
לוסי נכנסה וחיבקה אותו חזק, "אני אוהבת אותך דייויד, אל תעלם לי." היא שחררה אותו מידיה והביטה בבית המוכן לזוג המאורס וירדה דמעה על פניה. היא הלכה אל עבר חדר האמבטייה, פשטה את בגדייה ונכנסה לבפנים .
דייויד ישב מיואש בשולחן המטבח וניסה להשיג את חברו הטוב מייקל ולבקש ממנו לאסוף אותו , כי המצב מביך . "מייקל! שמע אני יודע שאתה שיכור , או יושן עכשיו , אבל אני בבית שלי ושל לוסי ודברים לא הלכו חלק , אתה צריך לבוא לאסוף אותי בבקשה.. ב4:00 . "
"אתה הולך ? " נשמע קול מחדר האמבטייה. "לא , זו היתה הודעה קולית , הוא לא עונה.
לוסי ניגשה אל דייויד לבושה בחלוק , "תקשיב , אני באמת מצטערת שזה לא הלך כמו שרצית , אני לא
מוכנה לזה, אתה חייב לסלוח לי, בבקשה , אני אוהבת אותך . "
נשמעה דפיקה בדלת.
"מי זה יכול יהיות בשעה כזאת ? " אמר דייויד ושניהם ניגשו לפתוח את הדלת .
הוא ניסה להדליק את המנורה על מרפסת הבית , אך לא הצליח.
הם פתחו את הדלת באיטיות וראו דמות של אישה בלונדינית , אך פנייה לא נראו בגלל החושך .
"ה..ה..האם תמרה בבית ? " שאלה.
"לא זו טעות בבית גברתי" אמרה לוסי .
"א..א..את..אתם בטוחים ? "
"כן."
הדמות הבלונדינית הסתובבה והתחילה ללכת. הדלת נסגרה.
"זה היה מוזר" אמרה לוסי . "היא בטח סתם התבלבלה בבית " ענה דייויד.
"איך בדיוק? את רואה פה עוד בתים באיזור ?"
"לוס , תרגעי . אני צריך לנהוג קצת , אני אחזור בקרוב . "
"בבקשה אל תלך !"
"להתראות לוסי"

~המשך ? אני יודעת שזה לא אימה עדיין , אבל ההמשך עכשיו יהיה יותר אימה, זו רק ההתחלה :)


תגובות (3)

המשך!

06/08/2013 04:17

תמשיכיי

10/08/2013 22:41

אמאלה נשמע מפחיד הסוף.. תמשיכי

15/08/2013 23:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך